-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pasja 02.02.2018
    Spalony na stosie obraz za winy przodków, bo to zostawili bez oczu. Może gdyby zrobili wernisaż?
    Przemijanie, martwa natura. A jednak było tam gdzieś życie. Malutki kornik.
    Ukłony dla Autorki
  • Szudracz 02.02.2018
    pasja Zainspirowałam się obrazem Nuncjusza. Zaczęłam pisać o wernisażu, ale byłoby zbyt prozaiczne i skupiam się na samym dziele.
    Dziękuje za interpretację.
    Pozdrowienia. :)
  • Violet 02.02.2018
    Dość osobliwa miniatura.
    Skojarzyło mi się z portretem pewnego Doriana :)
    Pozdrawiam
  • Szudracz 02.02.2018
    Violet Dzięki za odwiedziny.
    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 02.02.2018
    Sorry, że dopiero teraz.Nie mogę nie skomentować Szudracz, bo bym się smażył w ogniu piekielnym. To, że mi się podoba, to rzecz oczywista. - 5. Napęczniały kornik pękł z wypływającą żywicą!!!
    P.S. ''Szerokie pasma pociągniętej po bokach farby.........''''Twarz zwiędła niczym rodzynka obwisła, zsuwała się powoli w dół'' ... Obadaj!
  • Szudracz 02.02.2018
    Dekaos Wrzuć na luz, nie usmażysz się. :)
    Dzięki za wyłapanie błędów.
    Pozdrawiam. :)
  • Kim 02.02.2018
    Hej, Szu, znowu wpadam, by cie trochę 'pomolestować'.
    "Płótno skrywało w przebłyskach rubinowej czerwieni wyłaniającą się postać." - ładne to to.
    Właśnie pisałam o farbie, ale Dekaos wyżej mnie uprzedził, więc usunęłam ;)
    "Ostra intensywna barwa powoli zastygała uwydatniając wyraz białych zębów. Uwieczniony we własnym dziele anioł." - Piękne.
    Bardzo fajne, ciekawie napisane, barwne. Daję pinteczkę od serca, bo zasłużona.
  • Szudracz 02.02.2018
    Kim Dzięki, to jest takie spontaniczne łapanie myśli. :)
    Pamiętam, żeby do Ciebie zajrzeć. :)
  • Agnieszka Gu 02.02.2018
    Witam,
    drobiazg: "Szerokie pasam " - pasma?
    "Uwieczniony we własnym dziele anioł." - piękne.
    Świetnie napisany kawał tekstu. Pozdrawiam :)
  • Szudracz 02.02.2018
    Agnieszka Dziękuję serdecznie :) Błąd poprawiłam. Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania