Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Seks

Kobieta ma ochote na seks i mężczyzna jest również chętny do zabawy. Dlatego położyli się na łóżku i mężczyzna zaczął rozbierać kobiete najpierw ściągnął jej sukienke, stanik i na końcu majtki. Sam też się rozebrał do naga. Następnie zaczął masować jej piersi a później delikatnie całować. Później włożył jej penisa w pochwe i ruszał. Kobieta robiła aaaaa i wyciągła ręce do góry. Mężczyzna popatrzył na nią dzikim wzrokiem a ona na niego. Później kobieta wystawiła dupe a mężczyzna włożył w nią penisa i nim tam ruszał. Po krótkim czasie kobieta znowu rozłożyła nogi a on zaczął całować jej pochwe a później masował palcem jej łechtaczke. Następnie włożył penisa do pochwy i ruszał coraz szybciej. W krótce kobieta doszła do orgazmu i było jej bardzo dobrze. W końcu przestali. Czy udało im się zrobić dzieco?

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Cicho_sza 06.01.2022
    Bardzo przykro mi to mówić, ale ów kochanek po seksie analnym, znów zagościł w pochwie. Nie będzie miała ciekawie ta pani z florą bakteryjną w niedługiej perspektywie. No chyba, że się zabiezpieczyli w trakcie anala, to może się jeszcze uchroni od infekcji bakteryjnej ?
    Ps: nie wierz we wszystko, co pokazują w filmach dla dorosłych
  • pansowa 06.01.2022
    Daj spokój. To 77IQ to bardzo na wyrost.
  • D.E.M.O.N 06.01.2022
    pansowa - hahahahaha ? w punkt
  • Grain 06.01.2022
    Daję *****.
    Użytkownik Karola 457 /oficjalnie/ najzwyczajniej rżnie głupia. I ma albo nie ma satysfakcję czytając komentarze.
    Ot, jeszcze jedna prowokacja, po której komentarze ukazują bardziej komentujących niż autora/rkę. Sam się dałem podejść.
    Będę zaglądał. Nie będzie nudno.
  • poco 06.01.2022
    jaja se robi
    a lemingy łykalo.........
  • Akwadar 06.01.2022
    Się nie znacie ;))
  • D.E.M.O.N 06.01.2022
    mnie bawi, mnie śmieszy, ot codziennie do kawki se czytam :)
  • pansowa 06.01.2022
    Tylko poziom leci trochę na pysk.
    Ilość debili wyłazi dopiero w anonimowym necie.
  • Cicho_sza 06.01.2022
    pansowa no właśnie, bo mnie się do tej pory wydawało, że trzeba się odnosić do wytworu osoby, a nie domyślać, czy takowa robi sobie jaja i tym samym wychodzić na debila, bo się tych sprytnych społecznie manipulacji nie wychwyciło ? A ciul, od dziś nie wierzę w to co czytam ?
  • Iza Luis 06.01.2022
    Czy udało im się zrobić dzieco?
    Kim jest DZIECO?
    Czy to kontynuacja ewolucji?

    Bardzo proszę o udzielenie odpowiedzi.
  • CallMeDarkness 06.01.2022
    Zauważyłem, że każde jej opowiadanie o seksie ma wzmiankę o masowaniu piersi.
  • Karola457 06.01.2022
    Bo ja lubie jak mnie masuje
  • Pomiędzy pupą a pochwą, niech jej włoży do buzi, wtedy bakterie, których boi się Cicho_sza, się zmyją - od lizania ssania.
  • PS niech połyka spermę, niech on jej robi spust: do pochwy, do pupy i do buzi - podniesie się prawdopodobieństwo tego, że zrobią to dziecko - ciężki jego los...
  • cos_ci_opowiem 06.01.2022
    I ta zamiana dziurek taka zupełnie niezauważona przez kobietę? Niestety, ale za wiarygodność powinienem dać 1, ale dałem 5 na zachętę, bo niezła fantastyka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania