Rozmowy Niedokończone, odc. 1

To opowiadanie jest zrobione z przypadkowych słów autokorekty. XD. np. To jest zapisane kodem cezara.

 

Dzisiaj długo się nie dzieje na tym samym wózku inwalidzkim do zmiany i twojej firmy na rynku regulamin konkursu i wręczenie dyplomów się nie dzieje na tym samym poziomie jak masz na imię twój chłopak jest chora na nowotwór prostaty się nie dzieje na tym samym wózku inwalidzkim do zmiany i twojej rodziny w tej kwestii polskie towarzystwo ringo ranking kredytów gotówkowych na tym etapie konkursu ofert na imię twój numer konta bankowego i informacji publicznej urząd miejski w tej kwestii polskie towarzystwo ekonomiczne.

Dziękuję.

Następne częściRozmowy Niedokończone, odc. 2

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Cyber.Wiedźma 23.04.2018
    Aha.
  • Aisak 23.04.2018
    Też chciałam to wkleić.
    Ale to wyższy poziom sztuki, i nie każden by zrozumieć dlaczego nie mogę znaleźć drogę mleczną dzikiej róży i nie zamykam oczu otwieram oczy to jest właśnie dla ciebie pomocna może być zawirusowana i w ogóle.
  • Aisak 23.04.2018
    Ale tytuł fajny, i znajomy ma się dobrze że istniejesz choć nie jest to bardzo dokładnie tak samo jak ty też możesz być na tyle by się mogło stać w miejscu gdzie jest oryginał czy to avatary nie ma czasu na dyskusje rozmowy nie wiem jak mam się zgłosić do koszyka wyświetl większą mapę.
  • rysielow 23.04.2018
    Wyświetlę, luz bluzy.
  • rysielow 23.04.2018
    rysielow o nie pieprzona autokorekta
  • Canulas 23.04.2018
    Taaa, od razu widać, że weryfikatorem przepuszczania tekstów jest bot
  • rysielow 23.04.2018
    Hhaah
  • Pan Buczybór 23.04.2018
    Dość niepotrzebne, ale doceniam pomysł.
  • rysielow 24.04.2018
    Haha
  • fanthomas 23.04.2018
    też doceniam szalone eksperymenty. a o czym to jest bo nie zalapalem
  • rysielow 24.04.2018
    Początek

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania