text usunięty

💩

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Noico1 rok temu
    Gry nie znam i generalnie nie moje klimaty, ale wiersz genialny. Stawiam piątkę.
  • Bardzo mi miło, szczególnie, że rymy tutaj są dokładne co do literki, czy raczej brzmienia. Fajnie wrócić do rymowania, pasowało do pomysłu.
    Pozdrawiam ?
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor rymy mi nie przeszkadzają, że są dokładne, choć co do zasady jak staram się używać niedokładnych, ale tutaj jak najbardziej pasują do przyjętej stylizacji dokładne. Jest poza tym dużo innych smaczków, co czyni ten wiersz interesującym.
  • Noico1 fajnie, dzięki ?
  • Gneralnie moje klimaty i ze szklanką wody w jakiś wrażliwy punkt. Od grania na blokowych półpiętrach, mieszkaniach starszych kolegów, po pankowe kluby, Domy Kultury, szklanki coli w pubie na ośmiu. Odbiłem gdy weszła amfetamina, wielodobowe sesje, przestępczość inspirowana Cyberpunkiem, napady z plastikową bronią w ręku, pościgi, wyroki. Jeden kolega zostawił u mnie kurtkę ze strzykawkami do dożylnego stosowania fety, czery tomy Lema, coś z fantazy i poszedł siedzieć ba 2.5 roku. Ciekawie, jak tak patrzę z innych czasów się przeplatał nam nerdowski klimat z latami 90tymi. I jak to się zamyka, gdy od paru miesięcy wiszę dziecku sesję w D&D. I jak się wreszcie domknie, kiedy w końcu poprowadzę, albo poprowadzi ona.
  • Ach, półpiętra ?
    Pomyśl o powieści o tym półświatku, to byłby czad ?
    Dzięki za ten komentarz.
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie rok temu
    Są jeszcze takie miejsca na ziemi gdzie drzwi się nie zamykają. Fajny wiersz :) Pozdrawiam ?
  • O, myślałem, że się zraziłaś. Ja tych, którzy mi podpadli już nie czytam wcale.
    A wiersz, dziwne, że wcześniej nie napisałem o czymś tak ważnym kiedyś, i nadal ważnym, ale uśpionym.
    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie rok temu
    Pobóg Welebor, KawaMelisaPapierosy to byłby dobry tytuł na wiersz, a taki jak Twój ostatni stawia na nogi chorego ? ?
  • rozwiazanie dzięki ?
  • Nie mój klimat, ale jak dla mnie te rymy tutaj pasują. Zostawiam 4 :)
  • Te rymy to moja duma. Nikt nie stosował naprawdę dokładnych przez parę stuleci. Dzięki ?
  • Gry tego typu to nie mój klimat. Typowe fantasy też raczej nie. Ale mimo to bardzo przyjemnie przeczytało mi się ten wiersz. Komentarz od KawaMelisaPapierosy brzmi inspirująco. Też uważam że powieść, albo chociaż opowiadanie, w klimatach rockowych i lat 90-tych to bardzo dobry oraz ciekawy pomysł.

    5, pozdrawiam ?
  • Mnie chodziło bardziej o powieść, w której opisane byłyby fragmenty sesji RPG, zabawne momenty, których jest co niemiara, gdy się w to gra. Wiesz, splot świata gry i realu...
    Dziękuję,
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania