Ruch to zdrowie

Ruch to zdrowie – mędrcy jazgotają

Tyle wiedzą, to chyba rację mają

Słowa ich do serca biorę

Ruszam się z kanapy, pobiegam, się spocę, ciuchy wypiorę

By były gotowe na kolejny ruch, bo…

Ruch to zdrowie

Pobiegłem, rację mieli mędrcy najmądrzejsi

Dobiegłem do apteki, kupiłem aspirynę…

 

Faktycznie, jestem zdrowszy, ból głowy jakiś mniejszy

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • łoizok 14.05.2021
    Bardzo fajne, jedynie co to jakoś nie pasuje mi że tak blisko siebie są słowa "mędrcy jazgotają, są mądrzy" ale to tylko takie moje widzi mi się :)
  • Rozrywkowy 14.05.2021
    W zasadzie to nie mam na to innego pomysłu:) Dzięki:)
  • Narrator 15.05.2021
    Rozrywkowy Zawsze jest masa możliwości, tylko ograniczony umysł ludzki, wykorzystywany w zaledwie sześciu procentach, rzadko je zauważa.

    „Ruch to zdrowie – mędrcy jazgoczą
    Tyle wiedzą, to chyba rację mają”
  • Rozrywkowy 15.05.2021
    Narrator Skoro tak ma lepiej brzmieć, to zmieniłem. Czytelnik nasz Pan w końcu:) Dzięki:)
  • Narrator 15.05.2021
    Rozrywkowy O nie, nie powinieneś zmieniać tylko dlatego, że jakiś tam czytelnik, nie wiadomo skąd, coś ci sugeruje. Literatura to nie sklep z ciuszkami gdzie z wieszaka każdemu trzeba usłużnie podać co mu się żywnie podoba. Zresztą wszystkim i tak nie dogodzisz. Co dla jednego jest prawdziwym arcydziełem, dla innych może być najgorszym gniotem. To ty jesteś autorem, do ciebie należy decyzja. Ja tylko pozwoliłem sobie zauważyć, że istnieją alternatywy, ale czy lepsze to już nie moja w tym głowa.
  • Rozrywkowy 15.05.2021
    Narrator Luzik, ja tylko po prostu nie umiem się zachować, jak ktoś mi sugeruję zmianę tekstu. Albo nawet mówi, że to lub tamto by zmienił. Tekst matkę i tak mam w folderze, a tutaj mogę to potraktować, jako korektę, której i tak pewnie nie uniknę.
    Masz jak największą rację:)
  • Piotrek P. 1988 16.05.2021
    Wesołe i klimatyczne, czyta się szybko oraz przyjemnie, 5, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania