xxx

xxx

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Grain rok temu
    sloganowa szmira
  • MartynaM rok temu
    Dzięki za komentarz, Grain.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • MartynaM W sumie to wybitny koneser dobrej poezji, dlatego też jest niezwykle wymagający, ale jakie merytoryczne komentarze pisze.
  • Senograsta rok temu
    można sobie powyobrażać, ładne papierowe ale czemu papierowe właściwie?
  • MartynaM rok temu
    Dlatego, że czasami tylko tyle zostaje z człowieka. Resztę zmarnował.
  • Materazzone rok temu
    "Rozmyśl że kiedyś był"

    Urzekające :D
  • MartynaM rok temu
    Że co?
  • Materazzone rok temu
    MartynaM ał mi zjadło. Wers, aforyzm, zdanie, Twoje, urzekające. To.
  • MartynaM rok temu
    Poprawiłam, nie musisz być taki złośliwy... chyba że musisz.
  • Materazzone rok temu
    MartynaM nie trzeba było poprawiać. Rozmyślał też dobre. Nie chciałem być złośliwy, a tylko pochwalić ten wers i wyrazić opinię, że mnie urzekł. Naprawdę :D
  • A to jest bardzo ciekawe. Bo głębia była w nim na kartce papieru i była w lesie, gdzie leżał, i nikt jej nie widział, nawet zwierzęta. Szczerze, to zaskoczyłaś czymś tak nadrealnym, przynajmniej po raz pierwszy zauważyłem. No i słońce odwracało promienie, to jest cudne.
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie rok temu
    Papierowa dzikość, którą zwierzęta ze strachu obchodzą wokół i wspomnienie o własnym istnieniu rozrywa w denacie tatuaże. Ta tona energii w niebycie przykuwa uwagę.5. Pozdrawiam.
  • MartynaM rok temu
    Pobóg, Rozwiązanie, pięknie Wam dziękuję za przeczytanie i pozostawienie komentarza.
    Pozdrawiam.
  • Kapitalny wiersz; tylko koniecznie zmieni tytuł, żeby nie zdradzać niespodzianki w finale. Pozdrawiam 5
  • Cygan rok temu
    Drugi raz ma zamieniać? Pierwszy był "rozwiercony" ale zawstydziła się złośliwości ?????
  • Cygan Nie wiedziałem. Pierwszy był lepszy.
  • Cygan rok temu
    Marek Adam Grabowski też mi się podobał????
  • MartynaM rok temu
    Nie, Marku, nie był lepszy, nie oddawał co chciałam wyrazić... może i ten nie jest za dobry, ale w tej chwili nie mam innego pomysłu.
    Dziękuję za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • MartynaM Nawet rozważałem obniżenie oceny za spoiler w tytule, ale uznałem, ze byłoby to wredne.
  • MartynaM rok temu
    No pewnie, przecież nie chcemy być wredni, pomijając sytuacje, które do tego zmuszają, w sensie nadmieniam o sobie...

    Miłego dnia Marku!
  • MartynaM Miłej Wieczerzy Pańskiej.
  • MartynaM rok temu
    Planowałam później Ci życzenia wysłać... ale dziękuję i wzajemnie!
  • MartynaM Świąteczne (sensu strico) będą w sowim czasie.
  • MartynaM rok temu
    Ok. Będzie mi bardzo miło.
  • Dekaos Dondi rok temu
    MartynaM↔Tak trochę, niczym prolog filmu, o określonych sekwencjach.
    Z domysłem, że dopiero wyjdzie na jaw, jakie wspomnienie, przyczyną możliwości kartki.
    A swoją drogą, dużo zależy z "jakiego zeszytu wyrwana" i kto ustanowił tytuł:)
    Pozdrawiam?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania