Samotność

Leżałem na łóżku. Przekręciłem się na lewy bok. Wtedy usłyszałem głos.

-Nigdy się mnie nie pozbędziesz. – cyniczny i zacięty głos nawiedził moje uszy. Znałem ów głos.

-Skąd to możesz wiedzieć ? Może nadejdzie dzień kiedy, opuścisz mnie. –odparłem lekko śpiący.

-Nie sądzę iż taki dzień nastąpi. – wyszeptał głos. Przewróciłem się na prawy bok.

-Wiesz że ta rozmowa nie ma sensu. Życie to długa droga. Czasami trafiasz na przeszkodę do pokonania. Zdarza się, że zostaniesz nagrodzony. Ty podążasz za człowiekiem przez całą tą drogę. Nie uważasz, że to staje się nudne. Od czasu do czasu możesz sobie zrobić przerwę, pognębić innych ludzi. Nie będzie mi smutno kiedy pojmiesz że twoja rola się skończyła.

-Muszę przyznać ci rację. W końcu pojawi się człowiek który, przegoni mnie z twojego życia. Lecz na chwilę obecną będę ci towarzyszyć.

-Dobranoc. –powiedziałem do głosu i zasnąłem. Rano gdy się obudziłem, wyciągnąłem wnioski z kolejnej rozmowy z Samotnością.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • ausek 13.08.2016
    Widzę, że jedynkowicz znowu krąży. Ciekawy pomysł - rozmowa z samotnością. Można by pociągnąć to i bardziej rozbudować, wprowadzić rozterki, jakie człowiek toczy sam ze sobą. Brakuje przecinka przed - że, iż, kiedy, gdy. "przez całą tą drogę'' - tę* Doczytaj sobie jak poprawnie zapisywać dialogi, znajdziesz to na forum. Zostawiam 5 za pomysł, a resztę można wypracować. Powodzenia w dalszym pisaniu. :)
  • Szalokapel 15.08.2016
    Rozmowa z samotnością to ciekawy wątek, zgodzę się z Auskiem. Tekst nie wywołał u mnie emocji. Brakowało mi w nim czegoś. Pomysł dobry, a nawet bardzo, ale wykonanie nie przypadło mi do gustu. Brakowało mi "życia" w dialogach, opisów i rozmyśleń. No cóż. Czekam na inne Twoje teksty. Zostawiam czwóreczkę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania