seks bomba i chłopcy... droubble _ pasja

I poszła bomba w górę i wyszły na wybieg najpiękniejsze kobiety. Nagie Afrodyty, a na ich ciele

metryka tatuaży. Jak na bitwie u Matejki… zmieszała kolory i ukryła na sobie, w sobie niuans znaczący tak wiele.

Biegły przed siebie jak klacze, przepiękne i bezgłośne. Włosy niczym ogony, wyczesane kasztanowate, czarne i brązowe, dereszowate, białe i siwe, beżowe i czekoladowe w zależności od ewidencji hodowlanej… z prawem do własności.

Droga pośród rozjuszonych samców, wąska i ciasna jak przełęcz oddzielała tłum napaleńców. Wrzeszczące gęby wypluwały nieprzyzwoite słowa. Każdy chciał dotknąć, wziąć coś dla siebie. Odnaleźć niepokorną i zniszczyć. Wraz z uciekającym czasem niknęła dal. Celem było dobiec do wrót niebiesiech. Gdzie czekała zapłata.

Nie wiedziały jak długo będzie trwał ten pęd. Każda miała inny cykl i inny rytm. Spadały w przepaść, a po konsumpcji przez koneserów znikały w czeluściach jak reszki niestrawionego pokarmu… albo biegły dalej wsiąkając w układ.

Trybuny wrzały od podniecenia, tłum pragnął ofiary. Jedynej dziewicy biegnącej pośród grzesznic.

Zza zakrętu wyłonił się drogowskaz „NIEBO”. Złociste wrota otworzyły na oścież swoje wnętrze. Stanął w nich Piotr i dokonał zbawienia. Wpuścił do raju kobiety… jedną zostawił poza wybawieniem, zamknął jej drzwi przed nosem.

 

Wywiesił tabliczkę „Przerwa obiadowa na czas nieokreślony”

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Wyścig się zaczął, złapcie mnie niepowtarzalni. To ja Hahahah
  • Pan Buczybór 19.09.2020
    Interesująco poplątane... No, trudno mi tu zgadnąć autora. Niby taki specyficzny absurd zawęża grono podejrzanych, ale nie przychodzą mi do głowy konkretne nicki. Może Akwadar?
  • Najstarszy w rodzie i nie wie kto to? Makabra hahahah
  • Pasja 29.09.2020
    Pudło!
  • Szpilka 19.09.2020
    Bardzo ciekawy pomysł na bombę, wyścig piękności, skóra cierpnie na grzbiecie, piątak ?
  • Cierpnie skórka powiadasz? Dobrze, że tylko na plecach hahahah
  • Szpilka 19.09.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi

    Hehehehehe, w miejscu, o którym myślisz też cierpnie, ale od siedzenia, a tu biegać trzeba ? O!
  • Szpilka a usiądź se pod mym kapturem i odpocznij sobie, a ja ci dobrze zrobię hihihih
  • Szpilka 20.09.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi

    obcej donnie nie rób dobrze,
    własną donnę skrzętniej dziobże ?
  • Szpilka nie bądź taka do przodu hahahah
  • Szpilka 21.09.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi

    Hihihihih, lepiej z przodu niż z tyłu, bo ostatnich gryzą psy, tariurampara ?

    https://www.youtube.com/watch?v=DbNizzJYaIc
  • Szpilka 19.09.2020
    Może Pasja?
  • Może morze szerokie i głębokie hahahah
  • Pasja 29.09.2020
    Może pasja. Z zawahaniem ale bingo!
  • Szpilka 29.09.2020
    Pasja

    O kacza zupa, nareszcie zgadłam ?
  • Pasja 29.09.2020
    Szpilka brawo!
  • Pasja 20.09.2020
    Tekst dobry. Wyścig kobiet i obok z czasem, a może na pierwszym planie czas? Bo w końcu wszyscy jedziemy po tym samym padole. Bomba i gonitwa, dwie wspólne wartości i kto dobiegnie do końca. Gdzieś w tle maści końskie nawiązujące do Akwadara, ale to może być podstęp. Na razie tylko wskazanie nie do końca.

    Pozdrawiam
  • Pasją nie nawiązuj. Tylko strzelaj i leć dalej hahahah
  • Pasja 28.09.2020
    Podtrzymuję że to Akwadar ?
  • Dekaos Dondi 28.09.2020
    Tekst, jakby bomba je goniła. Ech... masz ci los... na przerwę.
    Hmm... Kocwiaczkowa / Pasja?
    Niech będzie Pasja. Ja nie tego... strzelowy:))
  • Pasja 29.09.2020
    Brawo! Celny wybór
  • Kocwiaczek 28.09.2020
    Ale to było dobre :D Stawiam na Akwadara:)
  • Pasja 29.09.2020
    Tym razem Pudło!
  • Tjeri 28.09.2020
    Hmm... Nieostrożny Akwadar, czy też ktosik próbuje go zasugerować?
    A może sprytny Akwadar liczył na to, że zgadujący "nie będą chcieli się na niego nabrać"? ?
    Hmm po raz drugi... Kojarzy mi się Pasja albo Kocwiaczek. Niekoniecznie w tej kolejności.
  • Pasja 29.09.2020
    Skojarzenie dobre ale nie do końca stwierdzone. Brawo!
  • Akwadar 28.09.2020
    Kuźwa, wszystko, Akwadar! ;)
  • Pasja 29.09.2020
    Biedny wodniaczek!!!
  • Do połowy myślałem, że stricte sprośne.
  • Pasja 29.09.2020
    Zapewne jesteś przed śniadaniem ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania