()

()

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • poco 05.06.2021
    cztery zera?
    o cholera
    we szufladzie
    leży Ona
    tajemnicza
    zagubiona
    sentymentem
    wykreślona
  • 00.00 08.06.2021
    Poco "Sentymentem wykreślona" A żebyś wiedziała, że sentyment mam do pisania. ?
  • pansowa 05.06.2021
    Segmencie dałbym jednak przez em pomimo wariacji w temacie.
  • 00.00 08.06.2021
    pansowa Oczywiście, poprawione. Dzięki. :)
  • Abbie Faria 05.06.2021
    @ Sowa
    Może to post-futuryzm. Mi kojarzy się jednak z tym:
    "Przez ciemne mieszkanie na pierwszym piętrze kamienicy w rynku przechodziło co dzień na wskroś całe wielkie lato: cisza drgających słojów powietrznych, kwadraty blasku śniące żarliwy swój sen na podłodze; melodia katarynki, dobyta z najgłębszej złotej żyły dnia; dwa, trzy takty refrenu, granego gdzieś na fortepianie, wciąż na nowo, mdlejące w słońcu na białych trotuarach, zagubione w ogniu dnia głębokiego." - B. S.
  • pansowa 05.06.2021
    Możek byk, niemniej nie widzę innych wariacyji w temacie.
  • Abbie Faria 05.06.2021
    pansowa
    A może to pułapka. A klucznikiem jesteś Ty :)
  • pansowa 05.06.2021
    Abbie Faria Taki za mnie klucznik jak z dupy romantyczna smętność.
  • Dekaos Dondi 06.06.2021
    Zerka↔Ale żeś napisała. Mnie to się jarzy z trumną i człekiem wewnątrz. Albo raczej bardziej metaforycznie.
    Ze zwłokami niecałymi jeszcze psychiki ciutkę bez zasad gdzie klucznik nie chce dać klucza
    jeno obserwuje... no dobra kończę. Taki trochę inny tekst, ale nadal Twój, Jam na Tak:)↔Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 06.06.2021
    Zerka↔Przeczytałem ponownie i skojarzenia mam inne jednak. Nie wiem, skąd trumna?
    segmencie, wariacji↔)↔Pozdrawiam znów:)
  • 00.00 08.06.2021
    Dekaos Trumny mogą być z szuflady, jedną mam pod łóżkiem. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania