-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Dekaos Dondi 28.05.2019
    Zerko→Taki trochę nieoptymistyczny tekst... ale taki Twój→Można by zrozumieć metaforycznie, w sensie życiowych zdarzeń. Gdyby tak był możliwy płyn do zwalcznia, wszystkiego co nas gnębi... albo nie wszystkiego, bo by człowiek przestał doceniać, to co ma.
    Chyba dziwny comet? Pozdrawiam→5:)
  • 00.00 28.05.2019
    Dekaos Dotyczy konkretnego psa. Namiastka sytuacji, która podejrzewam przekłada się też na ludzi.
    Oczywiście, że bez negatywnych doświadczeń, nie byłoby tych pozytywnych. Nie w tym jednak sęk.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Dagon 28.05.2019
    Wygląda trochę jak opis z obrazu Vincenta. Bardzo ciwkawe odzwierciedlenie własnego doświadczenia z życia. Smutne lecz prawdziwe i to właśnie w tym jest intrygujące, jak w innych mogłoby być patetyczne. Fajne do interpretacji na różne aspekty. Leci 5.
  • Pan Buczybór 28.05.2019
    Sora - z japońskiego niebo, jeśli dobrze pamiętam. Nie wiem, czy o to chodzi z tytułem, ale nawet pasuje.
    A tak poza tym naprawdę spoko wiersz. Jak zawsze z resztą.
  • spirytysta 28.05.2019
    Tak wyliczanka, warto by urozmaicić nieco formę
  • Canulas 29.05.2019
    Przeczytałem.
    Nie potrafię się do utworu dostroić, więc i nie umiem ocenić.
    Pozdrox, Szu
  • Pasja 29.05.2019
    Dzień dobry
    Obraz wydarty z codzienności naszych brudnych i bestialskich poczytań wobec słabszego. Tytuł świetny nawiązuje do świata poza ludzkim umysłem, świata fantasy. Może tam gdzie idą czworonogi na smyczy.

    Świetne metafory. Pozdrawiam
  • Zawsze się zastanawiałem kto wpadł na „genialny” pomysł, aby obcinać psom ogony? Ale nie ważne.
    Ode mnie ocena służbowa, czyli wiadomo:)
    Pozdrawia :)
  • 00.00 30.05.2019
    Dzięki za wszystkie odwiedziny.
    Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania