.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • katharina182 30.03.2017
    Ciągle ci się trochę czasy mieszają. Teraźniejszy i przeszły. Na spokojnie sobie poczytaj cały tekst i postaraj się utrzymać w jednym wybranym przez ciebie czasie.
    Rozdział taki trochę informacyjny:) dowiedziałam się trochę nowych rzeczy. Mam nadzieję że kolejny uda ci się wstawić wcześniej. Pozdrawiam i 5 zostawiam
  • Dimitria 02.04.2017
    Ah, te czasy ciągle mam z nimi problem :/
    Obiecuję, że w następnym już będzie więcej akcji i postaram się wcześniej wstawić, bo jakoś ostatnio słabo idzie mi pisanie.
    Dziękuję i również pozdrawiam :)
  • Margerita 01.04.2017
    pięć
  • Dimitria 02.04.2017
    Dzięki :)
  • Adam T 04.04.2017
    Dimitria, dlaczego raz w miesiącu? Dlaczego nie częsciej? Jak tak dalej pójdzie, nie doczekam do następnej części:)) Znów było sporo wyjaśnień, czyli fragment na przeczekanie. Ale jeśli bedzie to ważne w dalszej akcji, to warto przeczekać. Kilka literówek zauważyłem, możesz na spokojnie przejżeć jeszcze raz tekst i trochę go ogarnąć. Ode mnie, jak zawsze piątka za wyobraźnię. Ech, no i czekam :))
  • Dimitria 04.04.2017
    Już będą się pojawiać częściej. Miałam problemy zdrowotne plus ogrom nauki zabierał mi chęci na jakiekolwiek używanie później mózgu :)
    Wplątałam teraz dużo wyjaśnień, bo to opowiadanie będzie częścią większego projektu i uznałam, że tutaj idealnie pasują.

    Kolejna część będzie w sobotę i będzie dłuższa niż poprzednie i już będzie akcja ;)
    Tekst jeszcze przejrzę i poprawię błędy. Dziękuję za piątala i za to, że wciąż trwasz przy czytaniu moich wypocin :)
  • Mrocznaa 09.04.2017
    Czekam na kontynuacje ;D. Tajemniczo, mroczno i cały czas coś się dzieje. 5
  • Dimitria 09.04.2017
    Dziękuję za opinię i miło, że tak szybko udało Ci się przebrnąć przez ten tekst :)
    Jutro prawdopodobnie wstawię kolejną część, więc zapraszam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania