Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Rozwiązła Pielucha na Bali

Nie lubi życia w monogamii.

 

Słońce i plaża.

Fale, surferzy.

Tylko z popędem musi się mierzyć,

By zaspokoić apetyt wielu, czy również siewców polskiego kleru?

Kler ma apetyt na seks niewyczerpany, nieważna płeć, czy wiek ofiary.

 

Głupim wciskają swoje frazesy, konserwatywne wychowanie, a mądrzy znając prawdę wysyłają dzieci na wyspę Bali.

 

Życie jest jedno - tu i teraz.

Wychędoż pałki z kontynentów, póki cię życie nie wyrucha, póki ci starczy argumentów.

 

*

Jeśli boisz się życia w Polsce - wyjedź.

Oni się bali, dlatego żyją na Bali.

 

Przemyśl to Szanowny Czytelniku :]

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • MartynaM dwa lata temu
    Poza klerem nie widzisz pedofilii? To masz bardzo ograniczoną widoczność...
    Nie bronię kleru, pedofilia w kościele podwójnie uderza, ale trzeba dostrzegać wszędzie, gdzie się czai, tylko wtedy walka z nią ma sens.
  • Aisak dwa lata temu
    Małtyna,
    Pedofile są w każdej warstwie społecznej.
    Ale chodzi o morale i uczciwość.
    To nic dla ciebie nie znaczy?
    To samo odnosi się do lekarzy, którzy za ratowanie Zdrowia czy Życia, biorą łapówki!
    Przecież składali Przysięgę Hipokratesa!

    Mężczyzna, którzy wierzy w Boga i nauki Jezusa, świadomie krzywdzi dzieci. I nikt, absolutnie nikt, nie ma mu tego za złe!!!!!!
    Gdyby władze kościelne usuwały dewiantów, gdyby ich oddawali w ręce wymiaru sprawiedliwości, to Sakielscy nie nakręciliby swoich filmów.

    Ryba psuje się od głowy, dlatego w tym roku nie było chętnych na przyjęcie do seminariów.
    Wiesz, że Maradona został ateistą po spotkaniu z Janem Pawłem Drugim?

    W PiSie są tacy sami ludzie - obłudni.
    Chciałabym innej rzeczywistości, bo pamiętam swoją siłę za czasów, kiedy byłam osobą mocno wierzącą.
  • MartynaM dwa lata temu
    Aisak, żyj ze świadomością że tylko katolicy są pedofilami, mnie twoja wiara jest obojętna.
    Ja wiem, bo interesuję się tym tematem, że pedofile są w każdym zawodzie, a wśród elity w najwyższym stopniu.

    Ale przekonywać ciebie nie mam zamiaru, skoro ukierunkowana jesteś w jedną tylko stronę.
  • Aisak dwa lata temu
    Ludzie wierzą i bez kościoła katolickiego.
    Jakie to ma znaczenie, z którym ugrupowaniem się utożsamiasz.

    Wiara to wiara. A zło to zło.
    Które trzeba tępić w zarodku.
  • MartynaM dwa lata temu
    Aisak, tępić wszędzie. Tobie dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele.
  • Aisak dwa lata temu
    Małtyna, ty idź tępić wszędzie, a ja zostanę przy księŻULkach.
  • MartynaM dwa lata temu
    Aisak, nie ma sprawy, mnie wszystkie ofiary pedofili obchodzą, ty zostań przy wybranych.
  • Aisak dwa lata temu
    Jasne Małtyna...
  • Aisak dwa lata temu
    Idź na bałykady i walcz ze świeckimi pedofilami! Uświadom ich, że tylko będąc blisko Boga, będą PRAWYMI DOBRYMI LUDŹMI!!!
  • MartynaM dwa lata temu
    Aisak, nie potrafisz czytać ze zrozumieniem? Napisałam, że WSZYSTKIE OFIARY PEDOFILI MNIE OBCHODZĄ!
  • Aisak dwa lata temu
    To dobrze, Małtyna.
    Mam nadzieję, że napisałaś szczerze...
  • pansowa dwa lata temu
    Całkiem oryginalny konstrukcyjnie tekst.
    Ze zmiennym rytmem, który wymuszony jest przez sposób wersyfikacji.
    I samo ujęcie tematu w miarę dojrzałe jak na inne twoje teksty.
    Co do samego tematu - czarni to rak współczesnych czasów. Są tam uczciwi i normalni kapłani, ale z tego co się czyta choćby o seminariach, to cud, że ktoś może stamtąd wyjść normalny..
  • Aisak dwa lata temu
    PanieSowo,
    Czy panu naprawdę podoba się ten niezdarnie sklecony tekst? O Borze!
    Wygrał pan w totka i dlatego jest milusi...?

    Dopiero wczoraj przeczytałam o tej dziewczynie i nie mogłam się powstrzymać.

    Pis robi nas w chója. Kler dyma dzieci i ciągnie hajs od staruszek. Nie mam dobrego zdania o tych ludziach, chociaż nie wątpię, że są tam pozytywne Jednostki.

    Dziękuję za wsparcie, jak pisze sensol?
    Miło mi ❤
  • pansowa dwa lata temu
    Aisak Nie muszę nic wygrywać :)
    Najczęściej lubisz z siebie robić pajaca w wierszach, a ten taki nie jest (na dodatek ciekawie zaaranżowany) więc wyraziłem pozytywną opinię :)
  • Aisak dwa lata temu
    pansowa
    Jest mało zabawnych ludzi, więc jestem zdana na siebie ;)
    Dziękuję ślicznie za słowa. Wyryję je sobie na dnie sełduszka?
  • pansowa dwa lata temu
    Aisak :)))
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Kościół od wieków jest schronieniem dla pedofilów. Jest ich tam dużo więcej niż gdzie indziej. Przyciąga ich bezkarność i łatwy dostęp do dzieci.
    Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Aha, reszta o tym z pewnością WIE. Zatem NIE MA tam uczciwych ludzi.
  • Aisak dwa lata temu
    Ale to jest o pewnej lasce, która jest córką elyty z PiSu i otwarcie pisze, jaki seks lubi...

    A PiS blisko kleru, więc taka to historia...
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Aisak, no tak, ja właściwie bardziej komentarze skomentowałem. Jedno mnie niepokoi: jeśli pedofile nie idą już na xięży, to gdzie się chowają? ?
  • Aisak dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    A może ONI nie byli wcześniej pedofilami, tylko nimi zostali po przeczytaniu molestowaniach i gwałtach?
    Nie wiem, nie zastanawiałam sie nad tym.

    Kurczę, dobre i niepokojące pytanie zadałeś...
  • Tjeri dwa lata temu
    Nie wiedziałam o co cho, alem już się dokształciła pieluszkowo. :)) Jeśli chodzi o dziewczę – to choć uczciwie do rzeczy podchodzi. Mówi, że rodzice wychowali ją w totalnej wolności, pozwalając na eksperymenta. I to jest zabawne, bo ponoć kampania jej mateczki (pani pisiorki) opierała się na podkreślaniu konserwatywnych katolickich wartości hihi.
    Talibowie też pilnują surowych wartości a sami z życia mocno korzystają...
    Tekst prześmiewczo reporterski, o oryginalnej konstrukcji.
  • Aisak dwa lata temu
    Dziewczyna ma 34 lata, więc jest dorosła i może robić co chce. Sypiać z każdym, kto jej wpadnie w oko.
    Możliwe, że swoim otwartym, bujnym życiem erotycznym uderza w dwulicową matkę z PiSu - tego nie wiemy, ale taki scenariusz jest prawdopodobny...
    Jest kilka teorii w tej sprawie?
  • Aisak dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz i za przychylną opinię!!!
  • Tjeri dwa lata temu
    Aisak a może dwulicowa matka sama na Bali bywa... ?
  • Aisak dwa lata temu
    Tjeri
    No właśnie....

    PiS ma dupie POLAKÓW. Bo PiS nie jest POLSKIM RZĄDEM...

    Tak, zgadza się przesiąkłam TikTokiem???
  • Tjeri dwa lata temu
    Aisak
    polskim... Jeno przaśnym, nieudacznym, w najlepszym przypadku pod wezwaniem Dyzmy.
  • Aisak dwa lata temu
    Tjeri
    Wybacz, ale tematu rządu nię będę kontynuowała. Obie wyraziłyśny zdanie i w tym miejscu możemy tylko sobie życzyć miłego dnia :)
  • Tjeri dwa lata temu
    Aisak bo i kontynuować nie ma czego. Miłego!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Aisak↔Twoje teksty są zawsze w takim specyficznym stylu, na jakikolwiek temat, co zarzutem nie jest. Przeciwnie.
    A złe uczynki należy potępiać. u kogokolwiek i gdziekolwiek. Aczkolwiek –zdaniem mym –gdyby dobro chciało mieć taką samą moc medialną, jak 10 dekagramów zła, to by musiało ważyć co najmniej 1 kilogram.
    Pozdrawiam??:)
  • Aisak dwa lata temu
    Dekaosie,
    "Gdyby dobro chciało mieć taką samą moc medialną, jak 10 dekagramów zła, to by musiało ważyć co najmniej 1 kilogram"

    Dlatego oglądam kwejka i demotywatory, bo tam są wpisy o dobrych, uczynnych osobach (to nic, że trochę przekoloryzowane), ale ładują bateryjki.

    Dziękuję za komentarz i zawartą w nim mądrość.
    Pozdróweczka?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania