Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

cisza

cisza

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • MartynaM ponad rok temu
    Brak tu konsekwencji. Pierwsze wersy z rymem, tragicznym co prawda, ale niezaprzeczalnym. Później autorka jakby o rymie zapomniała... Nie bardzo rozumiem sensu, dlaczego ktoś kto cierpi, chce żeby inni dołączyli do tego cierpienia. Na ogół kto doznaje cierpienia innych stara się przed nim uchronić...

    Wiersz strasznie dosłowny, taka 'kawa na ławę'
    Nie oceniam
  • o nim pseud ponad rok temu
    "Nie bardzo rozumiem sensu, dlaczego ktoś kto cierpi, chce żeby inni dołączyli do tego cierpienia"

    "The more the merrier" :)
  • ok ułatwię Ci to jest czarny sarkazm kogoś w nie do opisania bólu.
    Ale Twoja, subiektywna opinia:) szanuję:)
  • "Nie bardzo rozumiem sensu, dlaczego ktoś kto cierpi, chce żeby inni dołączyli do tego cierpienia. Na ogół kto doznaje cierpienia innych stara się przed nim uchronić..."
    -chodzi o przenośnie, że jedynie będąc w moim bólu, ktoś jest wstanie go zrozumieć.

    jeśli chodzi nierymowaną część to się zgadzam, ale nie umiem tu edytować.
  • MartynaM ponad rok temu
    Powinnaś tak opisać ból, żeby czytelnik mógł go odczuć, a tego nie zrobisz pisząc ''ból''
    Nie umiesz wejść w siebie i wyrazić co czujesz? Przecież za tym bólem stoją konkretne obrazy, wystarczy ubrać w słowa. Wtedy każdy będzie mógł odczuć...
  • ok ułatwię Ci to jest czarny sarkazm kogoś w nie do opisania bólu.
    Ale Twoja, subiektywna opinia:) szanuję:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania