Rysunkowa postać _drabble_

Zawsze kiedy się pojawiam, śledztwo jest już na jakimś etapie. Niektórzy mówią, że mam łatwo - wcale nie, muszę wiedzieć, kiedy się pojawić.

Praca w milicji, to nie tylko zawód, to życie, także hobby i pasja.

Karmię czasem gołębie, bo lubię te ptaki - szczególnie te o upierzenia w podobnym kolorze do pewnego munduru.

Najchętniej pomagam dzieciom, tak współtworzę od podstaw karne społeczeństwo. Jestem dla nich autorytetem, to nie łatwe. Część będzie tylko karna, ale niektórzy w przyszłości, będą także funkcjonariuszami.

Kobiety za mną szaleją, ale rzadko mam czas na igraszki. Przede wszystkim poświęcam się dla zawodu.

Pracuję w milicji.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pan Buczybór 04.04.2021
    Jest w tym jakaś, PRL-owska, ekhm, nostalgia. Niezłe nawet, ale w sumie brak tu jednak struktury drabble - raczej drobny opis niż samodzielna całość
  • Morus 04.04.2021
    Niektórzy mówią, że gołębie to latające szczury, ale to nie jest prawda. Kocham gołębie.
  • Morus 04.04.2021
    Piona żbiki.
  • Paweł Banan 05.04.2021
    Toz to mi się z kapitanem żbikiem, z jego postacią skojarzyło. Takie wtedy były komiksowe wzorce bajkowe. Dzięki za wspomnienia, bo przywołał we mnie je ten tekst.

    Pozdro:)
  • Zgłosili kapitana i dostał bana - co za ludzie? Nikomu nie ubliżał..
  • pansowa 05.04.2021
    Jakby admin banował tylko na podstawie donosów...
    Żeby donieść coś musi być.
    Ktoś tu ma spiskowe teorie dziejów.
    Bo że armia klonów nagle przybyła to jeszcze nie powód do banów.
    Raczej powód do łączenia zjawisk (znanych skądinąd z wcześniejszych banów oszołomstwa) i tylko tyle.
  • Morus 05.04.2021
    Kto doniósł na kapitana MO? Kapitan wracaj, fajny herbatnik z ciebie był.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania