Rzecz czarnopolska

Od jutra będę dobry.

Nie będę stosował mowy nienawiści, zajeżdżał wrogów i nie będę przeklinał.

Od jutra...

Bo dziś, kurwa mać, obmywa mnie deszcz intelektualnego Czarnobyla. Świeci sam z siebie ignorancją, głupotą i manipulatorstwem.

I jak każdy deszcz ma wiele kropel.

Przed takim deszczem nie chroni parasol. Podmuchy wiatru historii podwiewają breję głupioaktywną na człowieka i co z tego, że masz suchą głowę, kiedy reszta jest mokra?

Ano trzeba się wysuszyć w domu, otrzepać i kontrolować regularnie licznikiem Geigera. W końcu znane są przypadki tych, którzy żyją nadal po tym opadzie.

Zawsze można być morusowym chłopcem. Z definicji gwary warszawskiej morus to porządny gość.

Bat na lewaków, żydostwo, homosiów i wszelkiej inności, która nie skupia się pod sztandarem bogojczyźnianym.

Czyli bat – chwat.

Zna się na wszystkim. Czyta Biblię i cytuje tylko prawdę. „Judasz wziął i powiesił się...”... „Idźcie i czyńcie podobnie...”.

Tylko on łączy te cytaty w całość. A przecież są to cytaty autentyczne!

Ze stawu, ja pierdolę, słychać rechot ropuch.

Brzmi on jak bulgot przedśmiertny odwodnionej ryby – nadymki.

Czy to nielogiczne? Odwodniona ryba? Nie. Można ocierać się o dobre uniwerki i pozostać idiotą ze spaczoną osobowością, genetycznym pieniactwem i robieniem obory?

Można.

A co do chuja pana, z gwiazdą wszelkich gwiazdozbiorów?

Ta świeci światłem odbitym. Jak napisał Sapkowski, myli swoją gwiazdę z jej odbiciem w jeziorze. Osobliwości, bo przypadek wyjątkowy.

Kto, kiedy, komu, czemu, ile, dlaczego, ta wiedza to jej cel i środek do przeżycia.

Tego nie zapewniają żadne zabiegi u najlepszych specjalistów poprawiania czegokolwiek.

Kolejny as ze zgranej talii. Dupek żołędny z aspiracjami do nauki patriotyzmu.

Kocha władzę, która dąży do tego, co tępi strasznie u innej władzy.

Znowu nielogiczność? A gdzież tam!

Czasy inne, to się już nie strzela w łeb politycznym wrogom, ani nie łamie palców w ołówkach.

Ale chęci są.

Gdyby tylko było można...

Nie chce mi się wymieniać jeszcze religijnych panslawistów z duszą komandosa Nawarrony Polskiej, czy wielopostaciowe intelektualnie, mentalnie i klonalnie postaci.

Obiecuję wam wszystkim – od jutra nie będę stosował mowy nienawiści, zajeżdżał wrogów i przeklinał.

Kurwa! Od jutra!

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 24

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • pansowa 11.06.2021
    Trafieni przybywają :)
  • Lotos 11.06.2021
    Hahaha... Podoba się, czasem trza dowalić
  • pansowa 11.06.2021
    Przegięcie tu jakieś ostatnio, a wszyscy są tak bardzo kulturalni...
    Do dupy z takim podejściem dla bandy wariatów.
  • Abbie Faria 11.06.2021
    Pan od polskiego

    Poznałem go na jednym z forów
    literackich zdaje się
    Był zawsze na posterunku
    zwalczając obłudę, hipokryzję i fałsz

    To on pierwszy pokazał kto jest żabą
    przedstawił nam wizję świata idealnego
    pokazał czym był makkartyzm w Ameryce

    kiedy w lesie ujrzę sowę
    przypomnę sobie go na ciemnym krańcu korytarza
    czytającego opasłe poematy Winkelrieda i Wotlera Scotta.
  • Abbie Faria 11.06.2021
    * Woltera.
  • Shogun 12.06.2021
    Mocne, dosadne, ale czasem tak po prostu trzeba.
    Cóż, ogólnie, daje do myślenia.
  • pansowa 12.06.2021
    Przynajmniej powinno dawać do myślenia.
    Sajgon tu ostatnio straszny.
  • Szpilka 12.06.2021
    Pansowa, świetne to jest, a to od jutra wymiata, wszędobylska mañana jak u Hiszpanów, jutro-jutro, czyli nigdy, a dziś sobie poswawolę jeszcze ??
  • pansowa 12.06.2021
    Ktoś mi podpowiedział, że tekst ma elementy z monologów Kondrata z "Dnia świra".
    No faktycznie :)))
  • Szpilka 12.06.2021
    Pansowa

    Ano, na tę miarę Twój tekst ?
  • pansowa 12.06.2021
    Szpilka :)))
    Patrz Pani, co to znaczy inspiracja podświadoma.
  • Szpilka 12.06.2021
    Pansowa

    Hihihhiihih, tylko ci inspiratorzy trudni jakby ?
  • pansowa 12.06.2021
    Szpilka A bluzgają parchy strasznie!
    Niemniej zobacz jak odblokowało to twórczo pacjentów. :)))
  • Szpilka 12.06.2021
    Pansowa

    A dyć widzę ?
  • pansowa 12.06.2021
    Szpilka :)))
    I portal kwitnie twórczo.
    Że jakość marna? A jakie to ma znaczenie?
  • Opalony Ernest 12.06.2021
    pansowa Ja podnoszę poziom portalu swą aktywnością niezmiennie.
  • pansowa 12.06.2021
    Opalony Ernest Ernest, bez Ciebie to ani rusz.
    Łapiesz się na Kaję? :)))
    Tylko nie Godek!
  • Opalony Ernest 12.06.2021
    pansowa refluks jest prostym człowiekiem i nie rozumie metafor.
    Jaka Kaja?
  • pansowa 12.06.2021
    Opalony Ernest Kaja z Kajusem prosty ludziu!
  • Szpilka 12.06.2021
    Pansowa

    Ale są osoby, które świetnie piszą, nie będe wymieniać, bo jak kogoś niechcący pominę, to kwas będzie i dlatego nie ma się co przejmować planktonem intelektualnym, no, baczmy na wieloryby ?
  • Szpilka 12.06.2021
    *patrzmy
  • pansowa 12.06.2021
    Szpilka Słusznie.
    Te są jednak bardziej widoczne. :)
  • Opalony Ernest 12.06.2021
    pansowa Kaja z Kajusem
    Wysokie to progi
    Mój drogi
    Pijaczka z Ochlaptusem
  • pansowa 12.06.2021
    Opalony Ernest Dlatego muszą się wspierać przed natarciem tlenionych dam z potencjałem (mają też prosty potencjometr do podgłaszania durnoty), zwiędłych raszpli i księży wygnanych (wyklętych) za pedofilię.
  • Szpilka 12.06.2021
    Ernest

    Hahahahha, nie ma to jak zdrowy dystans do siebie, dlatego nadętym, spiętym i czubniętym satyra nie wychodzi ?
  • Opalony Ernest 12.06.2021
    pansowa Jestem jak najbardziej za wsparciem, a jeszcze bardziej za podparciem, gdy będziemy się chwiali, my pijani wspaniali!
    Będziemy się upajać opijaniem upojenia.
    Aż do drżenia.
    Gdy już zwalimy się na trawnik zielony
    Ujrzymy latające nad nami anioły.
  • pansowa 12.06.2021
    Opalony Ernest Na razie krążą diabły.
    Po zabiegach wprawdzie, ale szpetoty (wszelakiej) nie ukryją.
  • Opalony Ernest 12.06.2021
    Szpilka No ba!
    refluks czytał ten pojedynek na forum.
    Cóż, wsadził Bóg duszę ni w pień, ni w gruszę.
  • Szpilka 12.06.2021
    Ernest

    Piękne przysłowie i celne, ale cóż, pień i tak nie zrozumie ?
  • Wertyt 12.06.2021
    Szpilka
    Plankton (także "intelektualny") jest ważny. Bez niego życie by zwiędło.
  • pansowa 12.06.2021
    Wertyt Potrzebny, ale byłoby fajnie, gdyby był tak widoczny jak prawdziwy plankton.
  • Szpilka 12.06.2021
    Wertyt

    Tyż prawda i jak wieloryb dostojnie wygląda na jego tle ?
  • Wertyt 12.06.2021
    Szpilka

    To też plus ☺
  • Abbie Faria 12.06.2021
    pansowa To chyba ja zrobiłem mimowolnie, wcześniej przed tym tekstem, odkrywając Pana prawdziwy zawód - w komentarzu do moich krasnoludków już usuniętych. Bohater Dnia świra wściekał się na świat, na za głośną "Rewolucyjną" u sąsiada poniżej, na byłą żonę lesbijkę, na wszystko. Tylko odróżniało go od Pana, że on był wierzącym katolikiem i całował krzyż przed wyjściem z mieszkania.
  • pansowa 12.06.2021
    Abbie Faria akurat porównanie dotyczyło tego konkretnie tekstu, tylko na innym portalu.
  • Abbie Faria 12.06.2021
    pansowa Okej. Nie ma mnie na innych portalach literackich, więc to nie ja. Ale różni ludzie zauważają podobne rzeczy, więc spoko :)
  • Wertyt 12.06.2021
    Autor w formie (to najwyraźniej dobra improwizacja), forma ognista, na wysokich obrotach. Treść, niestety pesymistycznie konfrontacyjna. Jutro jest marzeniem.
  • pansowa 12.06.2021
    Oczywiście, że taka jest treść.
    Ileż można udawać, że czegoś nie ma i wyniośle milczeć?
    I fakt, dawno nie walnąłem takiej improwizacji.
    Potrzebna czasem, aby nie wyjść z formy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania