Poprzednie częścisacharyzma

sacharyzma

założyłbym się że Pegaz koń szmaciarza zgorzeleckiego Greka rżał

kiedy mój stary w zamian za złom i butelki mógł mieć

trykot z wtórnego runa

pytany chcesz koszula pole

odpowiedział że przydałaby się łąką bliżej domu dla Bucefałki

która mocna zbudowana jak Nowa Huta albo inny komplement

w pojedynkę dawała radę naszym hektarom

 

a ja pod szopą włosów jeszcze nie chodziłem w szkodę za pędzidłami

ani w metafory od Wielkiego Wozu o lądowaniu na księżycu

pierwszych włosów łonowych tuż po epizodzie z Armstrongiem

 

i tak idąc tędy owędy przez pole Molendy i względy gawędy

doszedłem do tego że i bez talentu po cenie druku

można się zastanawiać co zaserwować

cukier w kostkach albo inne bombonierki

skrzydełko czy prozę

Następne częścisacharyzma

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • DrV 20.12.2021
    rym molendy-gawędy i puenta in plusquarium
  • MartynaM 20.12.2021
    Teraz ciężko o dobrą prozę czy poezję, choć półki uginają się od książek. Kiedy się sprawdza, to takie popierdółki, aż żal autorów. Kto im wmówił, że coś potrafią, chyba prosto z jakichś dennych portali, gdzie wychwaleni, drukują te wypociny marząc o sławie. Później ogromne rozczarowanie.
    Nawet tutaj, kiedy czytam komentarze, zastanawiam się, czy ludzie zdają sobie sprawę z tego, co piszą pod utworami. Takie kadzenie, a utwór w stanach poniżej średniej. Ale może najważniejsze są marzenia?
  • Szpilka 20.12.2021
    Martynka, a może userzy się boją napisać prawdę? Wiesz, jak jest, autor często bywa agresywny i nie przebiera w słowach, a tak się przykadzi i wszyscy są szczęśliwi i bezpieczni ?
  • MartynaM 20.12.2021
    Szpilka, nie, tutaj raczej chodzi o te piąteczki. Miło jest spijać miód, ale ciężko pracować, dlatego lepiej założyć kółka adoracji i zostaje śmietanka.
  • MartynaM 20.12.2021
    a nie ciężko pracować - korekto
  • Szpilka 20.12.2021
    Martynka, przeca te piąteczki i tak nie mają żadnego przełożenia, to nie jest profesjonalny portal z wydawnictwem, gdzie pozytywne oceny umożliwiają wydanie tomiku np. ?
  • MartynaM 20.12.2021
    Szpileczko i tu się mylisz. Były już tutaj osoby, które na postawie komentarzy wydawali swoje utwory, a nawet te komentarze w publikacjach zamieściły... tak więc niektórzy wierzą w to co czytają.
  • Szpilka 20.12.2021
    Martynka, kto się cosik zna na poezji i tak tego nie kupi, kiepskiej prozy też nikt nie kupi, a że ktoś się drukuje? No niech mu na zdrowie pójdzie ?
  • MartynaM 20.12.2021
    Szpileczko, problem w tym, że nie idzie na zdrowie, tylko z kieszeni... a później szok i niedowierzanie. Właśnie o to mi chodzi, żeby nie oszukiwać ludzi naiwnych, gotowych we wszystko uwierzyć, szczególnie w talent, którego nie ma. Żal mi takich ludzi, Tobie nie?
  • Szpilka 20.12.2021
    Martynka, wcale, oni wierzą we własne talenta i nikt ich nie przekona, że jest inaczej, może tylko niski popyt na ich dzieła ?
  • MartynaM 20.12.2021
    Albo krytyka literacka, ta potrafi być miażdżąca. Czytałam takie recenzje, że nie wierzę, że ktoś się po tym mógł podnieść albo marzyć o dalszym pisaniu.
    Ja bym wolała najpierw oddać w fachowe ręce i wstydu sobie oszczędzić.
  • Szpilka 20.12.2021
    Martynka, grafomana nic nie złamie ani nie przekona, nawet renomowany krytyk literacki, byłam nawet świadkiem burzliwej dyskusji grafomana z profesjonalnym krytykiem. Krytyk pękł w końcu, grafoman ma się dobrze, nadal jest arogancki i się drukuje ?
  • MartynaM 20.12.2021
    Hahaha hahaha
    Weź mnie nie rozśmieszaj. Ale to dobre!
  • Grain 20.12.2021
    Prawdziwe
  • MartynaM 20.12.2021
    No, ale ktoś tym grafomanom dał taki powód do myślenia... czasami myślę, że ludzie tak robią z czystej złośliwości.
  • Grain 20.12.2021
    Kilka razy czytałem powielany min. przez jurora konkursów poetyckich komentarz o treści ,,przeczytałem ten erotyk z przyjemnością". Z przyjemnością to nocleg w hotelu droższy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania