Seksu tu chcą

(Inspirowane twórczością grupy poetów z opowi.pl, nabazgrane ad hoc)

 

Ciekną z limeryków płyny.

Chuć nieposkromiona.

Jak tylko idzie na erotyzm, bije na seks, na ostre porno.

Zrzeszają się, kto spragniony.

Ekstaza za darmo.

Nuży stosunek w mowie powtarzany, zapisany w rym dokładny.

Im trzeba wielu orgazmów.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Margerita 09.02.2022
    Podoba mi się
  • Miło, dzięki. Tak mnie nastroili limerykami sprośnemi.
  • D.E.M.O.N 09.02.2022
    Im trzeba wielu orgazmów.
    aż nabawią się spazmów.
  • Nu, na ile można uniknąć totalnej częstochowy, na tyle trzeba próbować, więc raczej przełoży im się na tik mimowolny, choć nie da się uniknąć banału.

    Dzięki.
  • MartynaM 09.02.2022
    Zamienilabym drugie idzie na bije, dla lepszego efektu.
  • A wiesz, że to wtedy będzie może deko śmiesznie, zaraz zmienię zgodnie z sugestią.

    Trochę ostatnio w poezji się poziom obniżył na opowi, to pomyślałem, że swoja grafomanią już wiele nie zaszkodzę bardziej i machnę coś, a la codzienny gniot, po paru minutach wstawiłem i wpadł mi pomysł na drugi i on też jest. Może dokonam kiedyś odbicia w lepsze wersy, na razie walę, tym co mi zakołata, jak pomyślę o napisaniu paru zdań.

    Dzięki za wizytę.
  • MartynaM 09.02.2022
    yanko wojownik 1125 ano obniżył, ale udajemy, że nie widzimy... to też może być fajne.?
  • MartynaM, Łatwiej być grafomanem i znosić ten stan, kiedy grafomania wyznacza poziom, czyli są też korzystne, które wynikają wskutek.
  • A. Hope.S 09.02.2022
    Twoja sepecyficznoś utworów jest naprawdę zadziwiająca- aż się boję następnego wylkucia! Nie wiem czemu, ale uśmiechnęła się- widocznie mam zabawny dzień?
  • A. Hope.S 09.02.2022
    Yanko- bez oceny- nie ja jestem od ocen- to wiesz.
  • Jei jeu jej! Kogo ja tu Widzę! Szok, że Caryca własną osobą, ale jaki zaszczyt! Jeszcze wczoraj miałem wątpliwości - ot gniot kolejny, może tyle, że znośny, ale dzisiaj skłonny jestem wierzyć, iż treść coś przekazuje.
    Uśmiech, to dobrze i kolejny zaszczyt, to widać śmieszny tekst, to lepiej, bo daje radość i kreuje zabawny dzień.
    Bez oceny - no jasne, zawsze bez oceny. Dziękuję.
  • Anonim 09.02.2022
    Mnie się bardzo podoba.
    Brawo!
  • Wierzę, że może, bo jeśli Hope tu wpadła, to chyba posiada jakieś magnetyzmy.

    Dzięki.
  • Akwadar 10.02.2022
    Dobry seks nie jest zły... także ten tego ten ;)
    Przychylnie spojrzałem na dzieło :)
  • Trochę przewrotnie, bo wiadomo że tu seks jest cały czas, bo są związki między literackie i niewspółmiernie więcej propozycji - no właściwie, nie wiadomo czego jest więcej, ale tak lukając z boku.
    Jednak część userów pragnie więcej, ostatnio szło w totalne wyuzdanie - czy to źle? - nie wiem.
    Zaś co tyczy tekstu, rzekł bym, że to tak zapodana satyra w temacie.
    Dzięki za przychylne spojrzenie na zbiór wersów, mam nadzieję, że deko rozwesela bez irytacji.
  • poco 10.02.2022
    Roman Kostrzewski nie żyje.
  • Ave satan - tego by chciał...
  • Jeśli chodzi o formę tekstu, niestety, muszę przyznać: bardzo słaba, nigdy nie stawiamy kropki po zakończeniu zdania, aby zbudować kolejne zdanie zakończone kropką i tylko po to - by kolejne zdanie również było zakończone kropką i tak w koło Macieju! Jako komputerowy składacz tekstu - poligraf (serdecznie zapraszam na mój profil: opublikowałem tam "Życiorys") - polecam najpierw sprawdzać możliwości okienka tekstowego portalu, jak można z łatwością zauważyć: dwa wersy zostały urwane i ogonki uciekły całemu zdaniu, natomiast: treść jest dyskusyjna - wszystko zależy od świadomości seksualnej danego człowieka, patrząc na ten problem w sensie socjologicznym: im więcej religii, tym większe pragnienie seksu - jest to całkowicie naturalne, proszę samemu zrobić analizę: w krajach, gdzie dane społeczeństwo jest objęte kaftanem bezpieczeństwa moralnego - tym większe pragnienie wyzwolenia seksualnego, a kiedy nie dojdzie do swobody seksualnej - dochodzi wtedy do patologii seksualnej, inaczej jest w krajach świeckich: tam akurat religia ma ograniczony lub w ogóle nie ma dostępu do społeczeństwa - panuje bezpośrednia swoboda, cóż: żyjemy w społeczeństwie religijnym - najpierw muszą być gody (randki, spacery i kina), kopulacja (robienie dzieci dla państwa, samorządu i kościoła) i praca, praca i praca, przecież trzeba utrzymywać darmozjadów: rodzinę, panów w czarnych sukienkach i polityków - nieudaczników, kończąc: jeśli o mnie chodzi - jestem pogańskim racjonalistą - libertynem i intelektualnym biseksualistą - uniwersalnym, dodam: posiadam konto na Datezone (nick: Jamere) - proszę nikomu nie mówić.

    Łukasz Jasiński
  • Tekst jest sytuacyjny i w rzeczy grafomański, liczyłem na przekaz, który będzie zabawny dla zorientowanych i być ten cel został osiągnięty, być może ktoś się uśmiechnął a nawet jeśli nie, to nie spadł deszcz nieprzyzwoitych limeryków.
    Co do reszty wypowiedzi, w większości kwestii zasadniczo się zgadzam.
  • Nachszon 09.03.2022
    Na wiele orgazmów raz po raz facet musi być naprawdę niezłym ogierem a kobieta prawdziwą suką w tym dobrym tego słowa znaczeniu. Ale że ogier nie znajduje suki, a suka ogiera, to wielokrotny orgazm odnajdują tylko w mowie. Albo inaczej. Istnieje potrzeba długotrwałej, wzmacnianej wielokrotnie rozkoszy, ale brakuje sił na fizyczne zabawy. Za to na mielenie słów ozorem zawsze znajdzie się zapas energii. Chociaż z wiersza momentami wynika, jakby było odwrotnie. Ale to tylko pozór ładnie elegancko i trochę przebiegle podany :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania