Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Rypapapara

Straszliwa chujoza dnia każdego dopada mnie i nie ustąpi raczej nigdy dopóki od nieznośnego raka cywilizacji nie zdołam raz na zawsze się odciąć lecz póki co dzień po dniu rak pochłania sobie mnie na przystawke a że rak tak ma w swym zwyczaju nie odpuszczać aż do ostatniej kości zeżartej to czekaż tylko by do reszty mnie sobie pochłonął,czasu na przyjemnośći ma aż za nadto a ja za to mam aż za nadto pola do popisu w zakresie męczeństwa.

 

ref:Męczenniku przed obliczem mej niebieskości stań i czym prędzej spierdalaj bo już zbyt mnie do reszty energia pochłania do użerania sie z frajerami i użytecznymi idiotami

 

W chujozie mym stanie partnerów mam bez liku co zamiast ciupciania mej frajerskiej dupci upajać sie wolą męczęńską rolą frajerzyny.Niespełna rozumu czy co?Przeca na mej żałosnej i nieszczęsnej doli każdy sobie może poużywać do woli i to nie tylko ta wredna i okrutna morda naszego skostniałego i zakichanego systemu.

 

ref:Męczenniku przed obliczem mej niebieskości stań i czym prędzej spierdalaj bo już za dużo użerania mam frajerami i użytecznymi idiotami

 

Patrioci,ach patrioci za groszy pare co o coś walczą ale prędzej czy później łapska do systemu swe wyciągną by w ten sposób sami nieświadomym orężem do walki z niezależnością sie stać jego.Czyż nie lepiej byłoby zostać świadomym rypapaczem niewolników i dokładając cegiełkę swą do ostatecznego skonania zdychającego organizmu narodu przy okazji sobie na bogatości poużywać.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania