xxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Freya 08.09.2016
    Czegoś mi tu znowu zabrakło, a mianowicie nie rozumiem po co Rafał trafił do Adama i Jerby. Żyje w miarę udanym związku, nie musi wcale wracać do dziwnego "rodzinnego domu", a jednak okazuje strach i rozpacz jakby to była konieczność. Właściwie to ma całkiem nieźle zorganizowane życie, pod warunkiem, że nie wpieprzy się w jakąś bryndzę, a właśnie to robi. Jego nowi kumple może i sprawiają pozytywne wrażenie, ale czuję jakiś syf i cała ta ich grupa chyba zajmuje się jakimiś przekrętami. Nie chcę obciążać cię brakiem logiki, więc wnioskuję, że ten chaos jest celowy i "zaburzony" (zaburzenia obsesyjno - kompulsywne?) Rafał postępuje zgodnie z oczekiwaniami autora. Jeśli wróci do Maćka to wszystko stanie się zbyt "naturalne", a tu trzeba uatrakcyjnić fabułę i realizować jakiś plan...Widzę, że jesteś też na lol-u, no i dobrze:-))
  • Tomasz 08.09.2016
    Hejo! Nie ma chaosu! Narratorem jest Rafał, który opisuje wydarzenia z perspektywy paru lat. Zauważ, że on nie jest w żadnym związku. On ma fantazje o Maćku. Prolog był jedynie wstępem tego, co będzie działo się w całej książce - wspomnienia Rafała wprowadzające do całości.
  • Violet 08.09.2016
    Dobrze, ciekawie prowadzisz fabułę, dodajesz smaczku i pokazujesz przede wszystkim rozterki emocjonalne bohatera, czyniąc z niego pełnokrwistą postać, która wchodzi w życie doświadczając tak wiele. 5 Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 09.09.2016
    Kontynuuję czytanie i powiem, że nie zawodzisz. Czyta się z zaciekawieniem, idę do kolejnej części. Nie zostawiam ocen, bo one i tak nie są adekwatne do tekstu, więc nie ma się co wysilać. To tylko informacja :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania