słodko jest umierać

ach cudownie jest

umierać za ojczyznę

 

trupi odór czuć

i zgniliznę

 

połamane gnaty mieć

przetrącony kark

 

tarzać się we krwi

a pod nosem smark

 

ach tuszonką być

w skrzyni drewnianej

 

dla ojczyzny zgnić

na wieki wieków amen

 

jeszcze tylko werble

i na trąbce kapral cicho łka

 

tara ra ra ra ra

tra ta ta ta ta

 

bum bum bum bum bum

jebu jebu dup

 

łopoczą sztandary

rozkłada się trup

 

bum bum bum bum bum

jebu jebu dup

 

łopoczą sztandary

rozkłada się trup

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • laura123 18.07.2021
    No, co kiedyś było dumą, dzisiaj wrzuca się do rynsztoka, a ''bohaterzy'' piszą takie ''wiersze''

    Gdyby w tej chwili ktoś napadł na nasz kraj, tacy by jeszcze pomogli zabijać, jak kapo w obozach.

    Wstyd i hańba!!!
  • skandal 18.07.2021
    nie rozumiem tak surowej oceny. przecież sama zazdrościłaś tym, co mieli okazję polec dla ojczyzny. teraz ciężkie czasy. jeszcze nie ma klimatu do umierania.
  • laura123 18.07.2021
    Ten rząd jest do dupy. Tutaj trzeba Putina, żeby rozprawił się ze zdrajcami własnej Ojczyzny i z tymi, którzy na nią plują. Taki jak on szybko by to załatwił. Kamieniołomy i po sprawie.
    Co wy, kuźwa, jeszcze w tej Polsce robicie, kiedy świat przed wami otworem? Kto wam tu karze siedzieć, zdrajcy? Pluć się zachciało? Na siebie napluj, za to gówno, które z gęby i z piór sypiesz.
  • skandal 18.07.2021
    laura123 no widzisz - wysypałaś się chyba nieświadomie ze swoją miłością do Putina. od dawno to widzę w takich jak Ty osobnikach. dlatego tak was uwiera unia europejska. homofobia, rasizm, pochwała zamordyzmu, pogarda dla instytucji demokratycznych. to was kręci. naprawdę chciałabyś żyć w ojczyźnie, gdzie inaczej myślących zsyła się do kamieniołomów? strasznie się omen nomen niemen zaplułaś, tak mocno, że aż ortografa strzeliłaś. no... Tobie nie wypada robić błędów ortograficznych. czyż nie?
  • skandal 18.07.2021
    laura123 poza tym ten tekst jest pisany z pozycji Niemca. Narratorem jest zły Niemiec Hans Jurgen Kiszke-Fritz-Nochainmalguttenapetitt. więc o co chodzi? Niemiec chyba może pluć na Niemcy?
  • laura123 18.07.2021
    No tak, nikt tak nie ''kocha'' sowietów jak ja, wnuczka, prawie zamęczonej babci, kiedy to Sowieci szli do zwycięstwa i nie omijali żadnego domu na swej drodze, żadnej kobiety, i Niemców tak samo kocham, za ojca, zabranego w dzieciństwie i wywiezionego w głąb Rzeszy, i który dożył jedynie do moich osiemnastych urodzin. Mam wielkie ''powody do wdzięczności'', to fakt.

    Ty dobrze wiesz o co mi chodziło, ale waszym celem jest przekręcanie kota ogonem i szukanie mózgu w dupie.
    Plujesz na Ojczyznę, nie tylko tutaj, pod tym nibywierszem, to twój normalny stan. Wyśmiewasz tych, którzy oddawali za nią życie, bo to bardzo śmieszne, że ktoś, coś dla Ojczyzny. Co innego dla partii politycznej, prawda?
    Mnie nie uwiera Unia, uwierają mnie jedynie pieniądze z niej, dla których ludzie głupieją i gotowi są mordować, co ma ostatnio u nas miejsce. Uwierają mnie zdrajcy, kiedyś były za to kary, dziś, dzięki tym niemrawym rządom można pluć na katolików, na Ojczyznę i nic się nie dzieje.

    A co ja święta, że nie mogę błędu zrobić? Puknij się w ten pusty łeb!
  • laura123 18.07.2021
    skandal na drugi raz zaznaczaj, żeś Niemcem i o swojej Ojczyźnie piszesz, niech cię Niemcy walą po łbie, a nie ja,
  • skandal 18.07.2021
    laura123 nie wyśmiewam tych co oddali życie, tylko Twoją kretyńską fascynację wojną i śmiercią. ci ludzie, którzy wtedy umierali nie zasłużyli na to, co robicie teraz z moją ojczyzną i z pamięcią o nich. wojna to nie jest obóz harcerski, to nie jest piękna przygoda, tylko krew, ból i łzy. dużo o tym napisano. tylko trzeba coś przeczytać oprócz książeczki z paciorkami. nie lubisz Rosji ale Putina lubisz? to się chyba nazywa schizofrenia. wiem, że marzy Ci się taki kraj, w którym władca decydował by, kto jest zdrajcą, a kto nie. twoje kołtuństwo jest naprawdę wysokiej próby. tylko Bogumił przewyższa Cię w kołtuństwie. no z nim to jednak szans nie masz. nie ta liga.
  • laura123 19.07.2021
    skandal tobie się w tej chorej, z nienawiści, główce coś porypało jeżeli uważasz, że ja jestem zafascynowana wojną i śmiercią. Ty nawet tego nie zrozumiałeś, że GDYBY trzeba było oddać życie za Ojczyznę, GDYBY wróg napadł na nasz kraj, to WTEDY, w obronie tej Ojczyzny nie żal i życia oddać byleby tylko nigdy nie powtórzyła się historia, że jako kraj, GINIEMY Z MAPY ŚWIATA.

    Ja jestem za Putinem? Ja tylko podałam przykład zdrady narodowej, plucia na własny kraj i wszystkiego co polskie. Uważam, że powinny wrócić za to kary, bo nie może być tak, że mieszkają ludzie w swoim kraju i jedyne co dla tego kraju robią, to plują, oczerniają, mają za nic historię i wiarę. Jesteśmy, jak na razie, katolickim krajem, a katolików traktuje się jak ludzi gorszej kategorii, bo mohery, bo prawicowcy... Ja nie muszę być i nie jestem w żadnej partii, żeby mieć prawo do wyznawania swojej religii, bo takie prawo mają wszyscy, muzułmanie, Żydzi, buddyści itd, itp.

    Tak, marzy mi się normalny kraj, bo za dużo ludzi przelało za ten kraj krew, żeby teraz jacyś durnie na to pluli i wyszydzali.
  • skandal 19.07.2021
    laura123 nie będę się już nad Tobą "znęcał" , bo to trochę jak wyśmiewanie się z garbusa albo z kulawego. nie jesteś zapewne złym człowiekiem, tylko masz mocno zryty beret przez propagandę i nie masz zasobów wewnętrznych aby to zrozumieć. jesteś mocno pogubiona. trudno. mocno strzykasz jadem ale jakieś resztki przyzwoitości posiadasz. z Putinem się wysypałaś. Twój komentarz wisi i jest dowodem na to co Cię kręci. do Bogumiła w głupocie i podłości Ci bardzo daleko. zawse będziesz miała drugie (najwyżej) miejsce. zdravia życzę
  • laura123 20.07.2021
    skandal nie pomoże ci przekręcanie kota ogonem, chociaż tacy jak ty uważają, że tu są sami idioci, którzy nie widzą gierek propagandowych, które stosujesz ty i tobie podobni. Takie same Stalin stosował, po nim została nauka?

    Ubywatele ciężko pracują ostatnio, aż czasami litość bierze, że tak się produkujecie. Tylko mam jakieś nieodparte wrażenie, że to na darmo. UBywatele tak siebie zohydzili, że trudno będzie przebić wam się z tymi ''życiowymi prawdami'' Ale pewnie Putin pomoże, wszak to ''przyjaciel''...
  • pansowa 20.07.2021
    skandal Za to larwy już głupoty nie przebiją, bo nie da się przebić samej siebie.
  • skandal 20.07.2021
    pansowa już się kurde pogubiłem komu ma pomóc ten Putin jak przyjdzie. UBywatelom w pluciu na ojczyznę, czy żondowi w zwalczaniu plucia?
  • pansowa 20.07.2021
    skandal :)))
  • JamCi 18.07.2021
    Realność do bólu. Realistyczna a nie romantyczna wizja swiata. Znaczy sama prawda.
    Skojarzyło mi się z pieśniami kozackimi. Takie krwawe, dosłowne, bez upiekszania.
  • skandal 18.07.2021
    danke za wizytę. jestem zdrajcą i folksdojczem. trudno. co robić..
  • Pan Buczybór 18.07.2021
    Spojrzenie z drugiej strony, boleśnie realistyczne w swoim pesymizmie, ale też nie pozbawione prześmiewczości. I za mało powtórzeń :)
  • skandal 18.07.2021
    myślałem o przedłużaniu ale miałem dzień litości dla czytelnika :)
  • pansowa 19.07.2021
    Z takimi obywatelami to ten kraj nigdy normalny nie będzie.
  • Grain 20.07.2021
    Po cholerę ginąć. Niemiec pewnie da robotę, Ruski wyśle na turnus nad Bajkał. Żyć nie umierać.
  • skandal 20.07.2021
    ja wolę zginąć, jestem leniwy, więc robota nie dla mnie. wolę leżeć w trumnie przebity bagnetem. ku chwale ojczyzny!
  • Grain 20.07.2021
    skandal a może tylko jesteś przepity, za dużo wciągnąłeś.
  • skandal 20.07.2021
    Grain no widzisz. a ja myślę, że ty coś wciągasz. dziwny jesteś jakiś..
  • Grain 20.07.2021
    skandal tylko katar

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania