-----(wykasowany)-----

wykasowane

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • laura123 06.09.2020
    Przeczytałam. Ciekawie opisałeś problemy Marka. Ten obraz we mnie zostanie, każdy ma jakieś małe lub większe dramaty i musi z tym żyć.
    Zostawiam 5
    Pozdrawiam.
  • Anonim 06.09.2020
    Dziękuję. Fajnie stworzyć coś, co zostaje w umyśle.

    Pozdrawiam
  • Shogun 06.09.2020
    Nie zwracając uwagi na błędy i szczegóły, tak jak prosiłeś, muszę powiedzieć, że to kawał dobrego tekstu. Pytasz, czy zaciekawił? Odpowiadam, jak najbardziej. A najbardziej to, dlaczego dokładnie Marek zakończył pracę lekarza i otworzył zakład pogrzebowy? Dlaczego nie miał nikogo? Nie miał rodziny? No i oczywiście, najważniejsze, kim była owa malarka.
    Muszę powiedzieć, że końcówka najlepsza, a fragment z malarką, śliczny :)
    Pytasz również, czy nie za dużo filozoficznych przemyśleń. Zważywszy na to, że je uwielbiam, to jak najbardziej nie. Przepadam za przemyśleniami bohaterów, ich wnętrzem oraz "filozofowaniem".
    Osobiście, chętnie ujrzałbym i przeczytał drugą część :D
  • Anonim 06.09.2020
    Shogi,
    super, że zaciekawia. Jeśli to jest spełnione, to piszę dalej spokojnie. W tydzień napisałem 10 stron A4.
    A dam do przeczytania, jak skończę. Myślę, że pierwsza poprawiona wersja powinna być do końca roku.
    Dzięki za wizytę i słowa.

    Pozdrawiam.
  • Shogun 06.09.2020
    Antoni Grycuk o matko, 10 stron? Tyle to ja w swojej "karierze" pisarskiej, na raz jeszcze nie napisałem haha :D
    Cóż, w takim razie czekam, na dalsze publikacje :)

    Również pozdrawiam ;)
  • Anonim 06.09.2020
    Shogun
    wybacz, ale więcej nie opublikuję, zanim nie skończę. Teraz chciałem jedynie wiedzieć, czy zaciekawiłem.
    Ale to cholernie miłe, że ktoś chce czytać.

    Pozdrawiam.
  • Shogun 06.09.2020
    Antoni Grycuk nie ma problemu. Jam cierpliwy chłop ;)
  • Jarema 06.09.2020
    Ładne, tylko strasznie długie, jak nie usuniesz, to doczytam jutro.
  • Anonim 06.09.2020
    Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania