xxxx

xxxxxx

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Freya 13.09.2016
    "Cafnąłeś się do tyłu" - jak to mówią. No, dobra...to jest oczywiście moje obiektywne zdanie i zdaję sobie sprawę, że pojęcie obiektywności jest negowane. Znam już przyszłość Rafała, więc taka retrospekcja powinna być nacechowana wartościami, które ubogacą i pogłębią wiedzę o nim. Sprawi, że stanie się postacią jeszcze bliższą i ciekawszą, "atrakcyjniejszą" pod moją lupą itd. (sranie po ścianie). Ad rem; drażni mnie narracja dialogowa Rafiego (mimo świadomości, że jest zabiegiem celowym), jest taka obcesowa, małolacka, szczeniacka, wulgarna. Nie potrafię tego pokonać. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest tylko gimbusem (lecz nieszeregowym), jednak oczekuję czegoś więcej, tyle. Interesuje mnie także zjawisko "wyparcia", przecież gł. boh. wspomina swoją przeszłość w trakcie, lub po terapii i użyto już wobec niego jakiejś formy, takowej. Czyli trochę przeginam, ale czy terapia jest efektywna, czy no sam wiesz takie trelemorele? Pozdro:-))
  • Tomasz 13.09.2016
    No i zobaczyłaś... zastanów się, co i dlaczego w osobowości/zachowaniu Rafała cię irytowało.
  • Tomasz 13.09.2016
    Czy ja dobrze zrozumiałem, że wg. ciebie, ewentualny, dojrzały Rafał, po ewentualnej terapii, powinien prowadzić narrację siebie jako dojrzały 13/14 latek?
  • Freya 13.09.2016
    To są jego wspomnienia, które - tak zakładam, stara się przedstawić doskonale wiernie. Takie jest moje wybujałe zdanie, ponieważ w przeciwnym razie znaczyłoby, że cała terapia jest tylko biciem piany.
  • Tomasz 13.09.2016
    Myślę, że powinnaś na spokojnie poczekać, moment rozpoczęcia terapii i pisania książki przez Rafała na pewno będzie zauważalny.
  • ada 13.09.2016
    to całe halo dookoła tego opowiadania zaczyna być śmieszne, pieprzycie o tym Rafim robiąc z niego nie wiadomo kogo. dzieciak tylko użala się cały czas na swój los, jaki biedny, jaki nieszczęśliwy. niech sie weźmie w garść i coś zrobi sam a nie tylo czeka że ktoś mu da, zrobi. tu wszystko jest tylko białe i czarne, dobrzy i źli. to jest już nudne.
  • Tomasz 13.09.2016
    Widać, ze nie czytałaś, bo zrobił już wiele dla siebie.
  • ada 13.09.2016
    to opowiadanie jest tak poszarpane, źle skonstruowane, że aż nie chce się wrócić do niego. przeczytałam ale nie zainteresowałeś mnie na tyle bym chciała je czytać i myślę że nie jest to tylko moje zdanie. sam wątek gejowski to za mało, im więcej tekstu tym więcej traci.
  • Tomasz 13.09.2016
    Dziecko drogie, to jest książka nie opowiadanie. Rozumiem, że nigdy w życiu nie miałaś w ręku książki, ale tam jest więcej tekstu, niż jedna strona :) Pozdrawiam.
  • Tomasz 13.09.2016
    A to, że nie rozumiesz czytanego tekstu i na pozór wydaje ci się poszarpany jest problemem. Znaczy to tylko tyle, że za mało czytasz.
  • ada 13.09.2016
    może jestem zbyt głupia żeby czytać te dzieło. wiem jak wygląda książka i jeśli nią jest to powiedz gdzie można ją kupić. chętnie to zrobię.i wtedy to ocenię, teraz jest to kilka opowiadań. swoim zachowanie odstraszasz czytelników od tej jak nazwałeś książki, przez nachalne wytykanie ludziom ich ignorancji dla twego dzieła. najzwyczajniej w świecie się nie podoba, a ty się z tym pogódź.
  • Tomasz 13.09.2016
    Dużo złości jest w tobie, pytanie nad którym powinnaś się zastanowić - czy na pewno na mnie. Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 16.09.2016
    Aaaa, to tak się poznali :) O! Widzę, że opinie na temat Twojego opowiadania są różne, ale niestety, z tym też trzeba się liczyć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania