xxxxx

xxxxxxxx

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • TeodorMaj 17.09.2016
    Zastanawiam się dlaczego dostajesz tyle jedynek. Tekst świetny. Zostawiam zasłużone 5 :)
  • Tomasz 17.09.2016
    TeodorMaj - to raczej oczywista oczywistość, jak by to klasyk powiedział :)
  • kamyk 17.09.2016
    Co tu gadać po próżnicy, daję 5+ i żałuję, że mogę tylko tyle. Co do jedynek, to właśnie one świadczą o jakości tego tekstu, mam nadzieję, ze rozumiesz o czym mówię... Pozdrawiam.
  • Tomasz 17.09.2016
    Bardzo dobrze rozumiem. Dziękuję.
  • Violet 17.09.2016
    Ode mnie oczywiście też 5, moje zdanie na temat tekstu znasz, dodam tylko, że dawno nie czytałam w internecie tak dobrej opowieści. :))
  • Tomasz 17.09.2016
    Dziękuję!
  • KarolaKorman 17.09.2016
    To koniec?! To co teraz będę czytać? Ale marudzę :) Wczoraj pisałam, że za dużo wstawiasz, dziś, że jak to koniec to mi mało, ale dziewczyny tak mają :))) Wyczuwam finisz, więc napiszę tak od serca :) To było świetne opowiadanie! Realizm, dobry klimat, nie przesadzone i jeszcze można wyciągnąć z niego wiele dobrych wniosków. Brawo :)
    Żebyś nie odleciał z tymi piórkami teraz druga strona medalu: dialogi do poprawki, pomieszane czasy - do poprawki! Pozdrawiam :)
  • Tomasz 17.09.2016
    Tak, zdaję sobie z tego wszystkiego sprawę. Nie wiem czy sam dam radę to wszystko poprawić, chyba rozejrzę się za profesjonalną korektą.
  • Tomasz 17.09.2016
    Nie. To nie jest koniec. To raptem 2/3 :) Jeszcze dwa rozdzialy.
  • KarolaKorman 18.09.2016
    To mnie pocieszyłeś :) Ostatnie zdanie tak mi zasugerowało, ale już zdążyłam się przekonać, że mam dziś spóźniony zapłon i wiele rzeczy odczytuję opacznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania