sekrety

Otworzyłem oczy. Półprzytomny, rozejrzałem się po swoim pokoju, uważnie oglądając przy tym każdy mebel. Ku mojemu zaskoczeniu nic się nie zmieniło, jedynie na starej komodzie było odrobinę więcej kurzu. Wstałem z łóżka. Nagimi stopami poczułem przeszywający chłód paneli. Mimo, że nie wierzę w przesądy, w tamtej chwili pomyślałem - "czy stanąłem prawą nogą? CZY STANĄŁEM PRAWĄ NOGĄ DO CHOLERY?!". Spanikowałem, co jeśli się nie udało? Opuściłem pokój, powoli zamknąłem skrzypiące drzwi. Przeszedłem przez korytarz i udałem się do kuchni. Zobaczyłem w niej swoich rodziców i braci, po prostu tam siedzieli. Bez wątpienia wstałem lewą nogą... Coś się jednak nie zgadzało. Spojrzałem na kalendarz. Od chwili, w której połknąłem te wszystkie tabletki nasenne, minęły już dwa dni. Nawet nie zauważyli, że od dwóch jebanych dni nie wyszedłem ze swojego pokoju. Moja żałosna próba samobójcza pozostała sekretem.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • rozwiazanie ponad rok temu
    Nie analizując, prawą czy lewą wyskoczyć z łóżka na dwie równe nogi. Niezwykle spokojna rodzina...nawet nie zauważyli. Fajny tekst.
  • Rudolph ponad rok temu
    Dziękuję za ten komentarz!!!
  • jakub papug ponad rok temu
    trochę lewą ręką napisany tekst. Troszkę brakuje mocy. W takiej miniaturze trzeba postawić na krótkie zdania.
  • Rudolph ponad rok temu
    Bardzo miło usłyszeć jakieś rady, dziękuję! <3
  • zsrrknight ponad rok temu
    Komediodramat prawie, a ogólnie niezła miniatura. Podoba mi się
  • Rudolph rok temu
    <3
  • Raven18 rok temu
    Całkiem ciekawe, nieoczywiste, dam piąteczkę
  • Rudolph rok temu
    <3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania