Salon

Sześć krzeseł. Duży stół. Trzy kanapy. Oto mój salonowy zestaw... Ten dzień był jakiś nietypowy, niezrozumiany. Na portalu randkowym, gdzie szukałem żony, napisała do mnie jakaś no-namka... Koty się dziwnie zachowują... Postanowiłem napisać do tej kobiety... Nie odpowiadała. Tak myślałem - po prostu brat mnie strollował... Co za dupek. Kobieta jak kobieta - a zdjęcie z neta... Pomijając już tą dziewkę, koty zachowywały się okropnie. Jeden obsikał mi talerz, drugi chodził po żyrandolu... A trzeci? Nie chcecie wiedzieć... Nie ma skurwiela. Czwarty oblał ścianę... Czym? To jasne - odchodem. Po pewnej nocy... Ona była dość dziwna, nietypowa. Chciałem zabić żonę... We śnie, oczywiście. Jak wstałem... Czekała mnie walka.

Ja kontra Wiedźmin KOntra Kuźwa Kotek aka Tertle z metra... Mimo wieku, jednak mam nadal bujną wyobraźnię. A spierdalaj, smoku.

Poszedłem do przedszkola... w nocy...? Nagle przychodzi jakiś człowiek... Zabija wszystkich w domu...

A ja się patrzę w lustro...

Mój nos obrasta... Moimi gałkami... Aaaa...

Co jest, kurwa? Jestem chory? A no właśnie - może pora odwiedzić szpital?!

Aaaa, ijo, ijo... Karetka jedzie... Srijo...

- Jestem pielęgnarzem...

Dlaczego... Co się dzieje... Pluję krwią...

Nie mam języka.

Krew na ścianie...

Moje gałki oczne zamieniają się w smoka... Smoka plującego krwią...

Nie, wreszcie nie jestem wieśniakiem.

Ja ich wszystkich żrę w cholerę...

 

Co mi się śniło? Ziewam. Aaaooauu. Nie wiem, co się dzieje.

Obok mnie jest jakaś kobieta. Jakaś? Przecież to moja żona, co poznałem na portalu randkowym. Jest, kurwa, martwa.

Schodzę na dół. Nic nie ma... Ale coś za mną chodzi. Ale ja jestem smokiem, mam w dupie potworki z horroreczków. Ja walczę z brutalnymi strasznościami... Obracam się w kółko. Która godzina? Pierwsza... Kurwa. Ja potrzebuję pracować... co ja zrobię bez tego wczesnego wstawania? No co? Będę jechać chyba krowę, ot co. Potworku.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • detektyw prawdy 14.12.2016
    potworki potworecziuncie kurwa
  • illibro 15.12.2016
    Tarantino by tego lepiej nie wymyślił ;-) Albo ten, co scenariusz do Trainspotting napisał - John Hodge czy jak on tam się nazywał.
  • Szalokapel 15.12.2016
    Brakowało mi Twoich tekstów. Życie z nimi jest kolorowe. XD
  • Pan Buczybór 15.12.2016
    Przyznam, całkiem spoko. 3
  • Torge 22.12.2016
    Kurwa, zajebiste! :D
  • Torge 22.12.2016
    5 gwiazdek!
  • ÓsmyKolor 22.12.2016
    Opowiadanie nie jest na gorsze ,niestety w strasznie dramatyczny sposób zostało pokazane jak się kończą takie portale randkowe 2
  • Julka 22.12.2016
    Mega :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania