.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • katharina182 18.11.2016
    W końcu doczekałam się nowego rozdziału. Takie pytanie ciekawskiej: ten język jak mówią jakieś zaklęcia to wymyślony przez Ciebie?
    Zauważyłam kilka literówek i parę przeciwników jest nie tak gdzie powinno.
    Poza tym bardzo udany moim zdaniem rozdział.
    Zostawiam 5 i czekam na kolejną część; )
  • Dimitria 19.11.2016
    Niestety nie mam za bardzo czasu żeby częściej dodawać :/ Tak język wymyślony przeze mnie i dziękuję :D
  • Margerita 19.11.2016
    pięć
    a z drugiej strony żal mi tej małej co oni z nią chcą zrobić? Chyba nie zabić
  • Dimitria 22.11.2016
    Zabić nie ;) dziękuję za piątala :D
  • Adam T 20.11.2016
    Nie wiem dlaczego widzę to jako anime :) Nie uważam tego za minus, przeciwnie. Wyszło Ci świetne połączenie bestialstwa, perwersji, sennego koszmaru i do tego trochę magii. Ocena już poszła. Bez dwóch zdań 5 :)
  • Dimitria 22.11.2016
    Dziękuję, nad takim połączeniem się starałam i mam nadzieję nie zawieść w kolejnych częściach ;)
  • Szalokapel 06.04.2017
    Na samym początku masz powtórzenie "ma", to taki szczegół, jednak, według mnie, przy opisie postaci, takich błędów trzeba szczególnie unikać. :)
    W sumie nawet to słodkie, że cały czas ma nadzieję i siostra ją uratuję. - Wydaję mi się, że w "i siostra ją uratuje" nie powinno być I, gdyż psuje sens zdania, tylko na przykład IŻ. Ano, i uratuje bez Ę.
    Po przeczytaniu jej myśli czuje się o wiele lepiej, w końcu się złamała. - czujĘ.
    Łapie się za włosy i upadam na kolana. - ŁapiĘ.

    Mialam te częsc zostawić na jutro, ale ciekawość mnie zezarla. Dobrze leci akcja, co prawda, przy spotkaniach z tym magiem jest, jak dla mnie, ciut za szybko. Dodatkowo brakuje opisów miejsc.
    Świetnie wykreowałaś charakter głównej bohaterki. Scena z zabiciem dziewczynki, naprawdę godna pochwały! Wciągające opowiadanie, tyle powiem. Ciekawa jestem części dalszej, lecz to zostawię na jutro. Dobranoc, piątka. :)
  • Dimitria 08.04.2017
    Dziękuję za wskazanie błędów zaraz poprawię ;)
    W kolejnych częściach już akcja zwalnia i jest więcej opisów.
    Miło mi, że czytasz i mam nadzieję, że nie zawiodę Cię w kolejnych częściach. Pozdrawiam :)
  • Szalokapel 08.04.2017
    Dimitria, dzisiaj na pewno zobaczymy się w kolejnej części. Również pozdrawiam. :)
  • Mrocznaa 09.04.2017
    Akcja się rozkręca ;). Nie mam żadnych zastrzeżeń, no wszystko bardzo dobrze napisane. Lecę czytać kolejne części. Oczywiście 5. ;d
  • Dimitria 09.04.2017
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania