Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

-----wykasowany-----

---

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Byłoby lepiej bez wulgaryzmów, chociaż może tak jest w tym środowisku.
    Leczenie kanałowe raczej.
    Pozdrawiam
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Józefie.

    Masz rację, za dużo przekleństw, choć chciałem pokazać, jakie emocje wywołuje w niektórych lekarzach ten temat. Ostatecznie zmieniłem tak, aby tylko dentysta przeklinał, tak jest odróżnienie jednej osoby od drugiej.
    A mam jeszcze pytanie. A sam dialog jest przekonujący w kwestii postrzegania śmierci przez klekarzy? Bo z ta myślą zamieściłem tu ten tekst.

    Pozdrość.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Antoni Grycuk W sumie nie wiem, na pewno pierwsze zgony wywołują szok, a później praca jak praca, jak się nie uodpornisz to polegniesz. Musi pojawić się znieczulica. Dla lekarza przeskok na szefa musi być jakąś ulgą. Co do dentysty to nie wiem, czy przy leczeniu kanałowym jest możliwe borowanie bez znieczulenia. Wtedy ząb nie jest martwy, a więc najechanie przez dentystę na nerw może przynieść niespodziewane skutki.
  • Anonim dwa lata temu
    Józef Kemilk
    W podstawówce dentystka próbowała mi leczyć ząb kanałowo bez znieczulenia. Jest to możliwe. Byłem też u dentystki, która nakłaniała do leczenia bez znieczulenia, aby widzieć po pacjencie, czy już wystarczy, czy jeszcze może wiercić.
  • Akwadar dwa lata temu
    "...jak ją uwieźć, jak..." - jesteś pewny zapisu czasownika?
    "— Cześć — wykrzyknęły głosy zza stołu." - wykrzyknęły głosy... a jak one to zrobiły... znaczy te głosy?
    Tak po szybkości zauważyłem ;)
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Akwa.

    Masz rację z tym uwieźć.
    Natomiast uważam, że drugie jest poprawne.
    Bez uśmieszku pozdrawiam.
  • Akwadar dwa lata temu
    Antoni Grycuk usłyszał głosy zza stołu, same głosy nie mogą wykrzyknąć, ale jak tam sobie waść życzysz.
  • Anonim dwa lata temu
    Akwadar
    A ja uważam, że to jest poprawne, mimo iż nielogiczne. Wiele jest rzeczy nielogicznych, a jednak z powodzeniem funkcjonujących w języku. Choćby słowo "mega" albo powiedzenie "dwa z rzędu" - przecież one nie były nigdy w żadnym rzędzie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Być może dentysta mówi "plomba", ja się nigdy nie spotkałam, tylko z "wypełnieniem", plomba mówimy my, pacjenci ?

    Mało ludzi jest odpornych na ból w trakcie inwazyjnego usuwania zmian próchniczych, a mężczyźni to szczególne pękajła, poza tym, znieczulenie miejscowe /20-50 zł/ wcale nie jest takie drogie w prównaniu to cen wypełnień kompozytowych albo światłoutwardzalnych /100-400/, zatem oszczędność tu się nie opłaca, a nawet nie jest wskazana.

    Ciekawe ?
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Szpilko.

    Zorientuję się, jak wygląda sprawa ze słowem plomba, pewnie masz rację.
    A co do leczenia korzeniowego bez znieczulenia to historia, którą słyszałem właśnie od mojego dentysty.

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania