xxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Freya 07.09.2016
    "miałem wrażenie, że ogarną całe moje ciało," - ogarnął
    "moja terapeutką, Pani Alicja," - terapeutka
    Niby nie ma się do czego przyczepić, a przecież trzeba. Mam na myśli postać Rafała, jak dla mnie zbyt szybko, zbyt łatwo "znajduje się" w tym nowym dla siebie środowisku. Jest śmiały do tego stopnia, że wprawia w konsternację ledwie poznanych ziomali. W poprzedniej części był rozedrganym strzępem, a teraz tak nagła odmiana. Wręcz prowokuje:-))
  • Tomasz 07.09.2016
    A w następnych częściach wszystko się wyjaśni, zapewniam. Na Rafała trzeba patrzeć jak na zaburzonego nastolatka. Nawet chyba mocno zaburzonego emocjonalnie. Jeśli będziesz miała siłę czytać dalsze części, to one pewnie dużo wyjaśnią. Nie ma w tym żadnej sprzeczności - już w poprzedniej części był prowokujący. Specjalnie został dłużej na imprezie, żeby zobaczyć co tam się zadziewa.
  • Freya 07.09.2016
    Domyślam się, że masz przemyślaną tabułę hej hej do przodu, choćby postać p.Alicji o tym świadczy. Plac Trzech Krzyży też nie jest przypadkową sugestią. Kamienicę na Mokotowskiej znam, lecz nie pojmuję jej udziału, a "wielki mały człowiek" kojarzy mi się z książką lub filmem haha.
  • Tomasz 07.09.2016
    Słowa piosenki Dwa plus Jeden :)
  • Freya 07.09.2016
    Jeju no tak, nawiasem mówiąc widuję czasem p. Dmoch. Mieszka na Międzynarodowej i jest całkowicie wycofana że środowiska Art. Smuta
  • Tomasz 07.09.2016
    Większość rozdziałów w tej książce jest zapożyczeniem ich tytułów + Marka Grechuty. Oczywiście wrzuciłem w bibliografie :)
  • Freya 07.09.2016
    Czy możesz zdradzić skąd ta fascynacja?
  • Tomasz 07.09.2016
    Klasyka lat 70 i 80tych. Czy można nie fascynować się klasyką, a przynajmniej nie romansować z nią od czasu do czasu :)?
  • Freya 08.09.2016
    Mnie bardziej; Niemen, Zaucha, Perfect, Lombard, Kowalska, Bartosiewicz, Kayah, Urszula, Republika, Kazik, Maryla i można tak dalej i dalej, klasyka. Jest coraz lepiej z twoimi ocenami, szczególnie ostatni wiersz, tutaj większość urzytkowników to młodzież, więc sam rozumiesz. Taką bardziej "wyszukaną" literaturę oferuje jeszcze Violetta i to od niedawna:-))
  • Tomasz 08.09.2016
    Nie obrażam się na oceny. Rozumiem, że Różowe Okulary, czy nawet Dzidziuś, to kontrowersyjne pozycje. Ale ja nie jestem od tego, aby pisać o banałach i landrynkach. To mnie kompletnie nie interesuje. Kontrowersja to moje drugie imię i tego będę się trzymał. Rzeczywiście, niedawno to sobie uświadomiłem, że tutaj są przeważnie dzieciaki. Ale nie mam z tym problemu.
  • Freya 08.09.2016
    Jest tutaj jeden?...wojujący katolik, możesz go znaleźć na forum dyskusyjnym po tematach, na razie nieobecny, ale stara się tu robić za przywódcę stada, taki alfa. Ma ksywę Neurotyk, luknij i będziesz wiedział o co biega.
  • Tomasz 08.09.2016
    Neurotyk powiadasz... to by nawet do niego pasowało :)
  • KarolaKorman 08.09.2016
    Dialogi są do poprawki, ale da się czytać :)
    Noc pełna wrażeń i na koniec to stwierdzenie, do którego chyba bał się przyznać nawet przed samym sobą. Dobrze rozplanowana akcja, daję 5 :)
  • Tomasz 08.09.2016
    Oh, dziękuję. Mam problem z zapisywanie dialogów, to prawda. I tak pójdzie wszystko do profesjonalnej korekty i do ogarnięcia pod kątem redakcyjnym.
  • jurijka 08.09.2016
    Lektura ciekawa, temat taki ktoreo wiekszośc boi się tknąć , jak zresztą widać po ocenach ha,ha, ale prznajmniej jest co poczytać.
  • Tomasz 08.09.2016
    A jak myślisz, czemu boją się tknąć?
  • TeodorMaj 08.09.2016
    Tomasz Wg mnie ludzie boją się wszystkiego co jest inne. Boją się, że ta inność może im się spodobać.
  • Violet 08.09.2016
    TeodorMaj a ja myślę, że boją się oceniania, przyrównania, trochę się wstydzą, boją wyjść po za ramy, bo co ludzie powiedzą.
  • Nuncjusz 08.09.2016
    ja się już niczego nie boję
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Innoś staje się przereklamowana, gdy każdy zaczyna o niej rozmawiać. Inność jest taka sama jak wszystko, bo nawet jak coś jest inne, to gdzieś w świecie ma swój identyczny duplikat, albo przynajmniej bardzo podobny.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Inność*
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Nie muszę nawet wyłazić poza ramy, bo ich zwyczajnie nie widzę ;)
  • Violet 08.09.2016
    60secondsToDie To Ty i bardzo dobrze, ale zdecydowana większość siedzi w bardzo małych ramkach.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Violet, a niech siedzą, kogo to w tej chwili obchodzi?
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Mamy wiek XXI, a jest prawie jak w średniowieczu.
  • Violet 08.09.2016
    60secondsToDie Nas może nie, mamy swoje zdanie, nie ulegamy wpływom, ale są tacy którzy przez to nie radzą sobie, mają kłopoty, w większości niezasłużenie, właśnie przez tych ograniczonych w ramach własnych kompleksów.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Violet, nie mów "nas". Jestem ja i jesteś ty. Nie ma nas, serio, I'm dancing on my own.
    Nie obchodzą mnie obcy ludzie nawet w takim stopniu, by zastanawiać się, czy coś ich ogranicza.
  • TeodorMaj 08.09.2016
    60secondsToDie Mnie np bardzo obchodzi.
  • Violet 08.09.2016
    Nuncjusz a ja się boję, że zatracamy coś, co czyni nas normalnymi, wrażliwymi i nieobojętnymi. Staram się brać ludzi takimi jakimi są,a nie jakimi chcemy ich widzieć.
  • Violet 08.09.2016
    60secondsToDie Nawet nie pomyślałam o Tobie, pomyślałam o pewnej grupie ludzi.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Violet, mówiąc "nas", masz na myśli siebie, mnie i innych ludzi wokół ;)
  • Violet 08.09.2016
    60secondsToDie No to nie bierz tego do siebie, przejęzyczenie
  • Tomasz 08.09.2016
    60secondsToDie Bardzo dobre spostrzeżenie! Dlatego ja z tej inności nie robią "ufo" w książce. Po prostu opowiadam historie, która mogła się przydarzyć każdemu chłopakowi, a zamiast Macieja mogła być dziewczyna. Ta książka jest o inności, ale z perspektywy środowiskowej. Potem wiele się wyjaśni.
  • Violet 08.09.2016
    Tomasz I tak powinno być, nie ma ufo jest życie, ale jakbyś zamiast Maćka wstawił dziewczynę to nie byłaby już książka o inności ;)
  • Tomasz 08.09.2016
    Violet Tak, ale nie mógłbym też pokazać, co jest przyczynkiem tej inności.
  • Violet 08.09.2016
    Tomasz Wiem. Dlatego też jest dobre i przynajmniej mnie się podoba.
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Violet ja się nie boję w tym kontekście co napisał Teodor
    cyt

    TeodorMaj 39 min. temu
    Tomasz Wg mnie ludzie boją się wszystkiego co jest inne. Boją się, że ta inność może im się spodobać.
  • Violet 08.09.2016
    Nuncjusz Rozumiem
  • Tomasz 08.09.2016
    Powiedzcie mi robaczki, jeżeli ktoś chciałby czytać tutaj teksty, to musi być zalogowany, czy może jako gość?
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Może jako gość :)
  • Tomasz 08.09.2016
    60secondsToDie To super.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania