Rozwód

- Kochanie, rozwodzimy się!!

 

 

 

Jak? Co? O nie, tego chyba nie będzie w moim opowiadaniu... Wszystko zaczęło się właśnie od tego opowiadania, niestety nie potrafiłem na to odpowiedzieć i się wyprowadziłem.

 

Kilka minut potem dzwoni była żonka powiedzieć pewnie co tam ale miałem dość tej kobiety. Oczywiście - mijając sprawy w sprawę - moja żona była na tyle dziwna żeby zrobić jabłka z bitą śmietaną i serem białym. Wyobrażacie sobie? Smakowało oczywiście ohydnie - jak wszystkie mikstury mojej byłej żony. Ale ta była na tyle dziwna i słaba że wymiotować się dało po tym już po pierwszym kęsie. Ja jednak byłem szczery i to pewnie jeden z jednych powodów dlaczego się ze mną rozwiodła. Czy da się szyć i oglądać telewizję? To była jedna z dobrych stron żony. Szyła i też robiła coś innego (zazwyczaj oglądała telewizję). Po co wam o tym opowiadam? Nie wiem, więc się pożegnam.

 

P.S.

 

(jeszcze nie ma końca!!!)

 

 

,,Maciek

nadawca do małgosia karzyńśka!

 

Witaj, pragnę się pożegnać z tobą. Pozdrawiam, Maciek."

 

 

 

 

 

Małgosia karzyńska do maćka karzyńskiego

 

"

 

,,

 

 

 

Witaj Maciek dzięki za pozdrowienia:) szkoda że nie ma cię ze mną

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"

 

 

Maciek

nadawa do małgosia karzyńska

 

 

 

 

 

 

,,

 

Mogę przyjechać! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"

 

Niestety Małgorzata nie podała adresu.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Lady_Makbet 17.08.2016
    Nie rozumiem......
  • Nie rozumiem tego opowiadania. Zupełnie. Nie do końca wiem, o czym ono jest. Tak więc pozostawiam po sobie sam komentarz, bez oceny.
  • ferdynand 17.08.2016
    "jabłka z bitą śmietaną i serem białym" - można to potraktować jako usiłowanie zabójstwa. Jesteś silnym facetem i podziwiam cię za to, że nie zrewanżowałeś się w ten sam sposób, a i jeszcze z tym telewizorem. To już całkiem nienormalne. Nie wyobrażam sobie np. oglądać meczyka i coś tam dłubać w jakichś szmatkach. Zresztą jak mam jadną rękę tłustą od frytków, a w drugiej browara...to, to jakieś chore jest.
  • detektyw prawdy 18.08.2016
    Kzuqjestem sorka za orzewrew

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania