Sen dziewczyny.......

Śniła, że leciała nad morzem na skrzydłach wielkiego białego orła. Czuła wiatr we włosach i słońce na twarzy. Podziwiała błękitną wodę i białą pianę fal. Zobaczyła wyspę pełną kwiatów i drzew. Orzeł zniżył lot i zanurkował w morze, a ona poczuła chłód i wilgoć. Wysunęła rękę i dotknęła łagodnej fali. Orzeł wynurzył się z wody i wzbił się ponownie w powietrze. Zawiózł ją na wyspę, gdzie czekał na nią przystojny książę ubrany w biały strój. Książę uśmiechnął się do niej i podał jej rękę. Zaprosił ją do tańca na łące pełnej motyli. Grała muzyka, a oni kręcili się w rytmie. Czuła jego ciepło i zapach. Pocałował ją delikatnie w usta i powiedział, że ją kocha. Ona odpowiedziała, że też go kocha. Potem położyli się na miękkiej trawie i patrzyli na niebo. Zobaczyli tęczę i spadającą gwiazdę. Zamknęli oczy i zasnęli w sobie ramionach.

 

To był piękny sen, który sprawił jej radość i spokój. Może kiedyś się spełni... 🌈🌈🌈🌈🌈✨✨✨

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Piękny zamysł, ale wszystko jakieś takie wydaje się być listą punktów, a nie faktyczną całością. Każdy wątek to tak naprawdę jedno zdanie. Przykład, jak można by połączyć dwa zdania: "Czuła wiatr we włosach i słońce na twarzy, a jej oczy (można dodać, jakiego koloru) podziwiała błękitną wodę, na której to
    (rozciągała się lub widniała) biała piana fal (można dodać, że uderzających o brzeg). Tekst mógłby być o wiele dłuższy. Rozumiem jednak, że chodziło tu o sam pomysł i wyobraźnię i bardzo mi się to podoba. Gdyby dodać parę zmian odnośnie tekstu, dodać różne opisy, nie te same zaimki, jak "i", połączyć parę zdań w całość, byłaby z tego naprawdę wspaniała historia. Jednakże nawet teraz bardzo mi się to podoba i życzę dalszych sukcesów! Masz bardzo dużą wyobraźnie i to na pewno cię nie zgubi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania