Sen

Miałam sen

Dziwny sen.

 

Bardzo wielu ludzi, prowadziło mnie przez łąkę a potem las. Im dłużej szliśmy, tym bardziej czułam strach. Nagle na polanie dziwnie zielonej i zarośniętej wysoka trawą, zobaczyłam zdobiony sarkofag. Prowadzili mnie prosto do niego. Nagle płyta nagrobna zaczęła się odsuwać, wysunęła się z pod niej jakaś widmowa postać. Panika ogarnęła moje ciało. Krzyczało uciekaj!

Jednak ja stałam jak mnie wychowano, lepiej umrzeć walcząc, niż jak tchórz uciekając.

Wiatr rozwiewał dym a ja zrozumiałam, że muszę go złapać, pozlepiać w całość.

Za późno to do mnie dotarło. Łzy płynęły mi po policzkach i taki żal poczułam w sercu.

Dźwięk telefonu wyrwał mnie z tej mary.

 

To moje wspomnienie snu, prawdziwe. Najdziwniejsze jest to, że moich dwóch braci miało tej samej nocy, prawie taki sam sen.

 

To byla noc, kiedy umarł nasz ojciec.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Trzy Cztery 29.10.2021
    "Nie istnieją wspólne sny" - powiedział kiedyś Stanisław Lem.

    Lecz - jak widać - istnieją sny podobne.
  • Agata Durka 30.10.2021
    A nam zdarza się to bardzo często, może dlatego że nas tak dużo?
  • Dekaos Dondi 30.10.2021
    Agata Durka↔Gdyby Twój tekst, na teledysk przerobić, z odpowiednimi zdjęciami i muzyką, to można by się zamyślić.
    Różni ludzie mają różne sny, a dlaczego czasami tak, a nie inaczej, to trudno stwierdzić. Nie znamy i nie poznamy, całości możliwości mózgu. Widzimy jedynie skutki. Chociażby w snach:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Agata Durka 30.10.2021
    Teraz jak to napisałeś, taki Rammstein przyszedł mi na myśl :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania