.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Rasia 10.02.2016
    Ogółem wiersz mi się podoba. To raczej rzadko spotykana u Ciebie forma :) Troszkę tylko zmyliło moje oczekiwania to, że z początku w pierwszej strofie podajesz zestawienia przeciwstawne, a potem nagle przestajesz i po prostu kontynuujesz swoją myśl. Oczywiście to nie błąd, ale może z innym ułożeniem tekstu nie rzucałoby się to tak w oczy. W każdym razie nie znam się aż tak na wierszach, a treść mi się podobała, więc 5 :)
  • Dziękuję :) Sięgam po tę formę, kiedy chcę wyrzucić z siebie nadmiar emocji, a czuję się taka maleńka, kiedy znajduję u innych autorów piękny rytm, wspaniałe gry słów, prawdziwe wyczucie w trudnej sztuce układania i składania tekstu :)
  • Rasia 10.02.2016
    Grunt, że próbujesz :) ja to w ogóle jestem takim ziarenkiem, bo nawet za napisanie wiersza nie umiem się zabrać, więc nie przejmuj się, dla mnie i tak jest super :)
  • Rasia Dziękuję Ci za słowa wsparcia, to mnie motywuje :)
  • Rasia 10.02.2016
    Nie ma za co, cała przyjemność po mojej stronie :D
  • KarolaKorman 12.02.2016
    Smutne słowa i forma, której się nie spodziewałam.
    Nie miej sobie za złe, że nie piszesz wierszy. Tworzysz wspaniałą prozę, a to wynagradza wszystko, 5 :)
  • Dziękuję i... zarumieniłam się :) Przesyłam Ci buziaka :*
  • KarolaKorman 13.02.2016
    Dziękuję za buziaka :) Dobrze wiesz, że nie napisałam tego ot tak.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania