.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • betti 01.04.2017
    Zniszczyłeś ten wiersz na maksa. Gratuluję!
  • Noren72 01.04.2017
    Przejdź na drugą stronę tęczy, Elżbieto. Dziękuję
  • Jo-anka 01.04.2017
    Dobre chęci? Wszyscy znamy. Nie znam się na pisaniu, nie znam się na poezji, prozie, liryce... Mam wszystkie ,,objawy'' dysleksji, dysortografii i innych cholerstw utrudniających mi wyrażanie siebie przez pisanie. ;) Piszę, bo lubię ;) Nie oceniam pisania innych przez Twoje pryzmaty. Czuję emocje i sens ,,wypowiedzi'' innych, lub nie. Chcesz pomóc? Dlaczego zachowujesz się jak trollica i to bez ,,ogłady'' co jest zwyczajnie przykre i prymitywne. Pedagog z ciebie żaden wnoszę po tym wszystkim co wyczytałam, z Twoich komentarzy, może warto zmienić swe zapędy lub wyedukować się w konstruktywnej krytyce, która ma pomóc, nie obrażać lub sprawiać przykrość. Zwyczajnie wkurzać. Pomagać trzeba umieć...
  • betti 01.04.2017
    Ty przejdź na lepszą stronę mocy... może wtedy zobaczysz grafomanię i zaczniesz jej się wstydzić.
  • Noren72 01.04.2017
    Zrozum w końcu namolna kobieto, że nie interesują mnie Twoje salony, laury, autografy i inne pierdolety. Prosiłem, abyś omijała mnie szerokim łukiem. Mogę pisać - w Twoim autorytarnym pojęciu - grafomańsko. Mam to w rzyci. Będę Ci wdzięczny jeżeli odpuścisz sobie komentarze u takiego idioty, jak ja.
  • NataliaO 01.04.2017
    na niebie zamiast gwiazd
    świeciły pióra moich skrzydeł
    upadłem - To zakończenie jest piękne; Bardzo ładnie przedstawione, nie z rozmachem, a prostotą, czuję się emocje to duży plus, że w małej ilości słów tak potrafiono przekazać siłę ; 5:)
  • Pasja 01.04.2017
    Upadły anioł. Człowiek upada wiele razy, ale najważniejsze jest aby się podnieść z tego upadku. Niektórzy po upadku leżą i nawet nie próbują się podnieść, szukają u innych odpowiedzialności za swoje nieszczęście. Pozdrawiam serdecznie i piątka
  • Tanaris 01.04.2017
    Można pomarzyć i samemu się wznieść w niebiosa, tylko co nas czeka? Upadek? 5
  • Ewcia 01.04.2017
    Bardzo fajnie napisałeś o upadłym aniele.Daję 5
  • Pan Buczybór 01.04.2017
    Wiersz ciekawy tak jak pozostałe. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania