text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Co mam zrobić jak się nie zgadzam w szczegółach, a ogólnie właściwie tak?
    Komentarz za komentarz może produkować tzw. TWA. Na pozytywny komentarz trudno jest odpowiedzieć negatywnym. Ja komentuję jak coś mi się podoba, bardzo rzadko (ale mi się zdarza) jak zupełnie mi nie pasuje. Czasami wskazuję błędy, ale jak ktoś kolejny raz robi te same, to już się w to nie bawię. Sam przyjmuję jak mi się wskaże błędy, ale czasami nie (rzadziej, ale jednak). Zawsze jednak doceniam, że ktoś poświęcił swój czas i mi wytknął błąd, czy też napisał komentarz.
    Tak więc jeden komentarz za jeden komentarz u mnie się raczej nie zdarza, a w liczbach siedzę całe lata:)
    Za to co do zasady oczekuję odpowiedzi na mój komentarz, nawet krótkie "dzięki".
    Tak więc nie wiem, czy słusznie piszę ten komentarz, czy też niesłusznie. Rozumiem jednak (albo mi się tylko wydaje), że to temat do dyskusji.
    Jako, że ktoś pierwszy musiał zacząć, to właśnie to zrobiłem.:)
    Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Uprzejmość to nie matematyka, więc od zasady są wyjątki. Nikt nie musiał zacząć, więc dzięki, że to zrobiłeś. Wszystko musi opierać się na szacunku, którego wprost nie nazwałem. Tak więc wstawianie textów bez komentowania cudzych jest bezczelnością. Nie komentuję takich cwaniaków, i nie obchodzi mnie, dlaczego nie komentują.
    Pozdrawiam również ?
  • Grain ponad rok temu
    Fundamentalny błąd. Z parzysto lub nieparzystokopytnymi nie da się rozmawiać, a z tej całej kopaniny mimo wszystko lepszy mundial, chociaż i tam sędziowanie do dupy.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Błąd traktować ludzi z szacunkiem? Oczywiście, jeśli ktoś używa wobec mnie nieodpowiedniego tonu, to nie będę miły, bo to błąd. Błędem największym jest być może publikowanie w moim przypadku. Gdyby moje dwa texty o sieciach neuronowych były tym, co nazywa się wierszami, to już by mnie nie było, ale jeśli temat jest tak nieinteresujący tutaj, to też spadam do przyszłości. Twoje texty są wybitne według mnie tak przy okazji.
    Pozdrawiam.
  • zsrrknight ponad rok temu
    w teorii może tak to działać, w praktyce zaś na Dzikim Zachodzie Internetu każdy zajmuje się przede wszystkim swoim siodłem i dobrą wolą jest raczej komukolwiek dopomóc komentarzem, a nie odwdzięczać się tym, którzy zrobili to samo. Ja osobiście komentuję różnie i czasami nie czytam i nie komentuję moich czytelników, bo zwyczajnie nie piszą rzeczy, które mogłoby mnie zainteresować.
    Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    To jest problem, gdy w texcie kogoś, kogo wypada skomentować nie widzi się nic. Gdyby było coś nie teges, to można to napisać i w najlepszym razie więcej nie przyjdą. Ale jeśli nie ma nic dobrego ani złego, to znaczy chyba, że mój własny text nie jest najlepszy. Ja też nie zawsze odkomentowuję, w sumie.
    Pozdrawiam również ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Zgadzam się po części
    - Nie uwzględniłeś CZASU- bo nie zawsze go każdy ma, by odpisać na komentarze od razu ...a już nie mówiąc, o tym, by odpisać równie długim tekstem ...
    - Tak uprzejmości należałoby podziękować za "normalny" komentarz
    - Odpisywać każdemu z uprzejmości??? Czyli jeśli ktoś spuści wodę z klozetu pod tekstem autora , to wg Ciebie dziękować za to?
    - Tym, którzy komentują to oddawać im też komentarzem? Wypadałoby, ale nie zawsze się da -nie zawsze jest czas na to, nie zawsze się chce, lub też nie zawsze się chce czytać o czymś co w danym momencie nas nie interesuje.. albo, gdy temat jakiegoś tekstu jest przykry i ktoś nie chce świadomie wprowadzać się w smutną atmosferę.. albo, gdy temat dość trudny i w danym momencie ma się inne sprawy na głowie
    - Ludzie popularni na swoich portalach odpisują na komentarze tylko nielicznym i to nie wynika z nieuprzejmości wcale ... musieliby całe życie spędzać na odpisywaniu na komentarze, gdy komentarzy mają miliony
    - Czasem człowiekowi odniechcewa się odpisywać komukolwiek, jeśli został zaatakowany serią złośliwych, wrednych i podstępnych komentarzy... bo w ogóle cokolwiek czasem odniechcewa się pisać ...
    - Po co w ogóle odpisywać na podłe komentarze- lepiej potraktować je jak śmieci, bo po co się kłócić i niszczyć nerwy ...dla własnego zdrowia
    - I jeśli ktoś przekręca komentarze i słowa- odwraca kota ogonem, po to by tylko siebie pokazać górą, to po co nawet komentować pod tekstem takiej osoby?

    Z szacunku dla samej siebie właśnie nie komentuję tekstów osób, które obrażają mnie i inne osoby komentujące na moim profilu, a w miarę możliwości i czasu witam na innych profilach i staram się odpisywać, tym którzy do mnie piszą czy o moim tekście, ale nie zawsze się to udaje...

    Są tutaj ludzie, którzy nie mają życia poza portalem, ale ja do takich nie należę...

    Na tym portalu nie ma możliwości zgłoszenia wrednych, podłych, obrażających komentarzy.

    Nie ma tu ostrzeżeń administratora ani pouczeń za uwłaczające godności postępowanie.

    Nie da się tu zablokować osób, których pokarmem jest złość i zawiść.

    I jeszcze jedno- nie uważam, że krótki komentarz w odpowiedzi na długi komentarz jest obrażaniem- należy zrozumieć- każdy ma inny styl życia, odpowiada się w miarę możliwości ... a tu nawet nie da się konta zlikwidować, bo i tak wszystko pozostaje... nie zawsze się chce na jakiś temat mówić, czy na jakiś temat komentować, czy też komuś coś tłumaczyć- człowiek ma prawo być zmęczonym czy też mieć czegoś lub kogoś dość i jest też wolność słowa- a w słowach ważniejsza jakość niż ilość.

    Niekiedy też nie należy czegoś powiedzieć i przemilczeć i czasem warto zostawić jakąś sprawę do przemyślenia lub wrócić do tematu, gdy będzie na to czas.

    Pozdrawiam serdecznie ;-))
  • Atriskel ponad rok temu
    Poza tym rejestrując się na ten portal nie sądziłam, że ktokolwiek będzie komentował moje teksty, a wiersze to zaczęłam dopiero tutaj czytać i robię to tylko od czasu do czasu, bo pisarstwo nie jest moim chlebem powszednim i zwyczajnie nie mam na to tyle czasu. Myślałam po prostu, że czasem wstawię tu jakiś text, czy poruszę jakiś temat w wierszach.. gdzie coś chciałam przekazać..czy wyrzucić jakieś myśli czy fantazje ... a tu wg Ciebie - najpierw trzeba odpisać innym, by potem móc coś wstawić... a co z weną twórczą? Gdy akurat w tym momencie naszła Cię wena do pisania i chcesz się z tym podzielić- opublikować .... ... a tu wg Twojej zasady należałoby najpierw odpowiedzieć na komentarze.... hmm w takim momencie może się zdarzyć, że zapomnisz co chciałeś napisać lub też napiszesz to później, ale będzie to brzmiało już zupełnie inaczej...
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Komentarz krótki nie musi być "od czapy". Napisałem, ze odpowiadanie nie dotyczy komentów złośliwych. A czas, to trzeba znaleźć żeby odpisać wszystkim, którym się chce odpisać, albo nie odpisywać wcale. Nic z tego co wymieniasz nie podważa napisanego co do zasady.
    Pozdrawiam również ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Pobóg Welebor ale czasem czy nie można odpisać w odwrotnej kolejności? Czy to musi mieć porządek, że najpierw to a potem to? Ty fajnie piszesz, ale ja nie mam czasu wszystkiego przeczytać co napisałeś, a bardzo mnie ciekawią Twoje teksty .. ale człowiek się nie rozdwoi.. Nie zawsze, gdy coś przeczytam to komentuję- czasem też trzeba ochłonąć od jakichś tekstów- niektóre też chciałoby się skomentować, ale np. są za bardzo osobiste czy nawet za bardzo poruszające... a nawet czasem staną łzy w oczach ... czy może też rozzłoszczą ...może wtedy należałoby powiedzieć "bez komentarza"
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Atriskel, oczywiście, że trzeba najpierw odpowiedzieć. Ewentualnie zrobić to od razu po wrzuceniu textu. Nie trzeba wrzucać od razu, nie wypada bez poodpowiadania i skomentowania czegoś. Gdy ktoś tak postępuje, ja przestaję komentować, chyba, że czyjeś texty są tak ciekawe jak Twoje, i ten ktoś później znajdzie trochę czasu. Obecnie jesteś najciekawszą tutaj autorką. Grain jest wybitny, ale On pisze jeden wiersz i ten sam wiersz w sumie, nie trzeba czytać każdego. Dekaos jest genialny, ale to głównie opowiadania. Są też osoby od czasu do czasu tylko...
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Atriskel, pewnie, że można, ale naturalna kolejność jest właśnie taka. W sumie z braku czasu wrzucić kiedy już można – no tak, nie pomyślałem o tym. Ja bym raczej sobie na to nie pozwolił, bo kto przeczyta?
  • Atriskel ponad rok temu
    Pobóg Welebor Nie wiem czy odpisałam wszystkim, bo ten portal tak stworzony, że trzebaby sprawdzać każdy wiersz od początku czy nie pojawił się jakiś koment- na telefonie tylko niektóre rzeczy się pojawiają w powiadomieniach. Co do moich tekstów- dzięki.. choć pewnie też po pewnym czasie mogą się znudzić
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Atriskel tak, ja też czasem przegapiałem, teraz zjeżdżam w dół strony, gdzie są komenty pod moimi textami. Nie przejmuj się za bardzo, widać kto odpowiada, a kto ma w dupie, a Ty do takich nie należysz. Normalnie zresztą nie pamięta się dobrze, gdzie zostawiło się koment i czy został odpowiedziany, więc luzik.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania