Ścieżka

Jest taka ścieżka przez pola

na trzy dziesiątki różańca

gdzie w lipcowe wieczory

przechadza się Matka Boska

i zbiera modlitwy

zakwitłe jak polne kwiaty

z prostej wiary dziewczęcej

Następne częściŚcieżka

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • piliery 21.07.2021
    Zaskoczyłaś mnie. Niezwykłą prostotą tego wiersza. Nic w nim odkrywczego, nic czego bym już nie czytał. A jednak... A wiesz gdzie ta ścieżka?
  • poco 21.07.2021
    dziewczęca wiara
    przepiekna bywa
    z rzeczywistością
    często przegrywa
  • Patriota 21.07.2021
    Bardzo, bardzo ładne. Niech takie piękne wiersze wyznaczają standardy na opowi.
  • kigja 21.07.2021
    A nie chciałbyś stworzyć portalu literackiego dla katolików?
    Tam byście publikowali cudnej urody wierszyki i pławili się w słowie BO RZYM.
  • Patriota 21.07.2021
    kigja musiałaś postawić jedynkę, bo byś była chora. Przecież to bardzo piękny wiersz, że tak powiem nieoględnie, w morzu guana.
  • poco 21.07.2021
    Patrioto
    nie gań Damy
    bo się bardzo
    pogniewamy
  • kigja 21.07.2021
    Patriota Oszalałeś!!!
    Miniaturka jest urocza, aczkolwiek usunełabym jeden przytmiotnik...

    Jak śmiesz mnie oczerniać!!!!!!!!!!!!!!!
    Ty karakanie!
  • Patriota 21.07.2021
    kigja dziękuję za urocza w imieniu autorki, zrehabilitowałaś się w moich oczach, wierzę, że to nie Ty postawiłaś jedynkę. To by było nieładne, przy takim ładnym wierszu.
  • kigja 21.07.2021
    Patriota Idź spać i nie zawracaj głowy, bo nudzisz ?
  • Grain 21.07.2021
    kigja skoro jawni antyklerykałowie publikują tutaj teksty antyklerykalne, to chyba można?
    Ale to raczej typowa opinia typowej osoby ze wszech miar tolerancyjnej.
    Przywykam.
  • kigja 21.07.2021
    Grain
    Oczywiście, że można, ale Patriota chciałby tylko takie teksty, jak powyższy, a ja lubię różnorodność i chciałabym móc czytać bardzo inne w treści wiersze...
    Ale i tak tego nie zrozumiesz, boś myślący wybiórczo.
  • Grain 21.07.2021
    a może jakieś przepraszam w stronę autorki, chyba, że traktujesz to wybiórczo.
  • kigja 21.07.2021
    Dobry pomysł! Autorka powinna się pokajać, słusznie prawisz.
  • Grain 21.07.2021
    kigja tępy prymityw
  • kigja 21.07.2021
    Grain
    Wy, pseudo-katolicy, lubicie obrażać innych. A później dziwicie się, że jesteście znienawidzeni przez większą część społeczeństwa.
    ~~~
    Działania waszej małej grupki, pseudochrześcijan, nie położy cieniem na dobre uczynki PRAWDZIWYCH CHRZEŚCIJAN MIŁUJĄCYCH SWEGO BLIŹNIEGO.
    ~~~
    Jesteś pospolitym burakiem, którego miejsce jest w piwnicy.
  • Grain 22.07.2021
    kigja kogo autorka obraziła? Tobie nie spodobało, że umieściła tutaj swój wiersz.
    A na wszelkie uwagi o niestosowności takiego komentarza reagujesz histerycznie, jakbyś straciła kogoś z rodziny, prawdopodobnie telefon, podstawową komórkę społeczną - w twoim przypadku.
  • kigja 22.07.2021
    Grain
    Słuchaj dziadek przestań ujadać i legnij na materacu, bo wezwę weterynarza, żeby cię zaszczepił przeciw wściekliźnie, którą tutaj emanujesz.
  • Grain 22.07.2021
    kigja zaszyj się kobieto, będzie git.
  • kigja 22.07.2021
    Grain
    Zamknij się dziadek, będzie git.
  • Patriota 22.07.2021
    kigja "Oczywiście, że można, ale Patriota chciałby tylko takie teksty".

    Gdzie napisałem, że tylko takie? Takich jest po prostu za mało. Chciałbym żeby wyznaczały standardy, STANDARDY - POWTÓRZĘ, pośród rynsztoka i szlamu. Wiadomo, że tam gdzie mieszkają ludzie jest rynsztok, w nowoczesnym mieście skanalizowany pod ziemią, a nie wypływa na powierzchnię.
  • Grain 21.07.2021
    bardzo dobry
  • Dekaos Dondi 22.07.2021
    Elakwiecińska↔Ładny wiersz↔Pozdrawiam:)↔%
  • pansowa 22.07.2021
    Widzę, że jednak oszołomski rynsztok wypłynął na powierzchnię.
    Nie chcę konkretnie wskazywać bo RODO :)
  • Grain 22.07.2021
    Pierwszy ściekowy dał głos.
  • pansowa 22.07.2021
    A masz coś do powiedzenia niedopchnięta ruro kanalizacyjna?
  • Grain 22.07.2021
    pansowa wlaśnie to co napisałeś jest poparciem zdania o pierwszym ścielowym.
  • pansowa 22.07.2021
    Grain Przetkaj się sprężyną i będzie ci lżej
  • Garść 22.07.2021
    Ładne obrazowanie prostotą.
    Brawo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania