Rzecz o tolerancji

Idzie człowiek ubrany od stóp do głów. Wyróżnia się z tłumu swoim ubraniem i wszyscy się na niego gapią, jakby kosmitę zobaczyli.

– On nie jest z naszej bandy! – wydarła się baba wyglądająca jak napompowana do rozmiarów hipopotama dynia.

– Zniszczyć go! – krzyknął facet chudszy od źdźbła trawy. – Pogrzebać go żywcem!

Stare porzekadło głosi, że jak wejdziesz między wrony, to musisz krakać, tak jak one. Nasz bohater nie krakał i go zlinczowali za to, a potem zasypali go piaskiem niczym grabarze trumnę. A w sumie to mógł nie wchodzić na plażę nudystów, i to jeszcze w zimowych ciuchach. Tamtejsi plażowicze nie docenili oryginalności przybysza.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Marian 08.11.2021
    Oryginalności przybysza mało kto docenia. Takie jest życie.
    Tekst sam w sobie jest fajny.
  • Paweł Beer 09.11.2021
    Dzięki za koment i słowa uznania :)
  • Agata Durka 08.11.2021
    Zawsze byłam inna, super napisane i ta puenta 5.
  • Paweł Beer 09.11.2021
    Dzięki:) Każdy jest inny i to jest fajne:)
  • Józef Kemilk 08.11.2021
    Nie dziwię się reakcji nudystów, tak bezkarnie podglądać?. Ciekawie musiało to wygądać? 5
    Pozdr
  • Paweł Beer 09.11.2021
    Widowisko, jak w kinie:)
  • Garść 09.11.2021
    Rzecz o braku tolerancji wśród mniejszości.
    Dydaktyczne do bólu, ale z punktu widzenia osoby nietolerującej tychże mniejszości.
  • Paweł Beer 09.11.2021
    A kto jest tą osobą?
  • Garść 09.11.2021
    Paweł Beer. Narrator.
  • Piotrek P. 1988 09.11.2021
    "wyglądająca jak napompowana do rozmiarów hipopotama dynia" XD. Wesoło napisane powiadanie, pełne zabawnych tekstów.
    ?????, pozdrawiam :-)
  • Paweł Beer 09.11.2021
    Cieszę się, że rozbawiłem:)
  • yanko też był zawsze innowcem, profanem schemata, nie linczowali fizycznie, bo posiedli byli respekta, ale słownie reputowali na zuo i bardzo szkodząc opiniom, i tak został szatanem i poznał inne diabły.
  • Paweł Beer 10.11.2021
    Taka ludzka natura
  • Trzy Cztery 09.11.2021
    Widzę wyraźną awersję do ciepłych okryć.
    Było futro z norek porównane do mopa, teraz mamy "zimowe ciuchy" zakopane w piachu.
    I dobrze. Ludzie chorują, bo się przegrzewają. Niech bohaterowie miniatur będą sobie zdrowsi. A nawet - całkiem zdrowi.
  • Paweł Beer 10.11.2021
    Skłoniłaś mnie do przemyśleń
  • Pan Buczybór 09.11.2021
    dużo agresji, ale z reguły też się raczej nie powinno łazić, tam gdzie można dostać w pysk
  • Paweł Beer 10.11.2021
    Racja!
  • A jak wszędzie biją za wyróżniactwo?
  • Wyrównać się przy użyciu brzeszczotu uśredniając do wybranej nacji - rasy, której ichnie uśrednienie wypada na wysokości mózga odmieńca.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania