cisza

cisza

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Dużo w twoich tekstach zła, szatana, rozumiem, że to związane z przeszłością, o której wspomniałaś. A próbowałaś kiedyś nakreślić pozytywne wizje jutra?
  • Zasypiam i budzę się w cierpieniu
    Nie znam życia w innym odcieniu
    Ciało mnie zdradziło dekady temu,
    Robiąc z nim rzeczy nieprzyjemne i niewygodne.
    Myślę , że to wysoce nietaktowne.

    Chciałabym choćby powiedzieć,
    Że rozum w spokoju choroba zostawiła,
    Lecz wszystkim tu jasne,
    Że i go nie poszczędziła.

    Na nagrobku będę miała
    "Pochowana Żywcem",
    Na moją chorobę
    Się nie umiera.
    Tylko w nieskończoność tam wybiera.

    Chodź ..Burton The Scribe ... Dołącz do mnie.

    Tylko kamizelki ratunkowej nie zakładaj.
    Taplaj się ze mną,
    Krzycz o pomoc coraz wolniej.
    Może nie będzie mi tu tak
    Cholernie samotnie.

    Na zawsze Twoja..

    ..tu Diabeł i Bóg
    się wtrącili
    Krzycząc w nieskończoność:
    "Twoja?!"
    "Nie bo : Moja! Moja!"
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    sylwiazalejska@gmail.com
    mogę z Tobą pójść, lecz nie utopić w smutku,
    mogę z Tobą pójść, coś dobrego zrobić szepcąc powolutku
    mogę z Tobą pójść raz na zawsze odpędzić demona
    mogę z Tobą pójść, byś poczuła się spełniona
  • Burton The Scribe
    Z chęcią pójdę, pośmieje się z dystansem, a czarny humor nazwę "uroczym"
    mogę z Tobą pójść i zrozumieć ,że nie każdego demona trzeba odpędzić, niektóre trzeba wytresować, ułożyć, dać im się wypowiedzieć, aby w podświadomości nie wylegiwały się.
    Czy poczułabym się spełniona? Tego żadne z nas nie wie, ale propozycja jak pokusa brzmi.

    Tak na serio(bo wydaję mi się , że się przejmujesz) jestem osobą głeboko wierzącą w innych, mniej w siebie. Z dużą dawką humoru, zazwyczaj czarnego.
    Chorobę po dekadach niemal opanowałam, a o rozum nie musisz się martwić;p
    jest pod odpowiednią kontrolą, a mój problem to szeroki zakres PTSD

    miłego dnia
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    sylwiazalejska@gmail.com też preferuję czarny humor ? Domyślam się, że to PTSD to cały diabeł o jakim piszesz (no i oczywiście wspomnienie tamtej tragedii). Może gdybyś poszukała w sobie słońca było by łatwiej uwierzyć.. W siebie i zaufać innym. Dzień jest całkiem niezły, więc nawzajem ?
  • Burton The Scribe
    o Matko Boże choroby w liczne mnogiej, ptsd w liczbie, nie do zliczenia:)
    dziś jak co dzień szukałam słońca bawiąc się z psem Molly i trenując ją :)
    pisząc dla ulgi:)
    po raz szósty oglądając mój ukochany serial " Wendsday " pijąc poczwórną kawę :)
    etc. :)
    co Ty robisz dla " słońca" ?:)
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    sylwiazalejska@gmail.com piszę, bawię się z moją dwuletnią suczką, Sabą, wróciłem do czytania książek (na pierwszy ogień seria "Malowany człowiek", skończyłem pierwszą część, jak dojadę do czwartej moj ukochany "Władca Pierścieni"), gram w gry komputerowe, na więcej nie mam czasu - praca nie pozwala odetchnąć
  • Burton The Scribe
    uhh moja Molly też dwa lata, więc jak szczeniak lata:) kocham tresować:)
    Też ostatnio wracam do czytania, pierwszą do ręki chwycę Wampirze Cesarstwo:)
    Zerknę co to " Malowany człowiek". Władcy to już z 15 lat, albo dłużej nie czytałam!
    Ale rok w rok, wybieram którąś z ksiąg Harrego Pottera i przeżywam jakbym w każdej chwili list miał do mnie dotrzeć ze stemplem Hogwartu.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    sylwiazalejska@gmail.com ja Harrego nie trawię, ale Malowany człowiek to jest coś, obiecuję, że jeśli lubisz klimaty fantasy to się nie zawiedziesz
  • Burton The Scribe
    jak można Harrego nie trawić?! To jak w święta piernikami wybrzydzać ;d
    No ,ale słyszałam, że zacząć trzeba od wieku najpóźniej nastoletniego, żeby zostać fanem. Niestety jak za późno się zacznie do magia nie działa.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    sylwiazalejska@gmail.com lubię klimaty magii i miecza, ale Potter mnie od początku odpychał ?
  • Burton The Scribe
    Jak skończysz ze swoją listą, może dołącz "ojczyzna" R.A.Salvatore piękna nieustanna walka białą bronią połączona z magią. Około 14 ksiąg te książki stworzyły większość tego kim jestem.
    Ja po Cesarstwie sięgnę po Malowanego Człowieka
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    sylwiazalejska@gmail.com zerknę, dzięki ?
  • pisanie jest dla mnie jak terapia. Pisząc czuję ulgę, to bardzo uzależniające uczucie.
    Dzięki pisaniu spada ze mnie ciężar i nabieram dystansu.

    Pozytywne to piszę czasem fraszki:)
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Im więcej osób pozna ciężar jaki dźwigasz, tym mniej będzie ważyć ?
  • Burton The Scribe
    Nigdy tak o tym nie myślałam
  • właśnie zdałam sobie sprawę, że jak na ironię, że jestem osobą optymistyczną! :)
  • Monia ponad rok temu
    Zgodzę się z przedmówcą.Każdy ma jakąś przeszłość,a swoją drogą kolejny twój tekst,który mi bardzo podchodzi pozdro 5 .?
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Barankowi

    Moje pojęcie Duszy, mój drogi Tomaszu, jest transcendentalne i jest przeciwieństwem immanencji, jest potrójną harmonią Ciała, Umysłu i Duszy - CUD-em, oto: racjonalny dowód - trzy pierwsze litery: Cud jak Ciało, U jak Umysł i D jak Dusza, człowiek, który posiada Duszę - jest odporny na różne - zewnętrzne działania sił przyrodzonych i nadprzyrodzonych.
    Mówiąc prostym i zrozumiałym językiem, Dusza jest niewidocznym bytem w Ciele i dzięki temu Umysł potrafi dostrzegać różne znaki, takie jak Pióro Anioła Stróża pod własnymi stopami, czuć zapach fiołków i doskonale odróżniać prawdziwą Świętą Matkę Natury od Duchów, Demonów i Diabłów, tak: w takiej kolejności - tutaj też są trzy litery, dajmy przykład filozofa uniwersalnej miłości - Jezusa Chrystusa, mój drogi Tomaszu, teraz: otwórz Umysł - głębokie skupienie i poczuj - mnie...

    - Powiadam wam, dzieci moje, jam Alfą i Omegą, Początkiem i Końcem, a Ci, którzy są pierwszymi, będą ostatnimi, ostatni - pierwszymi, dzieci moje, powiadam wam, jestem pośród was, ślepych i głuchych, ach, mój niewierny Tomaszu apostole i dzieci moje, powiadam wam...

    Łukasz Jasiński (2022)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania