.

.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (117)

  • betti 24.08.2017
    Po raz pierwszy w życiu nie rozumiem wiersza, nie mówiąc o przekazie... oświecisz mnie?
  • Neurotyk 24.08.2017
    Zbyt doslownie autora wziela moje rady odnosnie metafor ;)
  • Little Brunette 24.08.2017
    I nie musisz rozumieć. Żegnam.
  • Little Brunette 24.08.2017
    Neurotyk nie brałam żadnych rad - ani Twoich ani nikogo innego.
  • betti 24.08.2017
    Little Brunette i kto jest teraz niegrzeczny... a prosiłam tylko o kilka słów wyjaśnienia.
  • Little Brunette 24.08.2017
    betti jestem bardzo grzeczna. Skoro jesteś takim wspaniałym autorytetem od twórczości użytkowników opowi i nie tylko, poradzisz sobie ze zrozumieniem moich słów. Ciao. Zakończyłam dyskusję.
  • betti 24.08.2017
    Little Brunette tu trzeba być geniuszem albo wariatem, żeby to ogarnąć. Niemniej dobrej nocy...
  • Little Brunette 24.08.2017
    betti no to wygląda, że jednak nie masz tyłu umiejętności, ile sobie przypisujesz. Słodkich koszmarów.
  • Violet 24.08.2017
    Little Brunette nie chcę się chwalić ale moja interpretacja, bardzo mi do smaku przypadła, teraz gdy już się najadłam ;) chociaż... czytając Drżączkę na forum, mam jakieś wyrzuty sumienia, takie trochę nieduże, ale jednak. :)
  • Little Brunette 24.08.2017
    Violet mnie też niesamowicie rozbawiła :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Little Brunette mnie twój bełkot :)
  • Violet 24.08.2017
    Neurotyk no i wszyscy rozbawieni :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Violet i szafa gra :D
  • Violet 24.08.2017
    Neurotyk ;)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Oczywiscie, jest to trudne ale zaraz przybeda smialkowie delektujacy sie tym ze wiedza ale nie chca powiedziec ;)
  • Little Brunette 24.08.2017
    Powiem prosto: ani Ty ani ta Pani na górze nie jesteście i nie będziecie moimi autorytetami. Nie podoba się? Wasza sprawa :) Mam to w głębokim poważaniu.
  • Violet 24.08.2017
    Ja wiem i nie powiem ;) Albo powiem!
    To jest pamięć głodnego żołądka, gdzie burczenie w brzuchu próbuje ktoś ukryć w smutnym jądrze pory kolacyjnej. Przeklęte tęczówki w oczach wypatrzyły fantastyczne potrawy Drżączki( a szukałam dziś tej komosy i nie znalazlam ;( dziewczyny pomóżcie to znaleźć), ugotowaną kaszę spęczniałą, której smak roztaczają dziewczyny na forum, jak zadatek smakowity...
    p.s Little Brunette wybacz jesli uraziłam Cię moją interpretacją Twego utworu, ale Wasze smakowite rozmowy o żarciu mnie natchnęły ;)
    Daję 5 i idę zrobić coś sobie na kolację,
    Pozdrawiam Was ze smakiem.
  • Little Brunette 24.08.2017
    Rozbawiłaś mnie, droga Violet, a to o tej porze bardzo trudne! Komosę znajdziesz w intermarche :) Jestem pewna, że tam jest :D
  • Violet 24.08.2017
    Little Brunette a widzisz, szukałam w biedronce :)
  • Little Brunette 24.08.2017
    Violet w biedronce też było, bo sama kupiłam, ale to pewnie jednorazowy rzut taki był. W intermarche widziałam tego więcej.
  • Violet 24.08.2017
    Little Brunette poszukam, bo lubię takie wynalazki ;)
  • Little Brunette 24.08.2017
    Violet warto poszukać, bo serio jest smaczne i mega zdrowe. A jak dodasz do tego warzywa i odrobinę ziół i soli...eksplozja smaków. Ja uwielbiam, zobaczymy jak Ty to odbierzesz. Czekam na relację :)
  • Violet 24.08.2017
    Little Brunette bez obawy, dam znać :)
  • Little Brunette 24.08.2017
    Violet na to liczę! ;)
  • Violet 24.08.2017
    Little Brunette :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Drodzy opowijczycy, oto przykład bełkotu osoby, która nie wie, co chce powiedzieć, ale chce ambitnie napisać :)

    Gratuluję dobrego samopoczucia :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Drodzy opowijczycy, oto przykład bełkotu osoby, która nie wie, co chce powiedzieć, ale chce ambitnie napisać :)

    Gratuluję dobrego samopoczucia :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Drodzy opowijczycy, oto przykład bełkotu osoby, która nie wie, co chce powiedzieć, ale chce ambitnie napisać :)

    Gratuluję dobrego samopoczucia :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Aż mnie ten kosmiczny język rozbawił - dlatego dam 2 :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Aż mnie ten kosmiczny język rozbawił - dlatego dam 2 :)
  • Little Brunette 24.08.2017
    Po prostu nie potrafisz czytać. A to już nie mój problem.
  • Neurotyk 24.08.2017
    Little Brunette gadaj zdrów :)
  • betti 24.08.2017
    Neurotyk nie możesz tak pisać do granitowej osobistości tylko dlatego, że nie jesteś w stanie pojąć jądra rzeczywistości. Opamiętaj się!
  • Neurotyk 24.08.2017
    betti jestem elektronem i krążę wokół jąder ale nie robię z tego jaj, jak autorka :)
  • betti 24.08.2017
    Nie wyszło dziewczynie... ale wyszło śmiesznie. To też potrzebne dla relaksu.
  • Neurotyk 24.08.2017
    betti oczywiście :)

    Dziewczyny (Little, zwracam się też do Ciebie), mam na koncie takie bełkoty, że głowa małą, i jeżeli będziecie miały chwile i szczęcie, znajdziecie je w moich starych wierszach na profilu :)
  • Neurotyk 24.08.2017
    Myszka pracuje :)
  • ówczesny 25.08.2017
    L. B, kolejne pogorzelisko? Dlaczego?
  • Little Brunette 25.08.2017
    Tak jak napisałam na forum, dopóki będą tu osoby, które nękają, bezczelnie drwią i nie szanują opinii innych użytkowników, mnie tu nie będzie. I nie chodzi o krytykę, bo krytyka jest potrzebna każdemu. Chodzi o to, by krytyka ta, była konstruktywna, a nie przesycona chamstwem, wyjęta z dupy, tylko po to, by kogoś zgnębić i w ostateczności zniszczyć, zniechęcić i pokazać, że jest nikim. Krytyka jest super. Ale żeby ją czynić, tzreba mieć coś w głowie, a tu, pewne osoby mają w tym braki.
  • Little Brunette 25.08.2017
    trzeba*
  • Neurotyk 25.08.2017
    Little Brunette ale ja umiem czytać, i naprawdę jestem wolnym elektronem krążącym wokół jądra Nuncjusza. Miej dystans do tego. Wyszedł ci wiersz, który jest wg. pseudointeligenty. Może coś w nim jest, zapraszamy do dyskusji.

    Jeśli nie na temat tego wiersza, przeczytam inne. Jeżeli chcesz, nie będę żartował już :)
  • Little Brunette 25.08.2017
    Neurotyk owszem, nie będziesz żartował, bo ja zwijam żagle. Spróbowałam raz, był zgrzyt. Spróbowałam znów - znowu to samo. I nie chodzi o krytykę, podkreślę to po raz drugi. Chodzi o chamstwo i drwiny, jakie się tu roztacza. Co do Twojej osoby, mam mieszane uczucia. Bardziej irytuje mnie postawa betti. Ja się przepychać nie będę. A warsztat mogę doskonalić bez Waszych drwin.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Little Brunette okej, szerokiej drogi.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Neurotyk serio, przestańcie hejtować, a zacznijcie konstruktywnie krytykować, to i atmosfera się zmieni i ludzie chętniej się na poglądy otworzą.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Little Brunette raczej niech nie hejtują Betti.

    Zadała Ci pytanie w pierwszym komentarzu.

    Jesteś nieobiektywna.

    Skrajne są opinie i skrajne formy, jeśli jesteś nieodporna, odpuść może rzeczywiście.
  • Jared 25.08.2017
    "Tak jak napisałam na forum, dopóki będą tu osoby, które nękają, bezczelnie drwią i nie szanują opinii innych użytkowników, mnie tu nie będzie. I nie chodzi o krytykę, bo krytyka jest potrzebna każdemu. Chodzi o to, by krytyka ta, była konstruktywna, a nie przesycona chamstwem, wyjęta z dupy, tylko po to, by kogoś zgnębić i w ostateczności zniszczyć, zniechęcić i pokazać, że jest nikim. Krytyka jest super. Ale żeby ją czynić, tzreba mieć coś w głowie, a tu, pewne osoby mają w tym braki."

    W punkt.
  • Skoiastel 25.08.2017
    Little Brunette, chciałabym przeczytać kilka twoich wierszy i wyrazić swoją opinię – wiedzieć, o co toczą się te boje, znów z tą bucerą na czele. Do tej pory nie miałam okazji, nigdy wcześniej cię nie czytałam, a żaden tworek już nie widnieje. Nie musi się to dziać na portalu Opowi, ale możesz mnie znaleźć pod emailem agajda@poczta.fm albo na priv, na fb – Skoiastel.
  • Violet 25.08.2017
    Little Brunette Nie zważaj na betti, olej ją i po sprawie, sama umrze. Zważ na to, że są jeszcze inni i chcą czytać to co napiszesz.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Jared też tak myślę. Dobrze jest czytać opinie innych użytkowników, ale jak przekracza ona granicę krytyki, a wchodzi na granice chamstwa, no to stawiam opór.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Violet właśnie ją olałam, dlatego stąd odchodzę. Jeśli ktoś swoje ego ma wyższe od poziomu inteligencji, to nie mamy o czym gadać. Niech się dalej kreuje na gwiazdę tego portalu, niech zieje chamówą, jej sprawa. Mam nadzieję, że na jej łeb w końcu pierdolnie porządny meteor i pójdzie po rozum do głowy.
  • Violet 25.08.2017
    Little Brunette nie, olałaś nas, tych którzy Cię czytali i dałaś się wypędzić małej niedowartościowanej szachrajce.
  • Okropny 25.08.2017
    Little Brunette coś strasznie się guzdrasz z tym odejściem
  • Little Brunette 25.08.2017
    Okropny zadano mi pytanie, patrz wyżej. Odpowiedziałam. Wyniknęła dyskusja, więc dyskutujemy. Tyle w temacie.
  • Canulas 25.08.2017
    Violet również w punkt
  • Neurotyk 25.08.2017
    Betti

    Po raz pierwszy w życiu nie rozumiem wiersza, nie mówiąc o przekazie... oświecisz mnie?

    I co z tego, że zabarwione ironią. Jako autorka trzeba się wzbić trochę, a nie focha dawać :)
  • Skoiastel 25.08.2017
    To nie jest ironia, tylko błąd logiczny z rodzaju wtórności.
    "Nie rozumiem wiersza" samo w sobie wystarczyłoby; "nie mówiąc o przekazie" robi wrażenie, jakby Pierwsza Bucera Opowi nie wiedziała, jaka jest definicja przekazu. W razie czego służę pomocą:

    https://sjp.pwn.pl/slowniki/przekaz.html

    przekaz
    1. «pieniądze przekazane komuś za pośrednictwem poczty lub banku; też: przekazanie komuś pieniędzy w taki sposób»
    2. «blankiet pocztowy lub bankowy przeznaczony do wypisania zlecenia przesyłki»
    3. «tekst pisany, dzieło sztuki itp., będące źródłem wiedzy o przeszłości; też: taka informacja zawarta w czymś lub przekazywana ustnie z pokolenia na pokolenie»
    4. «przekazanie czegoś»

    Tak więc betti napisała "nie rozumiem wiersza, nie mówiąc o dziele pisanym". Tyle w tym sensu. *kwik*.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoiastel wiesz, że te wywody tylko z ciebie robią śmeszną bucerkę zafiksowaną na punkcie słownika. Naprawdę zauważyłem, że ten słownik przyrósł Ci w płat czołowy :)
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoi, ja zachowuje się jak idiota czasami, nie ukrywam, co myślę też o zachowaniu innych i uważam - bardzo cię lubię - że z tym wyciąganiem co raz słownika zachowujesz się jak idiotka :)

    Wyobrażam sobie dyskusję z tobą:

    Stop! Pan powiedział niepoprawnie, tutaj definicja jest jednoznaczna, zobacz, co teraz o tym mó,wi słownik :)

    To jest urocze i zabawne XD
  • Skoiastel 25.08.2017
    Jeżeli na portalu literackim, gdzie mowa jest (w tym wątku) o krytyce i analizie tekstu, podparcie rzetelnym źródłem jest śmieszną przesadą, no to może przejdźmy się na portal o sztuce plecenia z wikliny...
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoiastel to jest portal o robieniu jajecznicy, droga Skojo :) Jesteś blisko w swej definicji :)
  • Little Brunette 25.08.2017
    Skoiastel w sedno.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoiastel, ale na wyciąganie słownika to nikt nie jest lepszy od ciebie, wiec może raczysz przejrzeć dzialalnośc Betti na Opowi i wyciągnąc wnioski, bez słowników?
  • Jared 25.08.2017
    A Ty myślisz, że PR nie ciągnie się za jakąś osobą, nawet jak komentuje kogoś pierwszy raz? Po betti można się spodziewać pewnego utartego schematu działania i pogardy dla każdego, kto nie jest Juliuszem Słowackim. Toteż nie dziw, że nawet po delikatnym komentarzu wiadomo, że zaraz się uzewnętrzni w swoim stylu buractwa
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoi, jesteś taką samą bucką jak ja i Betti i jak Nuncjusz. Masz jakiś szerszy ogląd wpisów Betti z miesiąca, albo dwóch, żeby coś podsumować? Ciebie też krytykuje i masz jakiś problem z tym?
  • Little Brunette 25.08.2017
    Jared burak marchewka nie zostanie, niestety. Niektórym słoma z butów będzie do końca życia wychodzić.
  • Violet 25.08.2017
    Neurotyk poprosiłam dziś betti grzecznie o wytłumaczenie pewnej kwesti w wierszu, nie doczekałam sie odpowiedzi, oprócz tego , że naskakuję personalnie na nią, to co pozostaje w takim razie? Tylko słownik.
  • Skoiastel 25.08.2017
    A czy ja muszę znać czyjąś twórczość, żeby komentować bieżące wypowiedzi z "tu i teraz"? To tak jakbym recenzowała czyjąś powieść, opisując inne teksty.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Violet bo ona nie zniża się do naszego poziomu. Przecie to BETTI SZYMBORSKA !
  • Neurotyk 25.08.2017
    Nie wiem skąd pomysł na ''taki'' wiersz, przecież to wieki temu odeszło do lamusa.Jakby to odchudzić, zostawiając jedynie ciekawie brzmiące wersy, może i coś by z tego wyszło, jednak w obecnej formie nie do przyjęcia.

    Betti na wiersz Skoi

    Co ona Ci zrobiła tym wpisem?
  • Violet 25.08.2017
    Little Brunette udawaj, że jej nie ma. Jak gryzie Cię komar, to wyjeżdżasz na Arktykę?
  • Little Brunette 25.08.2017
    Neurotyk nie do przyjęcia - a może właśnie to kręci autora? to, że wraca do czegoś, do czego ktoś już nie sięga.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Violet ignorowałabym , gdyby nie to, że ta chamówa zwykła robić mi spam. Nie sposób zapomnieć o tym czymś, skoro ciągle sra swoimi mądrosciami.
  • Violet 25.08.2017
    Little Brunette z których większość ma bekę.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Little Brunette, no to niech sobie wraca. Betti wyraziła opinię.
  • Little Brunette 25.08.2017
    A teraz idę zająć się czymś ciekawszym, niż rozmową o tym wkurwiającym czymś.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Neurotyk betti zieje chamstwem, niekompetencją i skrajną arogancją. A to jest zasadnicza różnica. Idę.
  • Violet 25.08.2017
    Little Brunette ja też, mam treningi.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Little Brunette nie porównuj ludzi do "czegoś."Pokazujesz pogardę, dla wszystkiego, co inaczej i nie po twojej myśli.
  • Jared 25.08.2017
    "Nie wiem skąd pomysł na ''taki'' wiersz, przecież to wieki temu odeszło do lamusa.Jakby to odchudzić, zostawiając jedynie ciekawie brzmiące wersy, może i coś by z tego wyszło, jednak w obecnej formie nie do przyjęcia."

    "Wieki temu" - tzn. wtedy, kiedy poezja miała jakiś sens? Czy wiersz, który nie naśladuje dennych, wulgarnych, żałosnych i płytkich trendów poezji nowoczesnej jest zły? I czy można to zaliczyć do jego wad?

    "Nie do przyjęcia" - może dla kogoś, kto by się znał na tym, betti jest tylko jednostką o opinii subiektywnej, a wydaje wyroki niemalże prawomocne, aż się dziwię, że nas nie aresztują... Poza tym, jest tylko amatorką :)
  • Skoiastel 25.08.2017
    Neuro, wyciągasz brudy skądś, bo o tym, co jest tu i teraz nie masz już nic do powiedzenia?
    Czy ja w jakikolwiek sposób piszę coś o prywacie między mną a betti? Nazwałam ją bucerą już kilka dni temu, na forum, zanim mi skomciała wiersz. TA DAM.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Jared i co z tego? Przyznasz, że ten wpis był oceną i był o niebo lepszy i zmuszający do dyskusji czu odpwoedzi, czy braku odpowiedzi, niż taki:

    ładne, mi się podoba. 5
    albo:

    słabe, tak na 3
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoia, tu niczym nie różni się od tam.
  • Skoiastel 25.08.2017
    Aha, no i odmienia się w dopełniaczu i celowniku: Skoi (nie Skoji/Skoii). Jak epiloia – epiloi.
    Natomiast całość "Skoiastel" pozostaje nieodmienna.
  • Jared 25.08.2017
    Neuro, był dokładnie taki jak te "ładne, 5", dokładnie taki jak przeciętny polityk przed wyborami - innowacyjna gospodarka, uszczelnienie systemu podatkowego, przywrócenia Polsce godności itp. W obu przypadkach brak programu naprawczego, dogłębnej analizy, wskazania silnych i słabych stron, nic. Ogólnik pozostaje ogólnikiem, nawet jak betti postarała się o zdanie złożone ;) Co to są "ciekawie brzmiące wersy"? Co "odeszło do lamusa"? Dlaczego "nie do przyjęcia"?
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoiastel fajny żart :)
  • Skoiastel 25.08.2017
    Jest zasadnicza różnica, ponieważ tam rozmawialibyśmy o innych tekstach "stamtąd", o innych wypowiedziach, a tu o słowach, które padają tutaj, w komentarzach, rety, Neuro, pomyśl trochę :) akurat w tej kwestii nie bardzo jest się o co sprzeczać. Już kolejny raz pytasz, czy znam twórczość X czy Y, aby w ogóle wypowiadać się, ale przecież komentuję bieżące, a nie tamte, więc co za różnica?
    Tak samo było z podejrzeniem Rithy, że skoro nisko oceniłam jeden jej tekst, to wszystkie mogą tak wypaść, co jest absolutnie nieprawdą, bo przecież to zależy od poziomu właśnie tych innych tekstów.

    To tak jakbym musiała wychwalać gównianą powieść "Never, Never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher, bo inne ich książki są całkiem przyjemne, a ta im nie wyszła.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Jared, Skoia mogła zapytać, poprosić o doprecyzowanie ale jej bufoniastość na to nie pozwoliła :)

    Można zaczepić autora, spr. czy jest gotów dyskutować. Od razu wykład na pól strony? Jared, Ty masz jakieś przyzwyczajenia, takie, że opinia musi być zredagowana do końca, a jest też forma szybsza, najpierw się coś wywołuje. Nie ma odzewu, nie ma rozwinięcia.
  • Skoiastel 25.08.2017
    Neuro, pisałeś o ironii i broniłeś betti, że ironia, więc "autorko, nie miej focha", a gdy ja udowodniłam, że wypowiedź betti to nie ironia, tylko błąd, i sama użyłam ironii przy "w razie czego służę pomocą", to już jest be, już widzisz problem.
  • Jared 25.08.2017
    Neuro, równie dobrze możesz prosić o rozwinięcie "fajne, 5", ale jakoś tego nie robisz ;)
  • Neurotyk 25.08.2017
    Jared bo mnie gówno to obchodzi, jestem cudownym poeta grafolecem i mnie tam cuda wianki interpretacyjne nie interesują, bo sam nie wiem o czym piszę, bałwanku :)
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoiastel ale to takie podszyte szyderstwem było. To " oświeć mnie" takie, takie właśnie. I co, to naprawdę wielkie odstępstwo? Taki jest sznyt pewnych osób, to też mój sznyt i co?
  • Jared 25.08.2017
    Och, aż mi dwa razy odpisałeś, żebym widział dobrze XD Dzięki, słoneczko, chyba że to ta słynna Neurotykowa myszka :P Anyway, bawcie się z betti dalej w policjantów i złodziei, idę sobie pografomanić ;) NA SZCZĘŚCIE - tylko prozę ;)
  • Jared 25.08.2017
    Jednak raz odpisałaś, a mi się źle wyświetla w Chrome :( #zawód
  • Skoiastel 25.08.2017
    Sznyt ten sam, ale jeden z błędem logicznym, a drugi w pełni poprawny :v
    Już sobie stąd idę, ta krowa została wydojona do końca.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Skoiastel, Jared

    BAJBETTI
  • Neurotyk 25.08.2017
    Jared myszka się wyciszyła :)
  • Nuncjusz 25.08.2017
    Jedno tylko powiem - betti ma francowaty charakter i nieważne jaki napisze komentarz, już teraz będzie źle odbierany. Kropka
  • Tak najlepiej jak zostaną tylko ci "genialni"tak trzymać. Brawo debesciacki tandem
  • Little Brunette 25.08.2017
    Czyli powinni zostać tylko Neuro i Betti. MIłość idealna, wzajemna adoracja.
  • Little Brunette chyba o to im chodzi
  • Little Brunette chyba o to im chodzi
  • Adam T 25.08.2017
    Maurycy Lesniewski, sytuacja ta trwa już od marca tego roku, pamiętam pierwsze gównoburze. Powiem szczerze, to że chwilę mnie nie było, stało się przez takie sytuacje, które nie mialy nic wspólnego z warsztatem, teorią, pisaniem; chodziło wyłącznie o to, kto kogo skuteczniej upokorzy. W takich akcjach nie ma nic dobrego. Nikogo nie chcę osądzać. Ale selekce, jeśli mają być jakiekolwiek, można przeprowadzić w sposób otwarty. Wprost.
  • Adam T jeśli to jest portal dla amatorów, takie dane do wyszukiwarki wrzuciłem jak czegoś takiego szukalem, to o co tu sie rozchodzi, się pytam? I właśnie niech krytyka będzie o merytoryczna a nie osobista. Osobista owszem , jak ktos nie umie, jak ja na przykład,powiedzieć podoba sie, nie podoba się chyba jest dozwolona. Jeśli czuje tekst a nie wiem sam dlaczego, moze to brzmi jak gadanie półgłówka, ale na tyle jestem tylko pewny swojej "wiedzy" wiec nie będę udawał mądrzejszego niż jestem. A Neuotykowi, ością w gardle stoją takie komentarze. Najlepiej by sie ich pozbył, a co za tym idzie ludzi którzy w ten sposób komentują. Niestety nie wszyscy kończą studia, i jeśli juz nie wszyscy studiują literaturę. Chyba dobrze, że ludzie próbują spędzać czas na czytaniu i próbach lepszych czy gorszych, pisania., niż na przykład brać udział w rozróbach stadionowych. Napisz "krytyku" o co ci chodzi co nie tak, a nie urządzają polowania na czarownice. Dziś Riggs stwierdził, że dostał dobre rady od Betti. I super, tylko, że ona jak i jej kolega maja rożne standardy zachowań, w zależności od osoby, która oceniają, często jak to Jared napisał zwyczajnie wyśmiewają.
    Szkoda słów z resztą.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Maurycy Lesniewski, mylisz się. Nie stoją mi jak ości w gardle, krótkie komentarze. Zawsze za nie dziękuję. Nie ukończyłem studiów, jestem prostym wieśniakiem.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Neurotyk a ja ukończyłam studia. Ale nie oznacza to, że mam traktować ludzi jak gówna, bo wyrażają swoje myśli na papierze w swój subiektywny sposób, który i do mnie nie zawsze trafia.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Little Brunette nikt Cię jak gówno nie traktuje. Betti cie tak potraktowała? Gdzie napisała o tobie, że jesteś nie człowiekiem, tylko gównem?
  • Little Brunette 25.08.2017
    Neurotyk wystarczy to, jak chamsko się odnosi, jak wyzywa, od nieuków, leniów, nie wiedząc o człowieku nic. To jest traktowanie człowieka jak gówno.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Little Brunette nie, gówno nie może się lenić, nie może być nieukiem, nie może gówno być mało ambitne.

    Nazwanie kogoś leniwym to podkreślenie jego podmiotowości, bo tylko CZŁOWIEK może być leniwy zas nazwanie gównem to uprzedmiotowienie człowieka do poziomu najgorszego.
  • Little Brunette 25.08.2017
    Neurotyk ona każdego traktuje jak jakiegoś niedorobionego. Nie widzi nic poza czubkiem własnego nosa. Taka jest prawda. Dla mnie nie stanowi żadnej wartości. Trzeba umieć krytykować mądrze a nie przylepiać człowiekowi łatkę bo napisał coś czego królewna Betti nie akceptuje. Kończę dyskurs, nie będę już wydawała sądów o tej osobie, nie zniżę się do jej tandetnego poziomu. Ave.
  • Neurotyk 25.08.2017
    "gówno nie może się lenić, nie może być nieukiem, nie może gówno być mało ambitne.

    Nazwanie kogoś leniwym to podkreślenie jego podmiotowości, bo tylko CZŁOWIEK może być leniwy zas nazwanie gównem to uprzedmiotowienie człowieka do poziomu najgorszego."
  • Neurotyk 25.08.2017
    BAJ
  • Neurotyk sprawdzałem dokładnie znaczenie słowa hipokryta, pasuje doskonale.
  • Szudracz 25.08.2017
    Nie zawodna dyskusja znam ją już na pamięć. Powtarzanie jak mantry. Można rzygnąć po raz setny.
  • Szudracz 25.08.2017
    mantra*
  • Pan Buczybór 25.08.2017
    No tak, kolejna dyskusja. Przeczytałem sobie, ale nic niezwykłego. To samo co zawsze.
  • Niemampojecia96 25.08.2017
    Nawet nie chce mi sie czytac setny raz.tego samego....
    Oh, baj.
  • Neurotyk 25.08.2017
    Sraj

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania