.

Opowiadanie pojawi się wkrótce w poprawionej wersji.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NataliaO 19.04.2015
    Szkoda, że to koniec. To jeden z najciekawszych snów 5:)
  • Neli 19.04.2015
    Haha, cieszę się, że Ci się podobało ;)
  • Neli 19.04.2015
    Już myślę nad nowym opowiadaniem...
  • Neli 26.04.2015
    Prosze o komentowanie. ;)
  • NataliaO 26.04.2015
    Chętnie poczytam coś nowego w Twoim wykonaniu :) Pozdrawiam
  • KarolaKorman 26.04.2015
    Być szczęśliwym to naprawdę ogromny skarb 5 :), ja też chętnie przeczytam coś nowego :)
  • Judy 28.04.2015
    Heh świetne zakonczenie :-) Kompletnie się tego nie spodziewalam i to jest plus dla ciebie ;-) Oczywiste i zasluzone 5 :D
  • Neli 01.05.2015
    Dziękuje Wszystkim czytelnikom za śledzenie i komentowanie tego opowiadania ;) Zachęcam do czytania kolejnych moich ,,ksiązek" ;D
  • Niebieska 10.08.2015
    Moim zdaniem mogłabyś zmienić tytuł, bo on wszystko zdradza. Można się łatwo domyślić, że to wszystko sen. Przyznam szczerze, że na początku chciałam odpuścić sobie to opowiadanie. Pierwsze części są strasznie męczące. Dużo błędów i niedociągnieć psuje cały efekt, a szkoda, bo to na prawdę bardzo dobre opowiadanie. Miałam kilka podejść do niego i dobrze, że się zdecydowałam doczytać. Tak od połowy mega wciąga. Jest interesujące. Właśnie od połowy robi się ciekawe i chce się czytać, i czytać. Niektóre momenty miały ladne opisy, ukazane emocje, dialogi naturalne. Gdybyś poprawiła błędy byłoby bardzo dobrze. Myślę, że mogę tutać zostawić piątkę, za całokształt. :)
  • Neli 10.08.2015
    Bardzo dziękuję Ci za wszystkie komentarze i uwagi. Jestem na wakacjach, więc odczytałam je dopiero dzisiaj. To opowiadanie zostawiłam dawno, trochę niedociągnięte. Gdy widzę komentarze od Ciebie mam zamiar wrócić do tych rozdziałów i zrobić porządną edycje, bo szczerze przyznaję, że mnie samej średnio podobają się początki tego, co napisałam. Odkąd zamieściłam pierwszy rozdział mojego pierwszego opowiadania do dziś bardzo dojrzałam i nauczyłam się pod względem pisania i wymyślania opowiadań. Polecam zerknąć do kolejnych moich bazgroł i samej ocenić. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania