Rozterki

Czasem siedzę i myślę o tym co Tu napisałam od kilku lat a wtedy zastanawiam się czy to o mnie bo na codzień jestem uśmiechnięta pracuje a wieczorami myślę o swoim życiu. Wtedy dopada mnie gorycz i zal smutek i bol teraz było inaczej teraz zaczyna mi zależeć i zaczynam o to walczyć ale czy to ma jakiś sens będzie dziecko z osoba która nie kocham spotykam się w soboty z kochankiem jego także w jakimś stopniu oklamujac dzidziuś będzie miał na imię Adaś po Nim kocham to i zależy mi na nim. Kiedyś rolę się odwroce kiedyś wszystko się ułoży samo bez moich żali bez smutku i płaczu samo się poukładać w szafie i zamknie , zamknie znów na kilka lat...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Akwadar 15.03.2021
    Jest o czym myśleć...
  • madmike 15.03.2021
    Nieco skomplikowane życie...
  • laura123 15.03.2021
    Będziesz miała kogo kochać...
  • Alex_Ander 15.03.2021
    Dużo Cię jeszcze czeka w życiu, sami sobie je komplikujemy...
    Czasem zastanawiam się, po co to wszystko i próbuje znaleść sens tego wszystkiego. Jak bym nie patrzał, zaglądał, rozkminiał, to i tak wszystko zaprowadzi mnie do jednego... do śmierci.
  • Szpilka 16.03.2021
    Alex

    Nom, a życie polega na unikaniu śmierci, no i jeszcze trzeba sobie fajnie czas zorganizować, zanim nastąpi nieuniknione ?
  • Alex_Ander 17.03.2021
    Szpilka
    heh, szpileczko, nie unikniesz nieuniknionego...
    a z tą organizacją czasu w życiu, to jest też różnie, tak wiesz, żeby nie było za łatwo, to chyba musimy tutaj zaznać wszystkiego ;)
  • Szpilka 17.03.2021
    Alex

    Niekoniecznie, jednemu los pełen trzos, a drugiemu figę z makiem ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania