Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Second-hand

Naprzeciwko mojego domu otwarto second-hand. Sprzedawali też buty, a akurat potrzebowałem nowych, gdyż stare nosiłem tak długo, aż odpadła im podeszwa. Nie mogłem przecież tak chodzić, bo skarpetki by mi się szybko podziurawiły.

Obok wejścia do sklepu znajdowała się wywieszka informująca, że obsługują tylko mężczyzn. Trochę mnie to zdziwiło, ale skoro należałem do tej właśnie płci nie musiałem się niczego obawiać. Dla pewności zajrzałem w spodnie, ale wszystko było na swoim miejscu, więc przekroczyłem próg i zacząłem rozglądać się po wnętrzu.

Zaatakował mnie dziwny zapach, mieszanka potu i innych wydzielin. Pomyślałem, że zapewne dochodzi od strony sprzedawcy, który wyglądał jak typ spod ciemnej gwiazdy. Miał więcej mięśni na ręce, niż ja na całym ciele, do tego mnóstwo tatuażów, kolczyk w uchu, nosie, wardze i oku, bliznę na czole w kształcie błyskawicy oraz całkowicie łysą czaszkę.

- Chciałbym kupić buty – powiedziałem niepewnie.

- Jakie?

- Najlepiej takie do chodzenia. Nie wiem, co innego można robić w butach.

- Proszę pana, w butach może pan robić wszystko. I z butami także. Mój znajomy na przykład…

- Ma pan jakieś buty, czy nie? – przerwałem mu, może zbyt gwałtownie, gdyż uniósł brew, tak wysoko, że prawie dosięgnął nią karku.

- Nie mamy takich, które by pana zadowoliły. Sprzedajemy tylko damskie rzeczy.

- Jak to? Przecież przed wejściem jest napisane, że to sklep tylko dla facetów.

- Dokładnie.

- Po co facetom damskie obuwie?

- Już mówiłem, że z butami można robić wiele ciekawych rzeczy.

- Nie rozumiem.

- Otóż sprzedajemy odzież używaną, i tu jest haczyk, gdyż musi ona być używana w konkretny sposób i w konkretnym celu. Wie pan, na przykład majtki bierzemy tylko nieprane, a im brudniejsze tym lepsze. Zaczyna się panu rozjaśniać?

- Niezbyt.

Wtedy do sklepu wszedł inny klient. Od razu zbliżył się do lady i powiedział przyciszonym głosem:

- Przepocone rajstopy poproszę.

Uśmiechnął się do mnie i mrugnął porozumiewawczo. I wtedy zrozumiałem jaka idea przyświeca właścicielom tego przybytku.

- To sklep dla erotomanów! – wykrzyknąłem.

- Proszę się uciszyć – warknął sprzedawca. – Tutaj kupują tylko najbardziej wyrafinowani klienci o niezwykłym guście. A myśli pan, że skąd określenie second-hand? Jedną ręką kupujesz, a drugą… wiadomo.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Szpilka dwa lata temu
    Dobreee, sklep z przybytkiem uciech i jak tanio! Hihihihih, facet kupi majtki, zje na poczekaniu, przeżywając totalną ekstazę, świetny pomysł na biznes ??
  • Narrator dwa lata temu
    Przypomniał mi się seks shop przy dworcu centralnym. Na dworze trzaskający mróz, a ten sklep to drewniany barakowóz, nadymione w środku, można przez dziurkę od klucza oglądać jakąś panienkę tańczącą nago. Pytam się sprzedawcy kiedy ta tancerka kończy pracę, bo chciałbym się z nią umówić na prywatny seans, o on na to:
    — Ta pani się nie zadaje z nieznajomymi.
    Zapytałem w takim razie, czy te filmy na kasetach wideo mają ciekawą fabułę, czy tylko zwyczajne pchanie i pojękiwanie.
    — Ja ich nie oglądam!
    Złapał za wiadro wody i polał podłogę.
    Tak było. Porno w każdym kiosku ruchu, lepiej niż w Danii. Po dziesięciu latach nieobecności w kraju, to był istny szok. ⚡?

    Zręcznie pisany tekst, wciąga od samego początku (jak zawsze u Ciebie), a puenta… No cóż, nie jest łatwo wymyślić coś oryginalnego i szokującego, więc normalne zakończenie to dobre zakończenie.?

    Pozdrawiam. ?
  • pkropka dwa lata temu
    Omg. Świetne. XD
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Jest humor, klimat i dziwność.

    5 (którą to ocenę wstawiłem wcześniej, nie pamiętam kiedy dokładnie, może w środku nocy), pozdrawiam ? ? ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Fajny jest Twój bohater. Taki delikatny, naiwny i ufny. Nic dziwnego, że w zderzeniu z cudami tego świata ma wciąż przygody, które warto opisywać.
    Gdy doszłam (co za słowo w kontekście ostatniego zdania tekstu! Doszłam! Muszę zmienić!), gdy... dowędrowałam do zakończenia - roześmiałam się w głos!

    I - za Narratorem: "Zręcznie pisany tekst, wciąga od samego początku (jak zawsze u Ciebie)".
  • fanthomas dwa lata temu
    Dzięki za komentarze :)
  • 00.00 dwa lata temu
    https://www.google.com/amp/s/www.antyradio.pl/amp/full/271817/News/Polak-przylapany-w-Szwecji-na-kradziezy-uzywanych-majtek-Odpowie-za-probe-zabojstwa-46896

    Po ludziach chodzą różne zboczenia.
    Nie tylko z drugiej ręki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania