...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Lekka podpowiedź ponieważ strona nie pozwala na inny zapis. To jest jak gdyby wiersz w wierszu, co druga strofa jest zapisana odmienną czcionką.
  • Cicho_sza 27.11.2021
    Czyli to rozmowa.. Wiesz.. Smutna.. Tak jakby niedookreślone uczucie, które połączyło dwie osoby, a które z jakiś powodów nie mogą mieć się na "własność".
    Nie wypowiadam się o formie, bo dla mnie to nie istotne. Treść się liczy. A treść do mnie mówi i to najważniejsze.
    Pozdrawiam
  • Rozmowa z samą sobą, ale widzę, że do Ciebie też mówi;)
    Dzięki:)
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Piszęwięcjestem↔Wiersz→rozmowa. Śpiewnie napisany, z ładnymi rymami dziewięciozgłoskowiec.
    Aż trochę szkoda, że to nie Villanella:))↔Ale i tak, jestem na tak:)↔Pozdrawiam:)↔%
    P.S
    [i]...[/i]→kursywa
    [b]...[/b]→grubsza
  • Dzięki za koment i podpowiedź:)
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    P.S↔Pochyła grubsza→[i][b]...[/i][/b] :)
  • Kapuję. Myślę, że wizualnie wystarczy takie rozróżnienie.
    Dzięki.
  • rozwiazanie 27.11.2021
    Patrz 'moje miasto', z mojego punktu widzenia, w każdym mieście można się odnaleźć. Twoje ma więcej afektu i poezji:) Pozdrawiam:)
  • Peelka pewnie wyobrażała sobie "nasze miasto", w którym to wszystko mogłoby się zdarzyć...
    Dzięki:)
  • Nuria 28.11.2021
    piszęwięcjestem - wiesz jest coś takiego w Twoich wierszach, co po prostu zmusza do powrotu, do ponownego czytania, czytania, czytania.
    To tak jak zapamiętuje się ulubiony smak, zapach....na zjawienie się której, kreska ust ustawia się w radosną podkówkę.
    Jak ja lubię takie wiersze, które nie przegadują, a dużo mówią.
    Mam prośbę, czy ja mogę go sobie skopiować?
  • Miło, że ktoś (Ty) znajduje coś w pisaniu mym.
    A co ja to zabezpieczyłem hasłem, że nie wolno kopiować;)
    Pewnie, że możesz, nie wprowadzam reglamentacji na poezję;)
    Dziękuję:)
  • Piecuszek 28.11.2021
    Aż żal kobiety ?
  • Kobiety zawsze żal, facet sobie poradzi, choć nie wiadomo, czy to z jego winy.
    Dzięki
  • Piecuszek 28.11.2021
    piszęwięcjestem
    Jest to rozmowa z sobą kobiety, więc się wczułam w jej los. Mówi, że myślom oddaje obiekt swoich uczuć na własność, a to nie jest dla niej dobre, bo zamyka się na inne uczucie, takie jej pisane. Samotnieje. Poza tym nie wiadomo, czy ona, tocząc tę rozmowę ma na myśli mężczyznę, a przynajmniej ja nie wiem.
  • Piecuszek, zakładam, że mężczyznę, zresztą jest trop: "miła... miły...".
    Wiesz jak to z uczuciami bywa, niełatwo ich się pozbyć z zapłakanej poduszki;)
  • Piecuszek 28.11.2021
    piszęwięcjestem
    Tak, jest trop, ale udałam, że go nie widzę ?
  • Piecuszek, właściwie szkoda, że zamknąłem drogę dla (L)GBT;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania