Rozmyślanie nad wolnym czasem i całym życiem

Siedzę na lekcji i rozmyślam, co robić. Dzisiejszy dzień zapowiadał się tak świetnie, ale mój entuzjazm szybko się skończył. Nuda przyszła do mnie szybko, bo już po po dwóch godzinach siedzenia na lekcjach. Gdy ma się trzy takie same przedmioty pod rząd, można dosłownie umrzeć z nudów. Marnować taką ładną pogodę. Marzę, by stąd wyjść i poczuć wolność. Nie mówię, że w szkole jest źle, ale tak bardzo chciałabym teraz posiedzieć sobie na ławce w towarzystwie natury. Świat jest cudowny. Wystarczy tylko patrzeć na niego pozytywnie, a można ujrzeć piękne rzeczy. Naprawdę nie warto marnować czasu na ciągłe narzekanie. Co prawda ja jestem typem osoby raczej niezbyt zadowolonej, ale zawsze staram się podchodzić do każdego dnia z optymizmem. Chcę korzystać z życia, a nie je marnować. Dlatego właśnie robię to, co robię mimo, że nie nie zawsze mi to wychodzi. Po prostu to lubię. Uważam osobiście, że nie umiem pisać opowiadań, jednak cały czas próbuję. Kto wie, może kiedyś mi się uda. W razie czego, mam też wiele innych pasji. Lubię naprawdę dużo rzeczy. Taniec, sport, głównie jazda na rolkach. Wszystko to sprawia mi jednakową przyjemność. To dobrze mieć coś, co się lubi. Teraz siedzę i patrzę przez okno, rozmyślając nad życiem. Białe chmurki na niebie mają bardzo ciekawe kształty. Jeszcze kilka minut i będzie spokój. Będę mogła zrobić to, co tylko zechcę. Nie wiem jeszcze co. Zastanawiam się nad tym. Może kawa, lody, albo pójdę na pizzę. Chociaż, może lepiej spotkać się z przyjaciółmi? Cóż, w życiu jest naprawdę wiele możliwości. To ja muszę zdecydować, jak potoczy się mój los. Nikt inny nie ma prawa za nas decydować. Życie jest właśnie dlatego fajne, bo tak naprawdę można w nim zrobić wszystko, o czym się pomyśli. To do nas należy wybór. Wystarczy tylko przestać się bać. Dlatego stwierdziłam, że po powrocie do domu po prostu zjem lody.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Oia 16.03.2017
    Dlaczego dostałaś anonimową jedynkę ;-; Co za... opko fajne, chyba osobiste. Lubię takie pisanie o niczym, więc zostawię 5
  • Emi Ayo 16.03.2017
    Ee tam anonim xD dziękuję ci za ocenę. Nie mogę uwierzyć ze ci się spodobało hehe. Dziękuję <3
  • Tanaris 16.03.2017
    Idealne na taką beznadziejną pogodę. Lekkie, proste, bardzo przyjemne. Każdy jest panem własnego losu... 5
  • Emi Ayo 16.03.2017
    Dziękuję za 5. A u mnie to akurat jest ładna pogoda xD i to bardzo ;)
  • Tanaris 16.03.2017
    Emi Ayo U mnie pada, jest pochmurno, w dodatku ciągła mgła jak to w górach... Ehh ja chcę słońce!
  • Emi Ayo 16.03.2017
    Tanaris Zapraszam do mnie :D Ciepło, ładnie, słonce :D Ale podobno ma się pgoorszyć :(
  • Jo-anka 16.03.2017
    Takie sobie, myśli w głowie ;) Pozdrawiam ;)
  • Emi Ayo 16.03.2017
    Dziękuję za komentarz. Również pzodrawiam
  • Pan Buczybór 16.03.2017
    Jedzenie lodów to najlepsze lekarstwo na nudę. 5
  • Emi Ayo 16.03.2017
    Uwielbiam lody ;) dziękuję :)
  • Ewcia 16.03.2017
    Strasznie dawno chodziłam do szkoły,ale dla mnie było the best.Zero problemów,obowiązków itp.5
  • Emi Ayo 16.03.2017
    Ja tam szkołę lubię chociaż czasem mnie stresuje ;) dziękuję za ocenke: D
  • athame 17.03.2017
    Fajnie piszesz.Lekko. Zagladam na toja stronę. Nie chce tobie, ani innym psuć nastroju, ale... Inni za nas decydują co mamy robić,jak mamy mysleć i co mamy śnić. Nie wierzysz?Teraz jest znacznie gorzej, a szczegulnie w RP. Jezeli troche znasz angielski posłuchaj ,,Witam w krainie maszyn" Pink Floyd z płyty ,,Chciałbym żebyś tu był"Od tego czasu ONI zrobili duży krok na przód. Matrix pirwsza część, dwie tabletki. To samo. Ty i twoje pokolenie możecie cos zrobić. Jeszcze.
  • athame 17.03.2017
    Emi Ayo. To co napisałem to nie kłamstwo. Ale może nie powinienem tego pisać. Z pewnością wiesz, że nie wszędzie jest tak sielankowo, że można iść na lody czy spacer. ONI mają to gdzieś co ja myślę, a tobie może zrobiłem przykrość. Przepraszam. Przecież czytam twoje prace, bo są takie miłe i ciepłe. Odezwę się jak znajdę różowe okulary. Sorry za szczególnie i inne literówki. Pozdrawiam :)
  • Emi Ayo 17.03.2017
    Nie masz przeciez za co przepraszać. To bardzo dobrze ze wyrazasz swoją szczera opinie :) rozpisalabym sie ale muszę już isc na autobus. Tak wiec dziękuję za miły odbiór tego tekstu :)
  • athame 17.03.2017
    Ok. Kamień z serca mi spadł. dzieki:)
  • katharina182 17.03.2017
    Tym ostatnim zdaniem smaka mi narobiłas:)
    Normalnie chyba se dzisiaj też na lody pójdę:P
    Co do tekstu bardzo mi się podobał. Lekko napisane przemyślenia młodej osoby.
    Zasłużone 5 daję
  • Emi Ayo 17.03.2017
    Dziękuję :) dobry pomysł. Idź na lody ;) są dobre
  • Kakarotto 19.03.2017
    Krótko, przyjemnie i naprawdę przyzwoicie. Trochę jakbyś napisała taką próbkę autobiografii :D Daję 5.
  • Emi Ayo 19.03.2017
    To był właśnie wynik nudzenia się na lekcji ;) Bardzo dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania