¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Narrator 24.11.2020
    Myśli zawarte w słowach, słowa budzące myśli, ale ile w tych myślach zostało z tego, co czułaś pisząc to?
  • Szpilka 25.11.2020
    Narrator, myśli to nie problem, zazwyczaj jakieś są, tylko nie zawsze potrafię w słowa ubrać, dziękuję za komentarz ?
  • Anonim 24.11.2020
    Dla mnie końcówka może być rozumiana dwuznacznie:
    - gdybyś przestał wierzyć w Boga;
    - wiara w ludzi, w przyjaźnie, w ich pomoc.
    Tak czy nowak obie wersje podobają mi się.

    I tu muszę powiedzieć, że chyba najbardziej podoba mi się druga część drugiej zwrotki. Lęk jest tym, co nas usidla, co krępuje, ale też tym, co buduje więzi...
    Tylko:
    gdy kiedyś chyłkiem zakwitnie bojaźń - nie wiem, czy specjalnie użyłaś tego oksymoronu?...

    Podoba się, bardzo.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 25.11.2020
    Antoni, aha, miałam na myśli wiarę w Boga, tak mi się sformułowało, dość często sama nie wiem, dlaczego tak. Dziękuję za komentarz ?
  • Tjeri 24.11.2020
    Może jesienny spleen mnie dopadł (choć lubię tę porę roku), ale mam wrażenie, że na każdego przyjdzie pora (strachu). Nie da się cały czas jechać na wierzchołkach (maksimach), gdy życie jest sinusoidą. W końcu się noga powinie i trafia się do doliny.
    A wiersz piękny.
  • Szpilka 25.11.2020
    Tjeri, na jesienne doły polecam lampę, brak słońca za nie odpowiedzialny, gdy następuje kumulacja szarych dni załączam ?

    Przykładowe lampy antydepresyjne z różnych klas cenowych

    Beurer Lampa antydepresyjna TL 50

    Natężenie światła ok. 10 000 luksów
    Średnica powierzchni naświetlania 25 cm
    Temperatura barwy: 5 300 K
    Cena – ok 300 zł

    https://www.agdmaniak.pl/55148/lampy-antydepresyjne-hit-czy-kit/

    Aha, sinusoida, ważne, żeby za długo w dole nie siedzieć, dziękuję za piękny ?
  • Tjeri 25.11.2020
    Szpilka ja lubię jesień i z całej rodziny brak światła znoszę najlepiej. Ale kto wie, może i mnie zaczął doskwierać... Dzięki :)
  • Szpilka 25.11.2020
    Tjer, też lubię słoneczną jesień, ta szara mnie dołuje, bo ja słońce kocham i wodę ?
  • Szpilka 25.11.2020
    *Tjeri
  • Tjeri 25.11.2020
    Szpilka ja pewnie coś mam w genach przestawione bo światło zimowe (białawe, zimne, dostojne) wolę od tego letniego przesyconego pomarańczami. Ale brak światła dla nikogo nie jest miły. Można co najwyżej go lepiej znosić. Ale kurczę może lampę na bliskich wypróbuję. :)
  • Szpilka 26.11.2020
    Tjeri

    Powinna pomóc, wygodna w użyciu, stawia się obok PC i surfuje ?
  • Piotrek P. 1988 24.11.2020
    Piękne, pokrzepiające i inspirujące, 5, pozdrawiam :-)
  • Szpilka 25.11.2020
    Piotrek, dziękuję za miłe słowa ?
  • Dekaos Dondi 24.11.2020
    Szpilko↔Bardzo na Tak w sensie treści, formy i rymów.
    Lecz szczególnie→3 wers w trzeciej i 4 w ostatniej
    bo sobie pomyślałem coś... zresztą o całości, też coś.
    Tekst ma tę zaletę, że nie narzuca, ale też obojętny nie jest↔zdaniem mym:)
    Pozdrawiam:)↔5
  • Szpilka 25.11.2020
    Dekaos, dziękuję za na tak ?
  • Pasja 24.11.2020
    Rubikon czeka na każdego... nie zawsze granica bywa taka słodka. Dawno czytałam książkę Rubikon czarnych dziewcząt - o inicjacji dziewcząt i chłopców, obyczaje i wierzenia na Czarnym Lądzie. Rubikon? czyżby nawiązanie do 49 roku p.n.e. (10 stycznia) , rozpoczęcia wojny domowej pomiędzy Cesarem a Gnejuszem Pompejuszem, swoim konkurentem politycznym. Zawsze rubikon jest do przekroczenia.
    Pozdrawiam
  • Szpilka 25.11.2020
    Aha, czeka i każdy musi go przekroczyć, dziękuję za komentarz ?
  • Szpilka 25.11.2020
    Pasja, dziękuję za propozycję książkową ?
  • kigja 24.11.2020
    Dla mnie przyjazne dłonie są jednak namacalne 8 mogą być dłońmi Rodziców, starszego Rodzeństwa lub Przyjaciela.

    Wspaniały wiersz o niebanalnych rymach, których zazdroszczę?
    Brawo?

    Pozdrawiam
  • kigja 24.11.2020
    8=bo mogą
  • Szpilka 25.11.2020
    Kigja, też tak można interpretować, jeśli się Absolut wyklucza. O!

    Dziękuję za wspaniały, rymy są do nauczenia, a Ty jesteś wszechstronnie uzdolniona, bo tworzysz w różnych gatunkach, no i w prozie też jesteś mocna ?
  • kigja 24.11.2020
    Szpilka,

    A może wzięłabyś udział w 80 Bitwie na wiersze?
    Tematy: Metamorfoza i Magia
    Termin do 30.11.2020
  • Szpilka 25.11.2020
    Kigja, nie klecę dużo tFForów, bo czekam na impuls, a ten pojawia się albo nie, mam do napisania na trzy konkursy nieopowijskie (książki do wygrania, uwielbiam takie nagrody) i nie wiem, czy wydolę, bo nie pisuję na siłę, wtedy gniot murowany wychodzi, a tych nie lubię, oj nie lubię ?

    Dziękuję za zaproszenie, być może iskra zabłyśnie i wtedy... ?
  • LBnDrabble 01.12.2020
    Zapraszamy do wzięcia udziału w Literackim konkursie na Drabble!
    Tematy dwa:
    - Apokatastaza
    - Beczka Diogenesa
    Czas do jutra - północ! Sto słówek tylko!
    Wszystkiego dowiesz się na Forum: https://www.opowi.pl/forum/lbnd-19-tematy-konkursowe-w1339/
    Liczymy na Ciebie!!!
  • Szpilka 01.12.2020
    Dyć ja drabbelków nie pisuję, dwa popełniłam i to zupełnie przypadkiem, dziękuję za zaproszenie ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szkoda, że usunęłaś ten wiersz niczym Dębski zdeformowany płód. Ale i tak daję ci maksymalną ocenę. Pozdrawiam 5 ????????❣????????❤

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania