xxxxx

xxxxxx

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Violet 16.09.2016
    Ech, samo życie! Przyznaję, że tak długi tekst czyta się o wiele lepiej. Bardzo dobra część, rzuciłeś sporo światła na istotne sprawy. Pozdrawiam i daję 5.
  • Tomasz 16.09.2016
    Skoro tak mówisz, to resztę wrzucę pełnymi rozdziałami.
  • TeodorMaj 16.09.2016
    Świetny rozdział! Zgadzam się z Violet, że całe rozdziały czyta się znacznie lepiej. Ode mnie 5.
  • KarolaKorman 16.09.2016
    Jak dla mnie za długa część :( Przeczytałam z przyjemnością, ale niewiele czasu zostało mi na inne opowiadania.
    Co do tej części to była smutna :( Już tak pięknie się wszystko układało, a tu w takim momencie się zepsuło, przykre. Może to było zbyt piękne, żeby było prawdziwe?
  • TeodorMaj 16.09.2016
    Karola to jest właśnie bardzo prawdziwe i to jest w tym smutne... Jak napisała Violet: "samo życie".
  • KarolaKorman 16.09.2016
    Masz rację Teo, zgadzam się, to samo życie, ale smutno mi się zrobiło :(
  • KarolaKorman 16.09.2016
    W ogóle uważam, że bardzo realistycznie napisane jest to opowiadanie, dlatego tu zaglądam. Nie ma mocno naciąganych wątków, a pokazany świat może istnieć w realu - to lubię :)
  • Tomasz 16.09.2016
    Rozumiem, ale proszono mnie, żebym wrzucał rozdziałami, przy krótkich częściach uciekają wątki. Nie ma złotego środka :( Zawsze można podzielić sobie czytanie. Rozdział ma przeważnie trzy części. Pozdrawiam i dziękuję za dobre słowo.
  • KarolaKorman 17.09.2016
    Tak, złoty środek nie istnieje, dlatego wstawiaj po swojemu, jak Tobie pasuje, ja muszę się dostosować, dam radę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania