.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Pasja 12.09.2018
    Witam
    Myśli spisane pomiędzy kartkami życia. Schowane głęboko boją się ludzkiego krzyku. Dlatego w chwili zwątpienia milczymy.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Artbook 14.09.2018
    Witaj pasja :-) Dziękuje za tak dojrzały komentarz w temacie, który poruszyłem. Twoje wnikliwe spojrzenie na tekst i oddanie tego w komentarzu zawsze mnie ujmuje :-) Pozdrawiam serdecznie!
  • riggs 13.09.2018
    Dawno nie czytałem i daję szczerą pionę. Dobrze napisane, dojrzałe i nie na siłę. Warsztat nadal na najwyższym poziomie. Pozdrawiam
  • Artbook 14.09.2018
    riggs miło Cię gościć! :-) Tak się cieszę, że zawitałeś w moje skromne, literackie progi. Fajnie i bardzo zachęcająco podziałał na mnie Twój komentarz. Dziękuje :-) Pozdrawiam serdecznie!
  • To ja też się dorzucam :)
  • Artbook 14.09.2018
    Dziękuje Maurycy :-) Miło, że zajrzałeś. Mam nadzieję, że powyższy tekst wniósł coś istotnego do twoich przemyśleń. Pozdrawiam!
  • Artbook jak najbardziej :)
  • Artbook 15.09.2018
    Maurycy, bardzo się cieszę :-)
  • Aisak 13.09.2018
    Artbook,
    twoje wiersze są na najwyższym stopniu intelektualnym, dlatego taki mały ruch u ciebie xD

    Poza tym wiersze, takie jak twój, wymagają komentarzy na takim samym, najwyższym, poziomie - a z tym krucho :]

    W każdym razie czytam, ale nie potrafię niczego mądrego napisać :(

    Miłego dnia albo nocy :)
  • Artbook 15.09.2018
    Aisak Dziękuje :-) Tak od serca, bo w sumie piszesz szczerze i w punkt. Bardzo to w Tobie cenię :-) Fakt, nie wszystko w moich tekstach w pierwszym czytaniu wydaje się lekkie, łatwe i przyjemne ;-) Czasami bywa trudne. Chwilami może wymagam więcej od czytelnika, ale mam cichą nadzieję, że nie ponad jego siły ;-)

    Twoja obecność, chwila kiedy czytasz i próbujesz napisać komentarz w odniesieniu do tego jak rozumiesz, bądź jak możesz zinterpretować mój tekst, stanowi dla mnie największą przyjemność, a to jak, to odbierasz jest Twoje :-)

    Swoją drogą, to niesamowity i niezwykle uniwersalny przekaz gatunku jakim jest wiersz.

    Cieszę się z Twojej wizyty. Czasami nie trzeba mówić, aby zostać zrozumianym :-)
    Pozdrawiam!
  • betti 13.09.2018
    I znowu czytam bez ostatniej frazy, tak bardziej smakuje, dałabym może delikatną puentę - dwuwersową jedynie.

    Pozdrawiam.
  • Artbook 15.09.2018
    Dziękuje betti za pochylenie się nad tym tekstem. Miło, ze zajrzałaś :-) Pomyślę o Twojej propozycji. Pozdrawiam!
  • nimfetka 13.09.2018
    Jak czas, który zamraża miłość i zabiera marzenia.
    Kiedy niespodziewamy się starości, ona nadchodzi niespodziewanie, odpychając od nas ludzi i czynności. Pozostaje cień własnych przemyśleń. I czy na pewno jestem zadowolona ze swojego życia? Czy mam dosyć dobrych wspomnień?
    Fajniutki wiersz.
  • nimfetka 14.09.2018
    Ale masło maślane, echh.
  • Artbook 15.09.2018
    nimfetka, to bardzo ciekawy komentarz! Pozwolił mi spojrzeć na moje odczucia, jakie wyraziłem w słowach, w zupełnie nowym świetle. Dziękuje za tak intrygujące spojrzenie na ten tekst. Twoje przemyślenia zadziałały inspirująco, a umysł podpowiedział to i owo... ;-) A więc nie ma tu masła, ale rzeczowe podejście do tematu! Dzięki i serdecznie pozdrawiam!
  • kalaallisut 15.09.2018
    "Zszyte myśli", "szeleszczą słowem", słowem smakują emocje" - piękne :)
    W skrócie wiersz kojarzy mi się o szybko przemijającym życiu, jak spadający meteor, który wpada do morza i wydaje odgłos, "syk", gdy żar życia rozgrzanego meteoru, szybko gaśnie i cichnie w odmętach wody, do której wpadł. Tak widzę jeszcze skowyt życia człowieka na końcu.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania