...

...

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • kikimora 06.04.2021
    Nurio, dziękuję za odwagę.
  • Jacom JacaM 06.04.2021
    Mocno
  • Nuria 06.04.2021
    kikimoro, Jaco - cóż, mnie już tyle razy na portalach za takie utwory przetrzepano, że mam twardą skórę.
    A mówić trzeba, bo hipokryzja nas powoli zjada.

    Dziękuję i pozdrawiam:)
  • laura123 06.04.2021
    Nie bardzo potrafię zrozumieć sens tego wiersza. Magdalena była ladacznicą, dzięki Jezusowi nawróciła się i zaczęła żyć godnie. Co ma do tego marsz w obronie nienarodzonych dzieci?
  • Lauro Po pierwsze nie ma nic wspólnego. Ten wiesz to typowy groch z kapustą. Po drugie Magdalena nie była ladacznicą! Nie powtarzajmy średniowiecznych face news-ów.
  • laura123 06.04.2021
    Marku, taki był mit, bo była opętana, od czego Jezus ją uwolnił.
  • laura123 owszem, ale czy tylko prostytutka może być opętana?
  • laura123 06.04.2021
    Marku, każdy, ale taki był mit. I do tego nawiązała Autorka. Niemniej co ma wspólnego Św. Magdalena z marszami, to mnie zastanawia, ale nie sądzę, że Autorka zna odp. na to proste pytanie, inaczej by odpowiedziała.
  • laura123 Rozumiem, ale mity trzeba zwalczać nie powielać. Natomiast co do pytania; myślę że odpowiedz będzie na św. Adama. ?
  • laura123 06.04.2021
    Marku, bo my to ciemnogród i nie rozumiemy, że tylko ci, którzy chodzą na czarne marsze są dobrymi ludźmi, reszta jest be, a już ci, którzy w obronie dzieci nienarodzonych szczególnie.
    Uśmiałam się z tej retoryki.
  • laura123 Bo to chodzi o to, żeby odhumanizować ludzi którzy mają inny pogląd.
  • Byłem kiedyś na białym marszu, i zapewniam, że nigdy tak się nie zachowywałem. Mogę wiedzieć z stad są takie przykłady? Pozdrawiam bez oceny
  • Szpilka 06.04.2021
    Nom, zawsze się słabszego kopie, czyli kobietę, bo facet do (_!_) nakopać sobie nie da, strasznie niesprawiedliwe, ale cóż, to kobieta zostaje z brzuchem, gdy facet dalej lata jak ten motyl albo truteń.

    Wiersz prawdziwy aż do bólu, najgłośniej krzyczą ci dobrzy cudzym kosztem, bo od siebie nic, baaaaaaa, świetnie się też potrafią ustawić w życiu. Ode mnie piątak ?
  • Nuria 06.04.2021
    Wiersz wydaje mi się tak prosty jak obsługa cepa, jeśli Laura czy Marek nie potrafią zrozumieć, to ,niestety, to nie moja wina.
    Znam takich potępiających samotne matki / często dziewczyny zgwałcone/, ludzi z gębą pełną frazesów, maszerujących w białych marszach...a za pazurami mają brud zbierany przez całe życie.

    Szpilko, ukłon za zrozumienie i "ogarnięcie" wiersza zgodnie z moją intencją.
  • Można poznać konkrety. Ja też mogę napisać, że znam jakiś ludzi, którzy popierają aborcję i robią złe rzeczy.
  • Szpilka 06.04.2021
    Marek

    Wystarczy przeczytać, co świętojePliwi napisali do Alicji Tysiąc, kobieta traumy dostała, a pękła jej guma w trakcie i bała się oślepnąć. Nie każda baba kuta na cztery łapy i zakłamana, żeby sobie spiralę założyć.
  • Szpilka Akurat Tysiąc odmówił aborcji najsłuszniejszy polski aborter.
  • Szpilka 06.04.2021
    Nom, to swiętjePliwe kołtuny, te najgłośniej gęby prują. Czubaszek bardzo odważna kobitka, ale i ją kołtuny zgnoiły, bo pożałowała publicznego przyznania się do aborcji. Chwalebny to czyn nie jest, ale który kołtun by się przyznał? Żaden! Wszystkie będą udawać, jakie to święte, jak to się po kątach nie łajdaczą, tylko po ślubie i zawsze z mężusiem, żadnych konkubentów!

    Hhahahahahahahahahaahhaahahahahah
    Hhahahahahahahahahaahhaahahahahah
    Hhahahahahahahahahaahhaahahahahah
    Hhahahahahahahahahaahhaahahahahah
    Hhahahahahahahahahaahhaahahahahah
  • Szpilka https://wiadomosci.wp.pl/prof-romuald-debski-uratowalem-dziecko-alicji-tysiac-6031558758273665a
    https://www.rp.pl/artykul/1123375-Prof--Romuald-Debski-o-sprawie-prof--Chazana-w-TVN24.html
  • Szpilka 06.04.2021
    Marek

    Chodzi o atak na nią świętojePliwych, gdyby zapłaciła, to aborcja by się odbyła, rzygać się chce na tę dualną moralność lekarzy.
  • Szpilka Ale czy wszedłeś w liki które podałem?
  • Szpilka 06.04.2021
    Marek

    Oglądałam wywiad z Alicją Tysiąc, zaraz poczytam ?
  • Szpilka 06.04.2021
    Marek

    Znam tematy, Chazan zaś to wyjątkowo obrzydliwy typ.
  • Szpilka Nie odniosłaś się do tego o co pytałem. O to jak ocenisz podstawę Dębskiego w sprawie Alicji Tysiąc? Pozdrawiam Ps. Pochwaliłem twój limeryk.
  • Szpilka 06.04.2021
    Marek

    Widziałam i podziękowałam ?

    Podejrzewam, że taki sam typ jak i Chazan, czyli za kasę sumienie go nie uwiera.

    Podobne sprawy znam nie tylko z mediów, moja starszej daty sąsiadka opowiadała, że po urodzeniu trzeciego dziecka leżała w gipsie kilka tygodni na rozszczepienie spojenia łonowego i jeszcze coś tam się przyplątało. Lekarz oświadczył kategorycznie, że żadnych dzieci więcej. Zaszła, mimo zalecenia aborcji, ginekolog się sprzeciwił, urodziła czwarte, ale już z piątym poszła gdzie trzeba. Za jej czasów kobiety sobie nie radziły za bardzo z antykoncepcją, kalendarzyk małżeński to murowane potomstwo.
  • Nuria 06.04.2021
    Marek, jeśli Twoim zdaniem "najsłuszniejszym polskim aborterem jest Chazan......to ja dziękuję za rozmowę z Tobą.
    Rence opadywujom............
  • Najsłuszniejszym Polskim abortetrem jest (właściwie był) Dębski. I to on, a nie Chazan odmówił Alicji Tysiąc. Wszystko jest podane w linkach.
  • Tjeri 06.04.2021
    Przejmująco smutne, zbyt często prawdziwe.
    Dobry, poruszający wiersz, Nurio.
  • Morus 06.04.2021
    Widać tu próbę połączenia dwóch niekompatybilnych ze sobą światów. Pierwszy obraz który namalowała nam autorka, przypomina, pewnie niezamierzenie przez samą autorkę, tak wyszło, scenę z Chłopów Reymonta, wywiezienia Jagny na taczkach. Tyle, że tutaj autorka namalowała nam zamiast owych chłopów, lumpów szarpiących się wzajemnie za włosy. W drugim obrazie widzimy Biały marsz, którego uczestnikom autorka próbuje, dość nieudolnie trzeba przyznać, nadać im oblicze owych bohaterów pierwszego landszaftu. W efekcie powstaje chaos. Fabuła się nie klei, zrywa, całość traci na wiarygodności.
    Pozostawiam bez oceny, żeby nie zniechęcać.
  • Józef Kemilk 06.04.2021
    A "nie jeden" nie powinno być razem? Nie osądzajmy, bo sami zostaniemy osądzeni. Wtedy pozostanie krzyk "to niesprawiedliwe"
    Bez noty
    Pozdrawiam i więcej dobra wokół siebie życzę.
  • To prawda. Mamy tutaj za dużo złych przykładów. Czas podać coś dobrego. Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 06.04.2021
    Przede wszystkim wiersz o nienawiści. Niezły

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania