sqw

fxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • kasjopeja 20.12.2016
    Pogubiłam się, ile będzie tych kapturników? Czekam na ciąg dalszy, jeśli nastąpi.
  • Szczur 20.12.2016
    W chwili obecnej działa dwóch; Kubińska i jej chłopak. Adi po prostu postanowił wykorzystać istnienie Kapturnika i podszywając się pod niego załatwić faceta, którego sam uważał za mordercę.
  • Lotta 20.12.2016
    Też się trochę pogubiłam. Nawet bardzo.
  • Szczur 20.12.2016
    Pytaj, wyjaśnię, a jak nie ja, to mam nadzieję, że ostatni rozdział wyjaśni wszystko.
  • Lotta 20.12.2016
    Szczur, dzięki poczekam na ostatni rozdział i jak coś będzie niejasne, to wtedy będę pytać. :)
  • Szczur 21.12.2016
    Lotta ok, mam nadzieję, że wyjaśnię wszystkie wątpliwości w ostatnim rozdziale. I przede wszystkim, że zagmatwanie nie bierze się z jakichś moich błędów, a jedynie z braku informacji, które specjalnie ukrywam.
    Mam już rozwiązanie w głowie i pisząc tekst, wszystkie jego elementy fabularne są dla mnie oczywiste i zrozumiałe, ale całkiem możliwe, że czegoś nie dopowiedziałem lub niepotrzebnie wprowadziłem i przez to robi się gmatwanina dla czytelników.

    Aha, kolejny rozdział nie pojawi się przed świętami, a dopiero przed lub zaraz po nowym roku, dlatego też chciałbym już teraz złożyć całemu opowi oraz moim czytelnikom najserdeczniejsze życzenia świąteczne.

    Trzymajta się.
  • Julka 22.12.2016
    Nie czytałam poprzednich części, ale zacznę być na bieżąco :) Czyżby nazwa zainspirowana Słon&Mikser 8)
  • Szczur 23.12.2016
    Demonologia, heheh, pasuje, ale jednak nazwa odwołuje się przede wszystkim do gatunku filmowego. Slasher to rodzaj horroru, w którym zamaskowany morderca dybie na życie młodych bohaterów.

    Przyznam się, że żałuję, że teraz o tym dopiero piszesz, bo mogłem ten fakt wykorzystać wcześniej, zwłaszcza ze względu na gust muzyczny jednej z postaci.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania