text usunięty

?

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Inspiracja:

    https://youtu.be/-zKExRCFIE0
  • MKP dwa lata temu
    Niestety zrozumiałem z tego wiersza tyle, co z piosenki z linku:(
    Jestem poetyckim nieogarem ?, ale to może jeszcze za wcześnie: mózg niedomaga.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    MKP, dzięki za dobre chęci. Wiersz, jak i poprzedni, zawdzięczam Martynie, która znowu mnie ośmieliła. Następny Jej zadedykuję. To, że nic nie zrozumiałeś, jest prawidłowe, bo ja kocham niezrozumiałość ?
  • MKP dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Ufff...:)
  • S2Y3GI9 dwa lata temu
    Wiersz "Różowy kwit" jest intrygującą poezją, która zaprasza czytelnika do refleksji nad różnymi aspektami życia. W pierwszej zwrotce autor zwraca uwagę na zapomnienie i tęsknotę, a także na to, że wszystko ma swój koniec - symbolizowane przez ostygły ostatni widelec obiadu.

    W drugiej zwrotce pojawia się motyw balonu oraz latania, które sugerują ucieczkę od trudności oraz pragnienie wyzwolenia się z ograniczeń. Autor zachęca do odcinania sznurów, które nas przywiązują, i do odważnego podejmowania ryzyka.

    Trzecia zwrotka skupia się na motywie rolnika, który jest przykuty do ziemi i zmuszony do ciężkiej pracy. W tej części wiersza pojawia się też motyw orła, który symbolizuje wolność i niezależność. Autor sugeruje, że warto zachować marzenia i ambicje, ale jednocześnie pamiętać o tym, by nie zapominać o swoich korzeniach i pozostawać związanym z tym, co nas otacza.

    Ostatnia zwrotka nawiązuje do motywu znicza i słońca, które symbolizują życie i śmierć. Autor przypomina, że każdy z nas ma swój czas i każde dobro ma swój koniec, ale mimo to warto cieszyć się chwilami radości i pięknem, takim jak różowy kwit.

    Overall, "Różowy kwit" to wiersz pełen głębokich przemyśleń i metaforycznych obrazów, który zaprasza czytelnika do refleksji nad własnym życiem i jego sensem.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wow, nie sądziłem, że można tyle z tego wyciągnąć, dziękuję, nikt jeszcze nie zaszczycił mnie chyba podobną recenzją. Z niektórych rzeczy nie zdawałem sobie sprawy, że tam są, ale rzeczywiście. Słońce kojarzyło mi się z orłem, a znicz przyszedł jakoś sam, poprzez słowo "zniweczeć" chyba.
    Twój odbiór jest znakiem dla mnie, że praca wykonana została dobrze. Widzę też, że nie ma sensu trzymać się żadnej odmiany rymu, skupić tylko na metryce, żeby to co trzeba wypływało bez przeszkód.
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    „Odetnij sznury odwrotny wisielcu”, to stwierdzenie bardzo mi się podoba, jakby nie patrzeć to z każdej strony wisielec. Poza tym zgadzam się z recenzją przedmowcy. Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    po każdej stronie wisielec:))
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję. Tak, ten wisielec jest udany. Text mój jest w ogóle pierwszym, jaki udało mi się napisać w pełni miarowo, to jest metrycznie, dzięki nie stosowaniu żadnych zasad, a tylko na słuch.
    Pozdrawiam również ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Aj, "chmurami między" nie jest miarowe, akcent powinien być na "chmu", żeby tak było. Zmienię to.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania