sekta kowidarian

witajcie bracia

właśnie otrzymałem informacje od istot z innego wymiaru

tak, to przenajświatlejsza prawda, oto one

maseczki nie działają więc są zbędne

lockdown jest głupi i nic nie daje

Teksas i Floryda już są dawno otwarte

i liczby statystyczne są tam bardzo dobre

Amantadyna działa więc szczepionki są niepotrzebne

trzeba znieść obostrzenia i otworzyć gospodarkę

programy szkolne są do dupy

religia to dzieło Szatana

Life Force i strażniczka planetarnego skarbca

(będąca też między innymi ambasadorem Ziemi)

są bardzo blisko

całkowitego przejęcia systemu finansowego

i przelania na wszystkie konta tysięcy dolarów

a teraz rozejdźcie się bracia i głoście te nowiny

Stefan, wyłącz ten mikrofon, już skończyłem

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Szpilka 25.05.2021
    Co tam koronaświrus, dopiero się zacznie bonanza - Partia Zielonych zapowiedziała zlikwidowanie krótkich lotów w związku z ochroną klimatu, oczywiście oni będą latać, gdzie zapragną. W dalszych planach nastąpi przesiadka do aut elektrycznych, kogo nie będzie stać, ten na rowerku ? To nie są teorie spiskowe, jak to, że niebawem nastąpi galopująca inflacja /dodruk pieniądza - pusty pieniędz/, a co za tym idzie - duża podwyżka cen. Eldorado nam szykują ?
  • Tak, loty trzeba zlikwidować, po trzy letniej suszy, tro jak w ubiegłym, roku mniej latali, to deszcza spadły, wciąż jeszcze natura nimi obdarza, ale na powrót zaczęli latać, to nie wiadomo.
    Tak na rowerki, wszędzie da się dojechać, jakby wszyscy, to lepiej i komunikacja publiczna na miesiące chłodne zamiast czterdziestu samochodów, to jeden i elektryczny i wszędzie chodniki, tam gdzie asfalt, to od razu chodnik i progi przed przejściami dla pieszych.
  • Szpilka 26.05.2021
    Yanko

    Hhahahaha, łykasz propagandę jak kogut kluski, na zdrowie ?
  • Szpilka, Świat byłby od razu lepszy, samoloty niszczą ozon, samochody niszczą wszystko, ja w ramach tego, żeby wszystkim było lepiej oddychać i planeta by przetrwała. Postęp wszystko zniszczy, cała planeta, zda się, ze ma być zalana betonem i asfaltem, miasta dla elit pod kopułami, ludziowie ciągle przemieszczający się.
  • Szpilka 26.05.2021
    Yanko

    Nie martw się, już tęgie głowy planują zasiedlenie Marsa, a jak ludzie zniszczą i tę planetę, to znajdzie się inna ?
  • Szpilka 25.05.2021
    *pieniądz
  • Wertyt 26.05.2021
    Auta elektryczne to fajny wynalazek: trzy godziny jazdy, dwa dni ładowania i apiat'.
  • Szpilka 26.05.2021
    Wertyt, hahahahaha i to chodzi, żeby siedzieć na czterech literach, podróżować będą rządzący i bezczelnie bogaci ?
  • zyzola 26.05.2021
    Jedni twierdzą, że Covid to największa plaga wszechczasów, drudzy negują jego istnienie. Niewielu potrafi zachować trzeźwy, samodzielny osąd w tej medialnej potyczce. Każdy ekstremizm jest zły. Bądźmy jak Arystoteles: szukajmy złotego środka.
  • Szpilka 26.05.2021
    Zyzola, właśnie, właśnie, trzeźwy osąd i zdrowy rozsądek, dlatego śmigam bez maski i jeszcze nie umarłam, cuda jakieś, czy co? ?
  • zyzola 26.05.2021
    Szpilka, widać, jesteś z dobrego materiału (nie chińskiego) ;)
  • Szpilka 27.05.2021
    Zyzola

    Albo nie łykam wszystkiego, co zapodają. O! ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania